Que els hi doneu de berenar cap als 14 mesos?

Teòricament poden menjar de tot.

Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Que els hi doneu de berenar cap als 14 mesos?

EntradaAutor: Charliemi » dv. juny 29, 2012 5:54 am

Hola noies,

la Judit menja molt bé, menys els berenar... mai no ha volgut la típica papilla de fruites ni es gaire de iogus, petits,... ara a trocets alguna mica de fruita menja, però tampoc no us penseu... que li puc donar que sigui sa? Les galetes li agraden, però no el vull abusar, i el salat li agrada molt però com que pa amb tomàquet i formatge o pavo ja en mengem algún cop per sopar preferia alguna altre idea...
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Que els hi doneu de berenar cap als 14 mesos?

EntradaAutor: nessy » dv. juny 29, 2012 8:47 am

Hola guapa, a que li dius tu berenear?

T'explico: el Biel va a la Llar d'infants, així que esmorza cap a les 6:30 un bibe amb cerals, a les 11:30 dina triutrat de verdures i ara cada vegada més trocets (pollastres, vadella, peix, etc), cap a les 15-15:30 fa la papilla de fruites i a vegades, un trocet de coca, de pa amb tomaquet, formatge, etc i cap a les 17:30 fa un bibe de 120ml (que té per costum per dormir un xic). Per sopar anem fent variat (bé, menja el mateix que nosltres o que son germà gran, ahir per exemple: macarrons amb tomaquet) i en funció de si el veig molt cansat a vegades només és un bibe amb cerals.

El que vull dir és, que més que mirar només què brena, mira a quina hora ho fa i el que menja en el global del dia.

Per cert, al Biel li encanta la gelatina amb trocets petitos de fruita (li faig jo a casa).

Tonets
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Charliemi
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dv. juny 29, 2012 3:15 pm

Sí, tens raó, jo em refereixo al que menja entre el dinar i el sopar. Ella dina cap a les 12:30, fa la migdiada just després unes 2 horetes - 2 horetes i mitja i a les 19 - 19:30 sopa peixet a trocets, una truiteta amb pa amb tomàquet... i després un bibi i a dormir. Em refereixo al que li podria donar entre el dinar de les 12:30 i a el "sopar" de les 19:30. Quan es lleves de la migdiada, cap a les 16:00 més o menys...
setneuf
:: peixet
:: peixet
Entrades: 264
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 8:23 am

EntradaAutor: setneuf » dv. juny 29, 2012 4:37 pm

Doncs el meu té ara 13 mesos...i ell menja normalment fruita, pero triturada no, a trossets...ens la menjem junts. Altres dies li dono un iogurt o un petit suiss i galetes, o també li pots donar pa bimbo sucat de quesito o amb oli i tomaquet i pernil dolç o pavo... és qüestio de combinar, si un día saps que sopara pà amb tomàquet doncs li dones la fruita o el iogurt... vas alternant i ja esta.

A veure, suposo que tot depen del nen, el meu és menjador i a part ja té 7 dents i ja fa dies que menja igual que nosaltres, així que de berenar li procuro donar el mateix que bereno jo...en tot cas també una altra opció que tens és donar-li el pernil dolç amb "tortitas" de maiz, rollo bicentu**, als nens els hi encanta el maiz...o prova de posar-li els trossets de fruita a dins del iogurt en comptes de triturat...pots posar-li poma, pressec, sindria, etc..

;-)
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

EntradaAutor: cuski » ds. set. 01, 2012 1:50 am

Jo tinc un fill de 15 mesos i cada dia vario els berenars, intento fer-los diferents, i sobretot també que li puguin entrar pels ulls, ja saps lo de la presentació és important! igual que a nosaltres a ells també els hi entra tot per la vista. Cal posar imaginació i una fruita es pot presentar de mil maneres diferents... Un dia menja iogurt, un altre pa amb tomàquet, un dia fruita, que se la menja sencera, i també pots provar de fer-li llet d'avena amb "copos"d'avena, al nostre li encanta!!! i a vegades li ratllo una mica de poma per sobre i és boníssiiim!!! El que ens funciona molt a nosaltres és que jo sempre menjo amb ell, ens fem el mateix cada dia i així em menja super be!!!! És la nostre estona on compartim i disfrutem menjant!
annajana
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

EntradaAutor: annajana » ds. set. 01, 2012 9:38 pm

jo penso que es super important això de menjar junts. amb la jana això és la clau!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::