Aditius

Teòricament poden menjar de tot.

grill
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Aditius

EntradaAutor: grill » dj. nov. 01, 2012 9:30 pm

Bones a tothom, em presento..sóc mare d'una nena de 19 mesos, fem LM des del naixement i ens encanta, tinc mooolts dubtes i seguiré aquest forum de ben segur!!
Escric per preguntar-vos si heu pensat mai en els aditius que podrien estar ingerint els nostres infants...molts d'ells cancerígens (nitrats,nitrits,fosfats..) Avui tot buscant quin era l' E-250, que sempre hi ha als embotits per exemple, he llegit, en una pàgina gens crítica amb els conservants, lo perillós que són alguns i en baixes quantitats! Molt al tanto amb els embotits..i les carns preparades (hamburgueses,salsitxes..). Haig de buscar més informació però no pinta bé, jo per si de cas i de moment, deixaré de donar-li pernil i d'altres.
annajana
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

Re: Aditius

EntradaAutor: annajana » dv. nov. 02, 2012 8:35 am

hola!! tot aquest tema és un món! i quan hi comences a entrar i a estar més o menys conscienciat no pares de veure informacions xungues de tot. en definitiva, que hem de mirar que tot sigui el més orgànic i ecològic possible. si compres pernil ecològic no ha de tenir cap conservant ni cap aditiu i li pots seguir donant a la teva nena! jo també tinc una nena de 14 mesos i també fem LM i des de que va neixer que estic més o menys ficada en tot això. ho he d'anar moderant perquè malauradament hi ha coses que surten cares. però intento que gairebé tot sigui ecològic. no sé on vaig llegir que tot el que la teva àvia no conegui no ho mengis. jo crec que la meva no havia sentit mai a parlar del e-250...
annajana

EntradaAutor: annajana » dv. nov. 02, 2012 8:35 am

hola!! tot aquest tema és un món! i quan hi comences a entrar i a estar més o menys conscienciat no pares de veure informacions xungues de tot. en definitiva, que hem de mirar que tot sigui el més orgànic i ecològic possible. si compres pernil ecològic no ha de tenir cap conservant ni cap aditiu i li pots seguir donant a la teva nena! jo també tinc una nena de 14 mesos i també fem LM i des de que va neixer que estic més o menys ficada en tot això. ho he d'anar moderant perquè malauradament hi ha coses que surten cares. però intento que gairebé tot sigui ecològic. no sé on vaig llegir que tot el que la teva àvia no conegui no ho mengis. jo crec que la meva no havia sentit mai a parlar del e-250...
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dv. nov. 02, 2012 2:29 pm

Us poso un enllaç per si us interessa...

http://www.pasqualinonet.com.ar/los_aditivos.htm

I si us preocupen els productes químics en el menjar, també us podeu començar a fixar en els de la comèstica, inclosa la de farmàcia i de productes per nadó :-:)

viewtopic.php?t=26463

http://klkcreaciones.com/Ingredientes.htm
Imatge

Imatge
annajana

EntradaAutor: annajana » dv. nov. 02, 2012 4:24 pm

a això em referia jo amb que quan comences a introduir-te en aquest món no pares de trobar informació super xunga de tot, tot i tot... hi ha per mirar-s'ho i remirar-s'ho...
grill
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

EntradaAutor: grill » ds. nov. 03, 2012 9:34 pm

Gràcies, aquesta llista que m'heu passat encara és més preocupant que la que vaig mirar jo... Ostres, si una criatura de 30kg de pes,es va calcular que podia ingerir com a màxim 30g d'embotit (pensant en la quantitat d'E-250 que ingeriria) ..imagino que una de 9kg doncs serà de màxim 9 g i la veritat és que el pernil dolç i salat que ha estat menjant fins ara per esmorzar els superava segur.. diu que aleshores és dany físic instantani,tipus mal de cap,malestar, problemes neurològics,etc, no vull pensar amb el tema cancerígen perquè ara ja no puc tirar enrere,i les àvies vinga a donar-li pernil!! Jo per comprar ecològic ho tinc complicat perquè haig d'anar lluny, però mira,tampoc no passa res si no menja embotit,molt millor,

El tema cosmètic si que és bèstia també..com tenen la indecència de posar el que posen en productes per infants!! Quina púrria...

Gràcies noies.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::