Cuidar cicatriu
Cuidar cicatriu
Hola! la meva filla es va fer una rascada a la galta, ja la té tancada però crec que no li ha fet massa bé la crosta perquè li ha caigut dos vegades i ara li ha quedat una mica de marca rosada.. Com li puc "cuidar" perquè li quedi la menor marca possible? crema hidratant? crema solar?
Gràcies
Gràcies
Re: Cuidar cicatriu
Hola, Tineta!
Jo li posaria oli de rosa mosqueta al matí i a la nit, que serveix perquè la pell recuperi el seu aspecte original, i protector solar perquè no li quedi senyal cada cop que la treguis al carrer.
Jo li posaria oli de rosa mosqueta al matí i a la nit, que serveix perquè la pell recuperi el seu aspecte original, i protector solar perquè no li quedi senyal cada cop que la treguis al carrer.
Exactament com diu la San78: oli de rosa mosqueta i ara amb el sol protecció fins intot per sortir al carrer!
Gràcies noies!! :)
Hola Tineta!
Doncs com molt bé t'han dit les companyes: oli de rosa mosqueta matí i nit i moooolta protecció solar.
També venen a la farmàcia uns parxes que s'enganxen a la zona de la cicatriu i alhora protegeixen la cicatriu del sol. És diuen Dermatix. A nosaltres ens els va recomenar la pediatra per cicatriu del nen. Això sí són carets...
Doncs com molt bé t'han dit les companyes: oli de rosa mosqueta matí i nit i moooolta protecció solar.
També venen a la farmàcia uns parxes que s'enganxen a la zona de la cicatriu i alhora protegeixen la cicatriu del sol. És diuen Dermatix. A nosaltres ens els va recomenar la pediatra per cicatriu del nen. Això sí són carets...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |