socorroooo!!! es desperta plorant
- rapunzel1977
- :: conillet

- Entrades: 357
- Membre des de: dt. feb. 05, 2008 4:53 pm
- Ubicació: Begues
socorroooo!!! es desperta plorant
El meu fill va néixer el 18 d'abril. Fins fa uns dies havia dormit bé, l'adormia amb el pit i el deixava al bressol a la seva habitació. Algun cop es despertava, jo li posava el xumet i s'adormia.Pero des de fa uns dies, en quant el poso al bressol, o com a molt al cap de mitja hora, es desperta espantat. NO vull deixar-lo plorar, però tampoc se si vull fer co-llit. A mi no m'importa gaire, pero el meu home no vol. A més, ens resta molta intimitat, i el meu llit és de 1'35, i el meu home es mou molt i no estic gaire còmoda. No sé què fer, estic desesperada. Penso que deu ser una fase del son, com diu el llibre de la Rosa Jové, i que ja passarà. A més, ara comença a estar com més despert i espavilat. També li han començat a sortir les dents i ara hem començat amb les papilles de fruita. Què m'aconselleu???. SOCORROOOOOOOOOOOOOo
- rapunzel1977
- :: conillet

- Entrades: 357
- Membre des de: dt. feb. 05, 2008 4:53 pm
- Ubicació: Begues
- marranxeta
- :: granota

- Entrades: 213
- Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm
Ostres de consell cap... la veritat. La meva nena va neixer el 8 de febrer i encara no té ni una dent (espero q quan es casi ja li hagin sortit!!!) Potser són les dents que li fan mal no? La Laia el que fa ja fa molt temps és que somia i es desperta quan ja fa molta estona que és al llit i plora amb molt de desconsol... jo l'agafo i li poso el xumet altre cop, la tinc en braços uns segons i quan ja no diu res la deixo al llit i es torna a clapar!!! de fet crec que en realitat no es desperta. A vegades però hem acabat juntetes al sofà i ala ... fins que ens hem adormit...
Al nostre llit li vaig posar un cop quan era petita i a la matinada em vaig aixecar per tornar-la al seu pq jo no podia dormir amb ella al costat i ella tb està més bé al seu llitet...
Al nostre llit li vaig posar un cop quan era petita i a la matinada em vaig aixecar per tornar-la al seu pq jo no podia dormir amb ella al costat i ella tb està més bé al seu llitet...

L'Aleix últimament també ho fa. Es desperta plorant al cap d'una estona d'estar al llit. L'agafo en braços, li faig un petó i ja està, fa un suspir i es queda adormit. Al cap d'un minutet el poso un altre cop al llit i ja està.
A vegades ho torna a fer, anem repetint la jugada fins que no ho fa més. Després dorm tota la nit del tirón (10 o 11 hores més, en total dorm cada dia de 11 a 12 hores nocturnes).
A vegades ho torna a fer, anem repetint la jugada fins que no ho fa més. Després dorm tota la nit del tirón (10 o 11 hores més, en total dorm cada dia de 11 a 12 hores nocturnes).
Rapunzel, si el vostre llit és petit podeu posar un bressol en sidecar (si cap a l'habitació). Saps de què va? Així no el teniu al mateix llit que vosaltres, no perdeu espai i esteu estrets, i només que digui "a" tu ja pots estirar el braç per amanyagar-lo, posar-li el xumet, o acostar-te'l i tornar-lo a adormir.
Que estigui en una altra habitació jo ho veig com una incomoditat. Personalment vam optar pel co-llit, però els dos hi estàvem d'acord totalment, sinó no sé què hagués passat.
Que estigui en una altra habitació jo ho veig com una incomoditat. Personalment vam optar pel co-llit, però els dos hi estàvem d'acord totalment, sinó no sé què hagués passat.
Calongina
Rapunzel,
efectivament hi ha moltes fases de son i aquesta n'és una. No gaire còmode, és cert, però no us espanteu que res no dura per sempre.
Seria bo que el tinguessis a la teva habitació. Si tens un moisés o bressol, posa'l ben aprop del llit, de manera que li puguis donar la mà, o deixar que t'agafi un dit quan s'espanti.
A mi sempre m'ha recomanat que li doni un nino de roba per dormir. El que sigui, el que ell vulgui i li agradi, perquè així, en un moment de por o angoixa els ajuda. Desafortunadament, a la meva nena no li agrada cap nino, però sé que en molts casos ha funcionat.
Ànims.
efectivament hi ha moltes fases de son i aquesta n'és una. No gaire còmode, és cert, però no us espanteu que res no dura per sempre.
Seria bo que el tinguessis a la teva habitació. Si tens un moisés o bressol, posa'l ben aprop del llit, de manera que li puguis donar la mà, o deixar que t'agafi un dit quan s'espanti.
A mi sempre m'ha recomanat que li doni un nino de roba per dormir. El que sigui, el que ell vulgui i li agradi, perquè així, en un moment de por o angoixa els ajuda. Desafortunadament, a la meva nena no li agrada cap nino, però sé que en molts casos ha funcionat.
Ànims.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |