Com afecta el canvi horari als bebes!

Els hàbits de dormir.

Noteu un canvi en els bebes amb el canvi d'hora?

L’enquesta ha acabat el dl. oct. 26, 2009 5:25 pm

Si
20
91%
No, no ho he notat
2
9%

Vots totals: 22
Rosanna
:: zebra
Entrades: 1039
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 7:42 am

EntradaAutor: Rosanna » dl. oct. 27, 2008 7:03 am

L'Arnau va estar molt tontet ahir... plorós i anguniós.... però ha dormit tota la nit.. a veure si avui va millor!
ARNAU I ARAN[album][/album]
lila29
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dl. oct. 27, 2008 7:18 am

La keila a les 7.44 ja feia estona que estava desperta, i normalment no es despertava fins les 8, però ha dormit tota la nit :pandi:
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Anona
Entrades: 1233
Membre des de: dc. maig 21, 2008 3:21 pm

EntradaAutor: Anona » dl. oct. 27, 2008 9:24 am

L'any passat no ho vem notar gaire, ja que el Pere era petit, peró aquest any pobret, ahir es va llevar a les 7, normalment ho fa a les 8, va dinar a les 12:30 normalment hi fa a la 1:30, a les 3 ja es va despertar de la migdiada, i es clar va estar tota la tarda neguitós, a les 8:30 ja dormia, a veure si avui anem millor!!!
mareandreu
:: pantera
Entrades: 879
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:49 am
Ubicació: PENEDES

EntradaAutor: mareandreu » dl. oct. 27, 2008 11:02 am

Amb l'Andreu també ho hem notat, no està ni mes neguitos ni ploraner ni res, l'unic que els fets bàsics del dia a dia com despertar-se, les minisiestes que es fa i les menjades tan ahir com avui s'estan avançant un hora, no se, suposo que la cosa s'anirà normalitzant, ara que per la nit em va anar de fàbula, perque ell normalment s'adorm a les 11 i ahir a les 10 ja estava frito i refrito i fins aquest matí a les 8 (que abans eren les 9), així que a mi tampoc m'ha anat del tot malament aquest canvi d'hora jejeje
Imatge
Gus-gus
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:19 pm
Ubicació: El Masnou

EntradaAutor: Gus-gus » dt. oct. 28, 2008 5:26 am

Doncs jo no sé si serà per el canvi d'hora, però el Lucas m'està tornant boixa!!!! a les 5:30 del matí ja està despert.....després torna a dormir sobre les 8:30 més o menys pero jo ja vaig "zombi". zz:-)
valuma
:: peixet
:: peixet
Entrades: 288
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:31 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: valuma » dt. oct. 28, 2008 10:03 am

La Carlota normalmente duerme toda la noche, y a las 21h esta dormida cada dia, pero ayer me costo mucho aguantarla hasta las 21 y esta noche la tenia despierta a las 6.15h pero luego se a dormido un rato mas.
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dt. oct. 28, 2008 10:53 pm

L'Ela pobreta no sap ni ella quan ha de dormir, està tota neguitosa: a la nit cap problema, però es lleva més d'hora del que és normal en ella. Però de dies buuuuuuf: avui ha dormit 2 hores d'una a 3 i portava llevada des de les 9.....
MUAK
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dc. oct. 29, 2008 1:12 pm

HOLA, NOIES...
EL MARC TE 7 MESOS I FA UNS DIES QUE ES DESPERTA CAP A LES 5 DE MATI I JA NO VOL TORNAR A DORMIR...
EL POSO A DORMIR ENTRE 8 I 9 DE LA NIT...CREIEU QUE ES MASSA D'HORA? ABANS DORMIA TOTA LA NIT FINS LES 7 DEL MATI, NOMES ES QUEIXAVA UN COP O DOS I POSANT-LI EL XUMET TOT ARREGLAT!!!
PERO ARA EM PASSO LES NITS ANANT I VENINT DE LA SEVA HABITACIO...CADA HORA ES DESPERTA I A LES 5 DEL MATI JA NO HI HA XUMET QUE VALGUI!!!
PODRIA SER QUE TORNI A TENIR GANA? JO NO LI DONO EL PIT...PER TANT QUAN ES DESPERTA A LES 5 NO SE QUE FER...
MUAK

EntradaAutor: MUAK » dc. oct. 29, 2008 1:30 pm

SI, EGR, JA HO HE PENSAT....PERO EL PROBLEMA ES QUE NO HAURIA DE MENJAR FINS L'ESMORZAR A LES 8 DEL MATI APROX...
ESMORZA A LES 8, DINA A LES 12, BERENA A LES 4 I SOPA A LES 8...AIXO ENS VA DIR LA INFERMERA, I QUE SI ES DESPERTAVA A LES 12 QUE LI PODIEM FER UNA MICA DE BIBE...
PERO A LES 12 DORM, NO ES DESPERTA FINS LA MATINADA I SI LI DONO BIBE A LES 5, A LES 8 NO TORNARA A TENIR GANA...NO SE QUE FER!!!
A ALGU MES US PASSA?
MUAK

EntradaAutor: MUAK » dc. oct. 29, 2008 1:46 pm

QUIN NEN MES GUAPO, EGR!!! CLAR, ES QUE ES UNA MICA MES PETIT, EL MEU JA MENJA VERDURETA, CARN, FRUITA I CEREALS...
MUAK

EntradaAutor: MUAK » dc. oct. 29, 2008 1:51 pm

SI, SOPA BIBI AMB CEREALS I FINS QUE ELL DIU PROU...NO SE, ES QUE DOTZE HORES SENSE MENJAR ES MOLT, POTSER ES NORMAL QUE TINGUI GANA...
carbassona
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » dc. oct. 29, 2008 8:20 pm

La Júlia ho ha notat sobretot al vespre, a l'hora d'anar a dormir, abans anava a les 8 però clar ara li he de posar a les 7, i si la vull fer allargar fins a quarts de 8 es posa de molt mal humor, per tant a dormir a les 7 s'ha dit, què hi farem. Li encanta dormir.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Nicky
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. gen. 04, 2008 6:50 pm

EntradaAutor: Nicky » dg. nov. 02, 2008 4:33 pm

La Mar ho ha notat més al vespre, ara abans de les 8 ja està dormint.
El que ha passat és que aquesta setmana també he tornat a treballar, i entre el canvi d'hora i canvi d'hàbits. Però aquest cap de setmana ja està altre cop super tranquila
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. nov. 03, 2008 9:07 am

Amb l'Eloi al principi de dormir tota la nit també pensavem que 12 hores sense menjar era massa, però portem així des dels 2 mesos i mig i no li afecta gens.

Durant el dia van acumulant reserves, i a la nit ja queden amb el dipòsit tan ple que aguanten sense problema. Si es despertés de gana ho entendria, però no ho fa i entenc que no li cal.

Inclús hi ha dies que no s'acaba l'esmorzar o el sopar. Ara fa 4 nits que ni tan sols sopa, o sigui, que menja 3 cops al dia i berena molt poc !!

També hi té alguna cosa a dir que està posant dents, i encara que ni plora ni té febre ni està neguitós menja menys en el total del dia.

Com diuen els pediatres, fan canvis :-D :-D :-D :-D

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::