xarop per la tos

Alèrgies, otitis, problemes..

ONDIBRA
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

xarop per la tos

EntradaAutor: ONDIBRA » dg. des. 12, 2010 9:57 pm

No hi ha manera de deixar la tos i els mocs. En part no em puc queixar perquè encara no han agafat febre cap dia ni un ni l'altre però la tos fa molt que l'arrosseguem. A l'Ona li dóna Terbasmin expectorante però, tot i que li va molt bé, em sembla que és una mica fort i no m'agrada donar-li masses dia però a la que el deixem tornem a tenir molta tos i fins hi tot ella em demana el xarop. Amb el Pere anem fent amb el Paidoterin.
Vosaltres quin xarop feu servir que sigui miraculós contra la tos. Pobrets ho passen malament, l'Ona fins i tot a vegades acaba vomitant.
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
nucosa
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: xarop per la tos

EntradaAutor: nucosa » dg. des. 12, 2010 10:49 pm

nosaltres anem dema al pediatre per el mateix tema a veure com va ???i que em diuen el meu petit tb acaba vomitant de la tos que te .
ImatgeImatge

ImatgeImatge
MaCeNe
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

EntradaAutor: MaCeNe » dg. des. 12, 2010 11:18 pm

Potser ho vegeu una tonteria però... heu provat de posar-los vicks vaporubs (o com s'escrigui) a la planta dels peus? Això sí, a nens que tenen més de 2 anys!
Nosaltres sempre féiem a les nits el truc de la ceba però un cop no ens va bastar i em van contar lo del viks vaporubs, la nena ara quan té tos se'l posa ella sola. Els peus untadets i damunt uns calcetins.

Enguany per ara no han tingut tos (esperem seguir ai´xí) però l'any passat el que vam fer va ser anar a un homeòpata, em va ensenyar què donar segons el tipus de tos i jo els donava, si veia que no m'anava bé anàvem a veure'l i m'indicava què és el que havia fet malament o per què no funcionava.
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dg. des. 12, 2010 11:20 pm

Pregunta millor al pediatre.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
nucosa
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: nucosa » dl. des. 13, 2010 5:57 am

sabi lo el weepswaporubs o com es digui pero en nens tant petits no es adient!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dl. des. 13, 2010 8:22 am

Ha sortit un vips vaporubs per a nens, però el meu pediatra no n'és gaire partidari.

Ahir, una amiga em va comentar que a la farmacia li van donar a la nena un Inistone (o com es digui) que hi ha per a nens petits, i crec que hi ha pels diferents tipus de tos.

Nosaltres també anem fent cicles de mocs i tos, i de moment anem tirant amb el Actithiol antiestaminic, i li poso per dormir en una tovalloleta unes gotes d'oli esencial d'aucaliptus, al costat del capçal. Ens ha funcionat millor que la ceba.
Corda
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

EntradaAutor: Corda » dl. des. 13, 2010 8:47 am

Hola!!

Jo els hi dono un xarop que em va receptar l'homeopata que es diu Grintuss dels Lab. Aboca i va molt bé. I jo en comptes de fer servir els vicksvaporu faig servir de la casa DHU el Bipimenthol, i lo típic de la ceba i eucaliptus.
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dl. des. 13, 2010 9:23 am

cada tos es diferent, aneu al pediatre i us diran quin es el millor per al vostre fill. Tapaant la tos podeu estar tapan simptomes d'altres coses.
Lídia
Entrades: 146
Membre des de: dt. març 17, 2009 1:25 pm
Ubicació: Catalunya Central

EntradaAutor: Lídia » dl. des. 13, 2010 11:23 am

Jo faig servir quan tenen aquesta tos molesta sense mocs,però que no els deixa dormir a la nit, el SEKISAN, i va de perles, uns 4 o 5ml abans d'anar a dormir i ni una tos, s'ha de dir que no els tinc malalts gaire, fa com 2 hiverns que nomes anem al pediatre per revisions, i si estan un pèl tapats a la nit amb mocs al nas, els hi enganxo al pijama un parxe de Fluirespira. Suc de taronja i mandarines a doju!
Imatge
Imatge
Imatge
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dl. des. 13, 2010 11:42 am

Corda ha escrit:Hola!!

Jo els hi dono un xarop que em va receptar l'homeopata que es diu Grintuss dels Lab. Aboca i va molt bé. I jo en comptes de fer servir els vicksvaporu faig servir de la casa DHU el Bipimenthol, i lo típic de la ceba i eucaliptus.

Jo tb faig servir el GrindTus i va mooooolt bé. És fet amb mel i herbes. A més, tb hi ha el GrindPectoral, q és per posar al pit abans d'anar a dormir. :ok:

D'aquest xarop tb hi ha la versió per adults, q diuen q tb va molt bé.
Imatge
Imatge
MENTA78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: MENTA78 » dl. des. 13, 2010 2:19 pm

Hola,
jo tambè estic desesperada amb la tos i els moc de la meva petita, però sembla que he trobat el remei, són uns supositoris que es diuen PILKA . Vàrem començar ahir a la nit i és la primera que ha pogut dormir del tiron desprès de tota una setmana.
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

EntradaAutor: mamlaboni » dl. des. 13, 2010 3:16 pm

Jo també utilitzo els pilka i van molt bé. Ademés son de plantes y no porten res de "medicament", fan una oloreta a romaní molt bona. també els poso l'humificador :ok:
ONDIBRA
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: ONDIBRA » dl. des. 13, 2010 8:46 pm

Jo també he fet servir varies vegades els Pilka pel Pere, però a l'Ona no li fan gens de gràcia els supositoris. Amb l'Ona quan era més petita feiem servir homeopatia però vam acabar dues vegades a urgències amb bronquitis, una de les vegades fins i tot ens hi van portar amb ambulància perquè tenia el pols força dèbil, des d'aleshores quan la noto molt tapada ja m'espanto. He fet servir homeopatia per a d'altres coses i molt bé, suposo que és depèn del cos i del moment de cada nen/a.
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::