Ara no sé com fer-ho! Estic perduda...
Ara no sé com fer-ho! Estic perduda...
Hola! l'Arlet té casi 1 anyet. Els compleix el 2 d'agost :) (preparerem festa grossa!!)
Des de fa unes setmanes ens trobem amb un problema: NO VOL MENJAR TRITURAT! evidentment això no és cap problema, és un goig! però la carn i el peix i la fruita encara s'ho menja sencer, però la verdura em diu que m'ho mengi jo!
He provat de quan obre la boca per posar-se un tall de carn o peix ... fiuuuuu... cullerada de verdura... però l'escup! Sempre se la menjada molt bé triturada, però ara estic perduda i no trobo solució... Bé si una solució... una cullerada de verdura, i una de petitsuis... (ecs!)
Des de fa unes setmanes ens trobem amb un problema: NO VOL MENJAR TRITURAT! evidentment això no és cap problema, és un goig! però la carn i el peix i la fruita encara s'ho menja sencer, però la verdura em diu que m'ho mengi jo!
He provat de quan obre la boca per posar-se un tall de carn o peix ... fiuuuuu... cullerada de verdura... però l'escup! Sempre se la menjada molt bé triturada, però ara estic perduda i no trobo solució... Bé si una solució... una cullerada de verdura, i una de petitsuis... (ecs!)
Re: Ara no sé com fer-ho! Estic perduda...
La Berta va fer un any ahir... jo per ara li dono la verdura triturada amb carn o peix, i el què sí que ja menja a trossos és pa amb tomàquet (amb truita, formatge fresc o pernil dolç), i la fruita.
Per ara s'ho va menjant, així que no puc parlar per experiència pròpia, però i si proves de començar a donar-li la verdura amb una textura més grossa (més tipus patata xafada per exemple...), o sinó anar provant amb les verduretes a trossets, podries començar amb ensaladilla russa per exemple... no sé... jo aviat crec que ho provaré a veure com va!!!
Per ara s'ho va menjant, així que no puc parlar per experiència pròpia, però i si proves de començar a donar-li la verdura amb una textura més grossa (més tipus patata xafada per exemple...), o sinó anar provant amb les verduretes a trossets, podries començar amb ensaladilla russa per exemple... no sé... jo aviat crec que ho provaré a veure com va!!!
T'explicaré el meu cas, a veure si et serveix d'alguna cosa! A la Tíndari també cap als voltants de l'any vam deixar de donar-li triturats , perquè no els volia, i li donàvem tot a trossets! La verdura li donàvem en ensaladilla i se la menjava molt bé, però de cop i volta va deixar de menjar-se-la i durant una temporada la única forma que mengés verdura era en format cremes i purés. Ara ja en torna a menjar, però xafada amb la forquilla i amb olivetes talladetes camuflades per enmig, i en truita també se la menja molt bé (truita de carbassó i ceba, truita d'espinacs, etc.)
Com t'han dit, prova una textura intermitja, aixafadeta amb un formatget, per exemple, a veure què tal.
Nosaltres hem descobert que vol la mongeta tendra "al dente", si no, l'escup. En canvi, al vapor o bullida sensr passar-se, perfecte! Sort i per molts anys!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |