Necessito un consell......

Els hàbits de dormir.
Rosita
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:31 am
Contacta:

Necessito un consell......

EntradaAutor: Rosita » dl. oct. 06, 2008 11:18 am

Hola,

Tinc un nen de 5 mesos i per les nits es mou molt. El tapo amb la colcha i quan m'en donc conte ja esta totalment destapat. M'ha comentat que compri un sac perque aixis no es podra destepar. Voldria saber si vosaltres en teniu i quin tipus de sac ha de ser? Quina marca i quan costen mes o menys?

Moltes gracies
Imatge
Imatge
Anona
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dc. maig 21, 2008 3:21 pm

EntradaAutor: Anona » dl. oct. 06, 2008 12:30 pm

Hola, mira't aquest post aqui s'explica el que vols, per cert al meu nen l'hivern passat no habia manera de posar-lo dintre un sac, ens el van regalar i no li agradaba gens, a veure si aquest hivern li agrada més.
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=8202
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dl. oct. 06, 2008 2:20 pm

La meva nena també es destapa sempre, i el que farem serà posar-li el pijama-manta de tota la vida. Es que els saquets no m'agraden. Penso que quan vulgui posar-se dreta, si portés saquet li seria incòmode, en canvi, amb el pijama-manta té la mobilitat normal. AL menys, a la meva nena gran li van anar perfecte!
Imatge

Imatge
mariah
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dc. març 15, 2006 5:18 pm

EntradaAutor: mariah » dl. oct. 06, 2008 5:10 pm

Doncs a nosaltres ens va de conya! Tenim un del H&M que no debia costar més de 15 € i és finet, no és d'aquests que abriguen tant. El que no m'acaba d'agradar d'aquest sistema és que deixa el braços a l'aire i per això sempe l'acabo tapant amb un llençolet.
Imatge
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dl. oct. 06, 2008 8:10 pm

Rosita, jo n'he comprat un tot just avui a kiabi.es i m'ha costat 12.99, sé que està bé i és bo perquè li he vist amb una veïna i m'he comprat el mateix, és aquest

http://www.kiabi.es/bebe-nina/saquitos/ ... 58/P170502
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Baira
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:56 am

Sac

EntradaAutor: Baira » dl. oct. 06, 2008 9:31 pm

Hola,

Tinc dues nenes i jo, com la Carme74, mai no els he posat saquet (deu ser angoixant estar allà dins sense poder alçar-se o moure's). Com que cap de les dues s'està quieta per dormir, he optat pel pijamet gruixut (no gaire tampoc, no el pijama manta, que tenen la pell atòpica, les dues) i per mantenir la seva habitació a una temperatura agradable, uns 20 graus. A més, les dues es van posar dretes al bressol molt ràpid, i a saltar agafades dels barrots, i, no sé, amb el sac, em semblava que les tenia com lligades...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 07, 2008 7:53 am

A casa fa molts anys que els meus germans i cunyats m'expliquen el mateix, i com que son uns quants he arribat a la conclusió que per regla general tots els nens es desbriguen a partir de certa edat.

També han coincidit tots ells en posar-los pijama-manta damunt d'un altre pijama primet de cotó, i s'ha convertit en el regal estrella de les avies el dia de fer cagar el tió.

Això no treu que els constipats entrin a casa, però almenys saps que no son per dormir desbrigats amb les cames a l'aire.

Ara ens afegirem a la tradició, ja en tenim 2 escalfant motors a l'armari.... :-D :-D
estrella75
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm

EntradaAutor: estrella75 » dc. oct. 08, 2008 10:08 am

A mi em passava igual. Aquest hivern no sé com ho faré perquè no sé si hi ha "mantas que andan" per 2 anys i mig! A més, si té pipí a la nit ha de ser més engorrós treure-li!

L'any passat li vaig acabar comprant dos "mantas que andan". Amb el saquet no anava bé pq
a) S'embolicava i entrebancava quan es volia posar dreta
b) Els braços quedaven igualment al descobert

Així que tenia la calefacció a 20º, li posava el pijama normalet de cotó i a sobre la "manta que anda".
Una la vaig comprar al Prenatal, molt suauet, i crec que em va costar uns 20 euros. L'altra al Caprabo i em va costar uns 13 euros.
Va anar de meravella. Al matí quan es despertava la treia tal qual i au, a jugar!
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dc. oct. 08, 2008 4:22 pm

hola noies, pregunta de novatilla: què es un pijama manta???
mareandreu
:: pantera
:: pantera
Entrades: 879
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:49 am
Ubicació: PENEDES

EntradaAutor: mareandreu » dc. oct. 08, 2008 6:27 pm

Doncs nosaltres portem 15 dies provant mil maneres, pijama finet i dins el sac, dins el sac i pijama mes gruixudet, pijama i llençol amb nordica... i res, cada dia dormia pitjor i ara fa 4 nits que el poso amb pijama felpat i dins un sac nordic d'aquestos que es com un sac de dormir d'adults amb cremallera i escolta tu, mano de santo, tota la nit d'una tirada i ben tapadet (us adjunto un link dels sacs http://outletbebe.es/saco-nordico-cuna- ... p-692.html ).

Dins aquest sac no queda ni estret ni oprimit i es pot moure amb total llibertat. L'unic que no m'acaben de fer el pes perque la gira de dalt es molt alta i li doblego per sota els braços pero em fa por que se li posi sobre la cara i s'ofegui (fffff soc molt paranoïca) i em paso la nit guaitant mil cops per si està ben colocat, te gracia que ara que ell dorm bé jo em desperti igual :-D

Carme74 o marquitus o algu altre que faci servir els pijama manta aquestos, em podeu dir on els heu comprat??? També els provaria i potser així aconseguim dormir tots jejeje
Imatge
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm

EntradaAutor: Carme74 » dc. oct. 08, 2008 9:57 pm

Els pijames-manta es poden trobar a tot arreu, a les botigues de roba de nens de sempre, tipus Dolce Cuore, o similar, d'aquelles de roba no gaire cara.
Us poso una foto de la meva nena dormint. Podeu veure que porta un pijama de cotó a sota i el gruixut a sobre.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
estrella75

EntradaAutor: estrella75 » dl. oct. 13, 2008 9:55 am

Us poso un parell de fotos que he trobat per internet.

El PIJAMA-MANTA o MANTA QUE ANDA, el trobareu a qualsevol botiga de bebès, merceria, mercat.

És com un pelele, és un tot, mànigues i cames i peus (alguns, els peus els porten reforçats i així els pots utilitzar de bata per correr per casa), i abotonat per davant de dalt a baix.
N'hi ha de franela, ara molts de forro polar.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
estrella75

EntradaAutor: estrella75 » dl. oct. 13, 2008 10:01 am

A LA REDOUTE tenen uns pijames-mata, de folro polar, que els pots fer servir com a sac o com a pijama.
És a dir, la part de baix tot una peça com els sacs o amb cames com els pijames. També es poden treure les mànigues.
Hi ha de varis colors:

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::