Com afecta el canvi horari als bebes!
L'any passat no ho vem notar gaire, ja que el Pere era petit, peró aquest any pobret, ahir es va llevar a les 7, normalment ho fa a les 8, va dinar a les 12:30 normalment hi fa a la 1:30, a les 3 ja es va despertar de la migdiada, i es clar va estar tota la tarda neguitós, a les 8:30 ja dormia, a veure si avui anem millor!!!
- mareandreu
- :: pantera

- Entrades: 879
- Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:49 am
- Ubicació: PENEDES
Amb l'Andreu també ho hem notat, no està ni mes neguitos ni ploraner ni res, l'unic que els fets bàsics del dia a dia com despertar-se, les minisiestes que es fa i les menjades tan ahir com avui s'estan avançant un hora, no se, suposo que la cosa s'anirà normalitzant, ara que per la nit em va anar de fàbula, perque ell normalment s'adorm a les 11 i ahir a les 10 ja estava frito i refrito i fins aquest matí a les 8 (que abans eren les 9), així que a mi tampoc m'ha anat del tot malament aquest canvi d'hora jejeje
HOLA, NOIES...
EL MARC TE 7 MESOS I FA UNS DIES QUE ES DESPERTA CAP A LES 5 DE MATI I JA NO VOL TORNAR A DORMIR...
EL POSO A DORMIR ENTRE 8 I 9 DE LA NIT...CREIEU QUE ES MASSA D'HORA? ABANS DORMIA TOTA LA NIT FINS LES 7 DEL MATI, NOMES ES QUEIXAVA UN COP O DOS I POSANT-LI EL XUMET TOT ARREGLAT!!!
PERO ARA EM PASSO LES NITS ANANT I VENINT DE LA SEVA HABITACIO...CADA HORA ES DESPERTA I A LES 5 DEL MATI JA NO HI HA XUMET QUE VALGUI!!!
PODRIA SER QUE TORNI A TENIR GANA? JO NO LI DONO EL PIT...PER TANT QUAN ES DESPERTA A LES 5 NO SE QUE FER...
EL MARC TE 7 MESOS I FA UNS DIES QUE ES DESPERTA CAP A LES 5 DE MATI I JA NO VOL TORNAR A DORMIR...
EL POSO A DORMIR ENTRE 8 I 9 DE LA NIT...CREIEU QUE ES MASSA D'HORA? ABANS DORMIA TOTA LA NIT FINS LES 7 DEL MATI, NOMES ES QUEIXAVA UN COP O DOS I POSANT-LI EL XUMET TOT ARREGLAT!!!
PERO ARA EM PASSO LES NITS ANANT I VENINT DE LA SEVA HABITACIO...CADA HORA ES DESPERTA I A LES 5 DEL MATI JA NO HI HA XUMET QUE VALGUI!!!
PODRIA SER QUE TORNI A TENIR GANA? JO NO LI DONO EL PIT...PER TANT QUAN ES DESPERTA A LES 5 NO SE QUE FER...
SI, EGR, JA HO HE PENSAT....PERO EL PROBLEMA ES QUE NO HAURIA DE MENJAR FINS L'ESMORZAR A LES 8 DEL MATI APROX...
ESMORZA A LES 8, DINA A LES 12, BERENA A LES 4 I SOPA A LES 8...AIXO ENS VA DIR LA INFERMERA, I QUE SI ES DESPERTAVA A LES 12 QUE LI PODIEM FER UNA MICA DE BIBE...
PERO A LES 12 DORM, NO ES DESPERTA FINS LA MATINADA I SI LI DONO BIBE A LES 5, A LES 8 NO TORNARA A TENIR GANA...NO SE QUE FER!!!
A ALGU MES US PASSA?
ESMORZA A LES 8, DINA A LES 12, BERENA A LES 4 I SOPA A LES 8...AIXO ENS VA DIR LA INFERMERA, I QUE SI ES DESPERTAVA A LES 12 QUE LI PODIEM FER UNA MICA DE BIBE...
PERO A LES 12 DORM, NO ES DESPERTA FINS LA MATINADA I SI LI DONO BIBE A LES 5, A LES 8 NO TORNARA A TENIR GANA...NO SE QUE FER!!!
A ALGU MES US PASSA?
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
-
VisitantVi
Amb l'Eloi al principi de dormir tota la nit també pensavem que 12 hores sense menjar era massa, però portem així des dels 2 mesos i mig i no li afecta gens.
Durant el dia van acumulant reserves, i a la nit ja queden amb el dipòsit tan ple que aguanten sense problema. Si es despertés de gana ho entendria, però no ho fa i entenc que no li cal.
Inclús hi ha dies que no s'acaba l'esmorzar o el sopar. Ara fa 4 nits que ni tan sols sopa, o sigui, que menja 3 cops al dia i berena molt poc !!
També hi té alguna cosa a dir que està posant dents, i encara que ni plora ni té febre ni està neguitós menja menys en el total del dia.
Com diuen els pediatres, fan canvis

Durant el dia van acumulant reserves, i a la nit ja queden amb el dipòsit tan ple que aguanten sense problema. Si es despertés de gana ho entendria, però no ho fa i entenc que no li cal.
Inclús hi ha dies que no s'acaba l'esmorzar o el sopar. Ara fa 4 nits que ni tan sols sopa, o sigui, que menja 3 cops al dia i berena molt poc !!
També hi té alguna cosa a dir que està posant dents, i encara que ni plora ni té febre ni està neguitós menja menys en el total del dia.
Com diuen els pediatres, fan canvis

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |