Com ho feu perquè es prenguin els medicaments?
Com ho feu perquè es prenguin els medicaments?
Hola,
tinc el peque amb principi de pneumonia i li hem de donar dos xarops, el salbutamol, apiretal si té febre...
Amb el salbutamol perfecte, ho fa de conya, però l'antibiòtic de la pneumonia és molt espès i té molt mal gust... l'ha de pendre cada 12 hores (sort!) i li intento dissimular amb la llet amb cola cao però no li agrada... Sol amb la xeringa el vomita... i no sé com més fer-ho! El problema és que és bastant espès i li queda enganxat a la llengua i li fa molta angunia...
Algún consell per una mare desesperada??
Moltes gràcies!
tinc el peque amb principi de pneumonia i li hem de donar dos xarops, el salbutamol, apiretal si té febre...
Amb el salbutamol perfecte, ho fa de conya, però l'antibiòtic de la pneumonia és molt espès i té molt mal gust... l'ha de pendre cada 12 hores (sort!) i li intento dissimular amb la llet amb cola cao però no li agrada... Sol amb la xeringa el vomita... i no sé com més fer-ho! El problema és que és bastant espès i li queda enganxat a la llengua i li fa molta angunia...
Algún consell per una mare desesperada??
Moltes gràcies!
Re: Com ho feu perquè es prenguin els medicaments?
Realment no et puc ajudar gaire, la nena serra la boca i no hi ha manera, quan era més petita gairebé li habiem de fer a la força, amb una xeringa, ara ja té un any (ui, que sembla molt gran..), fem a veure que li donem a les nines que ens el prenem nosaltres... i molta paciencia!!! 

Ostres, a nosaltres en va passar el mateix amb una otitis. L'antibiòtic era també molt espès i no hi havia manera que se'l prengués i teníem uns merders cada vegada... De fet nosaltres vam deixar de donar-li (que ja sé que no s'ha de fer però era horrible com es posava i a sobre l'escupia). Tot i que clar, una otitis (i segurament era un antibiòtic prescrit sense motiu) no és el mateix que un principi de pneumonia...
- raqueluxamamuxa
- :: granota

- Entrades: 204
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 8:48 am
Hola,
A nosaltres ens va passar el mateix amb el Tristan. No hi havia manera de què es prengués el medicament (de fet, l'apiretal no la vol ni veure). La única opció que funciona es donar-li amb llet amb nesquik o amb suc...però al final també ho detectava...i era complicat!
Evidentment, com et comenten, en el nostre cas, només era una infecció que no era greu, i de seguida que va millorar vem deixar de donar-li però el teu cas és més serios! No hi ha cap altra medicament que sigui subtitut tipus supositori o similar? tampoc es que sigui fàcil, però pot ser una opció. Jo li comentaria al pediatra, pel que veig son molts nens amb aquests problemes, i han de tenir plans B, no?
A nosaltres ens va passar el mateix amb el Tristan. No hi havia manera de què es prengués el medicament (de fet, l'apiretal no la vol ni veure). La única opció que funciona es donar-li amb llet amb nesquik o amb suc...però al final també ho detectava...i era complicat!
Evidentment, com et comenten, en el nostre cas, només era una infecció que no era greu, i de seguida que va millorar vem deixar de donar-li però el teu cas és més serios! No hi ha cap altra medicament que sigui subtitut tipus supositori o similar? tampoc es que sigui fàcil, però pot ser una opció. Jo li comentaria al pediatra, pel que veig son molts nens amb aquests problemes, i han de tenir plans B, no?
Moltes gràcies noies,
diria que no hi alternativa... ho seguirem provant! I encara ens queden 5 dies de medicament... Avui provaré amb una cullerada de yogur, a veure si cola...
Merci!
diria que no hi alternativa... ho seguirem provant! I encara ens queden 5 dies de medicament... Avui provaré amb una cullerada de yogur, a veure si cola...
Merci!
amb molta paciència...
nosaltres estem a la 3a dosi d'antibiotic del Martí i és un drama, a més és cada 8h....
ho fem coincidir amb un biberó o amb la papilla, poso una mica d'antibiotic a la cullera i a la punta la papilla pq així obri la boca i després de seguida una altra cullerada de menjar aixi s'ho empassa...
nosaltres estem a la 3a dosi d'antibiotic del Martí i és un drama, a més és cada 8h....
ho fem coincidir amb un biberó o amb la papilla, poso una mica d'antibiotic a la cullera i a la punta la papilla pq així obri la boca i després de seguida una altra cullerada de menjar aixi s'ho empassa...
A nosaltres ens va passar una cosa sembla, principi de pneumonia i l'antibiòtic era molt espès i li feia fàstic (no recordo quin era, ja fa 2 anys d'això). El pediatra em va aconsellar que el barregés amb llet fresca de la nevera. El que feia era prendre la mesura amb la xeringa de la dosi correcta de l'antibiòtic i l'abocava a un vas. Rentava la xeringa i agafava mitja xeringa de llet fresca i l'abocava al vas amb l'antibiòtic, el barrejava i l'agafava tot amb la xeringa. No sé si era per la fredor de la llet o per què la llet neutralitzava el gust de l'antibiòtic, però va funcionar.
Espero que es millori aviat.
Espero que es millori aviat.
Hola!
si, pobrets..... Prova a diluir-lo una mica amb aigua.. agafa la dosi amb la xeringa i despres en un gotet amb aigua, agafa fins omplir la xeringa tota l'aigüeta que puguis... i darrere, aigua per beure una altre vegada.... ben rapidet!
Que ho tinguis a l'altre mà perque no vomiti....
no se, es com ho faig jo si es massa espès.
Sort!!
isa s.f.
si, pobrets..... Prova a diluir-lo una mica amb aigua.. agafa la dosi amb la xeringa i despres en un gotet amb aigua, agafa fins omplir la xeringa tota l'aigüeta que puguis... i darrere, aigua per beure una altre vegada.... ben rapidet!
Que ho tinguis a l'altre mà perque no vomiti....
no se, es com ho faig jo si es massa espès.
Sort!!
isa s.f.
Hola,
Jo també ho provava barrejant l'antibiòtic amb llet o altres aliments que li agraden però ja s'ho coneixia i era un grama. Al final, el meu marit que és més expeditiu és l'únic que ho aconsegueix i ho fa "a sac": se'l posa a la falda, li obra la boca i tapant-li el nas li posa super-ràpid.
Sona molt bèstia però realment és el que ens ha funcionat millor, i al final és menys traumàtic de com ho feia jo, plora menys i ja s'hi ha fins i tot acostumat.
Sort!
keta
Jo també ho provava barrejant l'antibiòtic amb llet o altres aliments que li agraden però ja s'ho coneixia i era un grama. Al final, el meu marit que és més expeditiu és l'únic que ho aconsegueix i ho fa "a sac": se'l posa a la falda, li obra la boca i tapant-li el nas li posa super-ràpid.
Sona molt bèstia però realment és el que ens ha funcionat millor, i al final és menys traumàtic de com ho feia jo, plora menys i ja s'hi ha fins i tot acostumat.
Sort!
keta
Hola noies!
per fi hem acabat l'antibiòtic... falten 2 dies, però el pediatra ens ha dit que amb 8 dies ja està bé...
Al final vaig provar el xantatge pur i dur: fer un quadre amb les dosis que s'havia de pendre a la pissarra i dir-li que si omplíem totes les creuetes li compraríem un joguet... va funcionar el primer dia, però el segon ja no li feia gràcia...
Al final el meu home ha fet el mètode Keta que és més efectiu i té raó, menys llarg i traumàtic perquè jo em passava una hora intentant convènce'l d'obrir la boca i ell es tancava més en banda...
Llàstima que després vomita... ahir tot el sopar... i calr, li has de tornar a enxufar l'antibiòtic... Un pal! Sort que ja s'ha acabat i ara ens queden uns dies de la "medicina bona" que costa menys... Tot i que ara veu una xeringa i marxa corrents pobret... em fa una pena...
Bé noies, doncs al final el mètode béstia és el que m'ha servit, les barreges res de res, ni el xantatge (tot i que hem omplert tot el quadre i li compraré una moto petita de joguina...
)
Espero no haver-li de donar més aquest antibiòtic fastigós!
Moltes gràcies pels vostres consells!
per fi hem acabat l'antibiòtic... falten 2 dies, però el pediatra ens ha dit que amb 8 dies ja està bé...
Al final vaig provar el xantatge pur i dur: fer un quadre amb les dosis que s'havia de pendre a la pissarra i dir-li que si omplíem totes les creuetes li compraríem un joguet... va funcionar el primer dia, però el segon ja no li feia gràcia...
Al final el meu home ha fet el mètode Keta que és més efectiu i té raó, menys llarg i traumàtic perquè jo em passava una hora intentant convènce'l d'obrir la boca i ell es tancava més en banda...
Llàstima que després vomita... ahir tot el sopar... i calr, li has de tornar a enxufar l'antibiòtic... Un pal! Sort que ja s'ha acabat i ara ens queden uns dies de la "medicina bona" que costa menys... Tot i que ara veu una xeringa i marxa corrents pobret... em fa una pena...
Bé noies, doncs al final el mètode béstia és el que m'ha servit, les barreges res de res, ni el xantatge (tot i que hem omplert tot el quadre i li compraré una moto petita de joguina...
) Espero no haver-li de donar més aquest antibiòtic fastigós!
Albaes ha escrit:Hola noies!
Al final vaig provar el xantatge pur i dur: fer un quadre amb les dosis que s'havia de pendre a la pissarra i dir-li que si omplíem totes les creuetes li compraríem un joguet... va funcionar el primer dia, però el segon ja no li feia gràcia...![]()
Bé noies, doncs al final el mètode béstia és el que m'ha servit, les barreges res de res, ni el xantatge (tot i que hem omplert tot el quadre i li compraré una moto petita de joguina...)
Espero no haver-li de donar més aquest antibiòtic fastigós!
Me n'alegro molt que ja s'hagi acabat!
Nosaltres al final li acabàvem donant entre plors i a la força i t'ho passes fatal (ja et vaig dir que al final vam deixar de donar-li tot i saber que és important fer tota la tanda dels antibiòtics)
Realment els fabricants d'antibiótics per nens s'ho podrien currar una mica. Serà que no hi ha sabors i aromes artificials per fer les medicines una mica menys fastigoses!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |