BABY DEFENSAS??
- **mariona**
- :: peixet

- Entrades: 288
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 1:29 pm
BABY DEFENSAS??
Noies ja he sentit parlar del baby defensas a moltes mares, la final ahir em vaig decidir comprar-lo (abans ho vaig comentar amb el pediatra i em va dir que cap problema)
portem des de que vam començar la llar malalts cada setmana, no és una exageració eh? cada dimecres per ser més exactes es queda a casona.
vam provar primer el munostim de Dhu i no he trobat pas milloria... a veure ara amb el xarop. he buscat pel SP i no he trobat info.
Algú l'ha près??
portem des de que vam començar la llar malalts cada setmana, no és una exageració eh? cada dimecres per ser més exactes es queda a casona.
vam provar primer el munostim de Dhu i no he trobat pas milloria... a veure ara amb el xarop. he buscat pel SP i no he trobat info.
Algú l'ha près??
sóc l'atesor, ex-grafiquera
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: BABY DEFENSAS??
si et serveix de consol, nosaltres li estem donant uns granulets d'homeopatia que es diuen osciluccoccium, o algo així, i estem més o menys igual. es posa malalt sovint, però ara ja no son les febrades que agafava quan va començar l'escola bressol. amb això et vull dir que sempre pot ajudar però que si s'han de posar malalts s'hi posen i punt, pq han d'anar augmentant defenses per si mateixos.
enhorabona per l'embaràs!!!!
això si, ell sempre agafa coses super extranyes... (s'assembla a mi)
espero haber-me explicat bé, es que estic una mica espessa

enhorabona per l'embaràs!!!!
això si, ell sempre agafa coses super extranyes... (s'assembla a mi)
espero haber-me explicat bé, es que estic una mica espessa

- **mariona**
- :: peixet

- Entrades: 288
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 1:29 pm
hola guapa gràcies per respondre!
el porto tb al homeòpata... i li vaig dir lo del osciluccoccium pq la infermera pediàtrica m'ho va recomanar, però rm va dir que estava més indicat per la grip i que no era el nostre cas.
Noia desespera eh? ja sé que estem totes igual i que el primer any de llar és molt dur peeeeeeeeerò.... provarem el xaropet a veure si fa algo
merci
el porto tb al homeòpata... i li vaig dir lo del osciluccoccium pq la infermera pediàtrica m'ho va recomanar, però rm va dir que estava més indicat per la grip i que no era el nostre cas.
Noia desespera eh? ja sé que estem totes igual i que el primer any de llar és molt dur peeeeeeeeerò.... provarem el xaropet a veure si fa algo
merci

sóc l'atesor, ex-grafiquera
Hola maques, nosaltres també tirem molt d'homeopatia i al petit li donàvem 5 boletes d'imunostim al dia i a la gran li donem un tub d'oscillococcinum a la setmana, tot això per augmentar les defenses i receptat per la seva pediatra que també és homeòpata infantil
Nosaltres el que hem notat és que no agafen tantes malalties i si les agafen són més fluixetes, no acaben de trobar-se molt malament, però és el que et diu la noviachucky que el que hagin d'agafar ho agafaran. Total ara estan per això, per anar construint reserves a base d'anar agafant malalties...
Nosaltres el que hem notat és que no agafen tantes malalties i si les agafen són més fluixetes, no acaben de trobar-se molt malament, però és el que et diu la noviachucky que el que hagin d'agafar ho agafaran. Total ara estan per això, per anar construint reserves a base d'anar agafant malalties...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |