melassa d'arròs
melassa d'arròs
Heu sentit a parlar de la melassa d'arròs per endolcir iogurt naturals, llet... del nostres petits?? Algú la utilitzada mai??
Re: melassa d'arròs
Jo la faig servir. No gaire, de totes maneres, perquè no acostumo a endolcir res, però si faig algun pa de pessic o magdalenes, sí. 
Es deu trobar a herbolisteries oi?? Aniria bé pel iogurt?? La meva nena d'11 mesos li agrada molt els iogurts de gustos però el natural sense ensucrar no! Per això vull mirar això de la melassa
Jo la compro en súpers eco. N'hi pots trobar d'altres cereals, també, però a les herboristeries no ho sé.
Als grans súpermercats ara hi ha secció eco, i potser hi trobes alguna cosa. També podries provar altres marques de iogurts, que potser n'hi ha de menys àcides (ni idea, perquè jo els iogurts ara ni els tasto, i abans els que m'agradaven eren justament els naturals sense res afegit) o posar-hi alguna fruita dolça barrejada.
Als grans súpermercats ara hi ha secció eco, i potser hi trobes alguna cosa. També podries provar altres marques de iogurts, que potser n'hi ha de menys àcides (ni idea, perquè jo els iogurts ara ni els tasto, i abans els que m'agradaven eren justament els naturals sense res afegit) o posar-hi alguna fruita dolça barrejada.Re: melassa d'arròs
Ho provarem doncs! Amb fruita dolça barrejada també és una bona alternativa! Moltes gràcies!
Hola
Jo compro melassa eco en herbolaris o similars. Sí que és veritat que en alguns supermercats grans tipus carrefour en tenen, segurament més bé de preu.
Sobre donar-los als nens, penso que millor melassa que sucre però en tot cas, l'ideal seria no donar coses massa dolces als nens (vull dir amb gust dolç afegit). Si s'acostumen d'entrada a menjar iogurt blanc, pa enlloc de galetes, fruita enlloc de dolços, i en tot cas, si algun dia fem un pastís el fem poc dolç (i si l'endolcim amb fruita millor!), educaran el paladar i no necessitaran que les coses siguin massa dolces per trobar-les bones. Això a la llarga és recomanable perquè col dir que més endavant no seran de menjar massa porqueries i dolços.
Jo compro melassa eco en herbolaris o similars. Sí que és veritat que en alguns supermercats grans tipus carrefour en tenen, segurament més bé de preu.
Sobre donar-los als nens, penso que millor melassa que sucre però en tot cas, l'ideal seria no donar coses massa dolces als nens (vull dir amb gust dolç afegit). Si s'acostumen d'entrada a menjar iogurt blanc, pa enlloc de galetes, fruita enlloc de dolços, i en tot cas, si algun dia fem un pastís el fem poc dolç (i si l'endolcim amb fruita millor!), educaran el paladar i no necessitaran que les coses siguin massa dolces per trobar-les bones. Això a la llarga és recomanable perquè col dir que més endavant no seran de menjar massa porqueries i dolços.
Sí, Ponioleta, jo també penso que millor no afegir res per endolcir que no sigui un altre aliment amb dolçor natural. Hauríem d'acostumar els nens a saber apreciar els gustos reals dels aliments. Jo ho vaig fer de gran i ara massa sal o massa sucre em molesten, em tapen els gustos. Només ho faig servir esporàdicament en pastissos o coses així.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |