Se li "encrespen" els cabells
Se li "encrespen" els cabells
No sé ben be on posar aquesta consulta, a més es una mica tonta.
La nena té poc cabell i molt fi. Li rento el cap i li queda suau i llis, però a la que es lleva al matí, té tots els cabells de la part del darrera estarrufats, enredats i encrespats.
No sé quin xampú posar-li per a que li nutreixi bé. En vaig veure un amb suavitzant del mercadona, però es per a més de 3 anys i a més deia nosequè de mal gust per a que no se'l mengin.....
Quin em podeu aconsellar? Nenuco? Johnson?
La nena té poc cabell i molt fi. Li rento el cap i li queda suau i llis, però a la que es lleva al matí, té tots els cabells de la part del darrera estarrufats, enredats i encrespats.
No sé quin xampú posar-li per a que li nutreixi bé. En vaig veure un amb suavitzant del mercadona, però es per a més de 3 anys i a més deia nosequè de mal gust per a que no se'l mengin.....
Quin em podeu aconsellar? Nenuco? Johnson?
Re: Se li "encrespen" els cabells
A l'Arlet tb li passa... suposo que quan vagi creixent i els cabells se li tornin més forts, la cosa canviarà.... 

A la Mar també li passa, però quan la pentino fàcilment se li queda bé el cabell. No sé si quan li creixi una micona més serà tan fàcil. Jo faig servir un xampú i gel de bany de calèndula de la casa Weleda. No té gens de sabó i és molt natural, així es pot fer servir molt sovint sense alterar gens la pell. Jo l'he trobat a "Veritas" que és un supermercat ecològic, però suposo que a herbolaris i establiments d'aquest tipus també el pots trobar.
Tot sigui això...
Tot sigui això...
Neus
A la meva també li passa... jo he vist que amb el que li queda millor el cabell és amb un de la ISDIN, em sembla que es diu Nutraisdin i és específic per nens.
La veritat es que n'hem provat molts, jo penso que es qüestió d'anar provant fins que trobis el que li va millor a la teva nena, perquè cada cabell és diferent...
La veritat es que n'hem provat molts, jo penso que es qüestió d'anar provant fins que trobis el que li va millor a la teva nena, perquè cada cabell és diferent...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Hola
a la meva també li pasa, però és normal amb qusi tots els nens d'aquesta edat. Quan era més petita ella tenia una calva en aquesta part perque el "roce" no deixava que li creixés el cabell...
Jo faig servir el l'Oreal Kids, és un líquid que desenreda i va molt bé, però només el faig servir quan el té molt i molt enredat, perquè el té arrissat. Normalment la pentino amb un respall suau. Ara, que si me´n descuido un dia ja l´hem liat! se li fan rastes!
a la meva també li pasa, però és normal amb qusi tots els nens d'aquesta edat. Quan era més petita ella tenia una calva en aquesta part perque el "roce" no deixava que li creixés el cabell...
Jo faig servir el l'Oreal Kids, és un líquid que desenreda i va molt bé, però només el faig servir quan el té molt i molt enredat, perquè el té arrissat. Normalment la pentino amb un respall suau. Ara, que si me´n descuido un dia ja l´hem liat! se li fan rastes!
Al meu fill també li passa el mateix, també té el cabell arrissat i alguns matins s'aixeca amb rastes de tant moure's a la nit. El que fem nosaltres es pentinar-lo una miqueta amb un raspall i si està molt enredada la cosa li posem una mica d'aigua.
Alguna vegada li he posat un desenredant de l'Avon que no necessita aclarir-se i que fins i tot es pot posar en sec, pero només en casos d'urgencia perque tot i que es pot posar en nens considero que encara és molt petit per posar-li aquestes coses.
Nosaltres fem servir el champu del la marca leti, que es el que ens ha anat millor dels que hem provat.
Alguna vegada li he posat un desenredant de l'Avon que no necessita aclarir-se i que fins i tot es pot posar en sec, pero només en casos d'urgencia perque tot i que es pot posar en nens considero que encara és molt petit per posar-li aquestes coses.
Nosaltres fem servir el champu del la marca leti, que es el que ens ha anat millor dels que hem provat.
Gràcies noies! Ara estic provant amb un xampú Nenuco...
Es curiós, però es nota la diferencia d'aquest cabell de darrera a la resta que està mes suau. Seguiré provant, a veure què.
Es curiós, però es nota la diferencia d'aquest cabell de darrera a la resta que està mes suau. Seguiré provant, a veure què.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
La meva nina té el cabell ple de rizos i el que ens va molt i molt bé és el suavitzant de la Johnsons. Abans li possavem un o dos cops a la setmana però ara té el cabell molt més llarg i li possem cada dia. 
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Nosaltres fem servir aquest de l'ISdin i també li passa... el té com molt ressec per darrera... i però no sé si li puc posar cap altre producte pq li quedi més finet... té poquet encara...
Finalment li he tallat els cabells, per que encara no ho havia fet des del naixement (i te 2,5 anys!). Vaja! els serrell i una miiiiica les puntes si.
Hem va dir la perruquera que era normal, que encara els té molt finets, i clar, al dur-los llargs, s'encrespen i enreden encara més. Ara el porta més curtet i se li encrespen igual però no es nota tant. El xampú em va dir que el Johnson ja estava bé, però no li puc posar suavitzant.
Hem va dir la perruquera que era normal, que encara els té molt finets, i clar, al dur-los llargs, s'encrespen i enreden encara més. Ara el porta més curtet i se li encrespen igual però no es nota tant. El xampú em va dir que el Johnson ja estava bé, però no li puc posar suavitzant.
No sabia que no es pot posar suavitzant, tot i que procuro no fer-ho. Et va dir perquè?
yana.0 ha escrit:No sabia que no es pot posar suavitzant, tot i que procuro no fer-ho. Et va dir perquè?
Em sembla que es per no fer malbé el cuir cabellut. Els suavitzants engreixen molt els cabells, is el que provoca la caspa.
al mio le pasa lo mismo, es por la parte de atrás, se le queda todo encrespado, yo le he cambiado a jonson's baby que dicen que lo deja muy suave y de hecho si es verdad, pero al dia siguiente lo tiene igual, supongo que es hasta que le empiece a crecer mas fuerte, porque lo tiene muyyyy finito, cuando llegue el buen tiempo se lo cortaré cortito para que le crezca con fuerza... pero en la guarderia hay varios niños así...
A la meva filla també li passa, li rento el cabell cada dos dies amb el xampú Johnson's.
La setmana passada li vaig comprar un acondicionador sense esbandit de Johnson's Baby. Es pot posar amb el cabell mullat o sec. Jo de moment li he posat dues vegades, just sortint del bany amb el cabell mullat, i sí he notat que li queda millor, fins i tot als matins quan s'aixeca li pentino i li queda molt millor que abans.
La setmana passada li vaig comprar un acondicionador sense esbandit de Johnson's Baby. Es pot posar amb el cabell mullat o sec. Jo de moment li he posat dues vegades, just sortint del bany amb el cabell mullat, i sí he notat que li queda millor, fins i tot als matins quan s'aixeca li pentino i li queda molt millor que abans.
terrassa5 ha escrit:A la meva filla també li passa, li rento el cabell cada dos dies amb el xampú Johnson's.
El buscaré! "acondicionador sense esbandit de Johnson's Baby" es diu així, no?
- Ítaca
Jo utilitzo (des de fa moltíssimes anys) l'acondicionador de la Revlon (el 2 phases) q és també sense esbandir... però evidentment, no li he posat mai a la petitona...
No sabia q n'hi havia per petitons... ja miraré aquest q dieu
No sabia q n'hi havia per petitons... ja miraré aquest q dieu
GLG ha escrit: El buscaré! "acondicionador sense esbandit de Johnson's Baby" es diu així, no?
És un tub verd i diu:
"Johnson's baby
No más tirones
Acondicionador"
Jo li poso molt poquet, poc més que el tamany d'un pessol i només a la part que se li encrespa.
L'altre dia vaig veure que també hi havia el champu anti-tirones.....
Noies, he provat el de Johnson's baby i funciona!
Hi ha dos formats, en spray i en tub de crema. De color verd tots dos. Jo he fet servir el de spray, per la comoditat al posar-lo, i sí funciona! No el primer dia, pero al cap d'un parell de setmanes començo a notar la diferència.
Hi ha dos formats, en spray i en tub de crema. De color verd tots dos. Jo he fet servir el de spray, per la comoditat al posar-lo, i sí funciona! No el primer dia, pero al cap d'un parell de setmanes començo a notar la diferència.
- Ítaca
La veritat és q no hi he pensat més... i tampoc l'he vist... On l'has comprat??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |