Respira raro per la boca

Alèrgies, otitis, problemes..

annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Respira raro per la boca

EntradaAutor: annia » dg. feb. 06, 2011 8:02 pm

Hola,

La meva nena de 2 anys i mig al respirar ho fa de forma extranya. Des de ben petita li he notat, però ara potser més. El que fa és com si fes esforç al espirar(al truene) l'aire, com un sorollet semblant al que fem quan es gemega. Jo penso que respira per la boca, i el sorollet el fa sobretot quan Porta xumet, menja, (es a dir quan te la boca tancada), i quan està concentrada, es a dir no sempre el fa, ah i quan dorm no el fa (respira normal). Li vaig comentar a la pediatra del CAP i no li va donar importància, però es clar en aquell moment no respirava d'aquesta manera.
No se...he pensat que puguin ser carnots, tabic desviat o similar...
Alguna s'ha trobat en situació similar?
SOLILLUNA
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 3:53 pm

Re: Respira raro per la boca

EntradaAutor: SOLILLUNA » dt. feb. 08, 2011 9:49 pm

Jo la portaria al otorrino i que li mirin que no costa res, a la meva feina venia una sra que al seu nen li passava però bastant exagerat, i com que a la casa on vivia hi havia humitats el nen va empitjorar molt, li ha costat que els metges li fessin cas però finalment li han solventat el problema, ella el va portar a St Joan de Deu i molt bé, no crec que sigui res greu però més val previndre perqué no li vagi a més...
annia
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

EntradaAutor: annia » dc. feb. 09, 2011 9:44 pm

Moltes gràcies solilluna!, i saps que tenía el nen., potser carnots?
SOLILLUNA
Entrades: 71
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 3:53 pm

EntradaAutor: SOLILLUNA » dg. feb. 13, 2011 9:30 pm

Era de la gola, no recordo com es deia tecnicament, però era com un troçet de carn que li obstruia una mica la respiració. però ja li passava des de que va néixer el que passa es que els metges no li deien que era ni li feien res, finalment a la Vall d'Hebron li van detectar i molt bé. El nen ara està maquissim, però com ja t'he dit aquest nen ho tenia més exagerat, quan respiraba normal era com si ronques pobre..

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::