Quin lio amb els termòmetres!!
Quin lio amb els termòmetres!!
Hola noies!
A veure si ens podeu donar un cop de mà. Resulta que avui la petita està una mica refredada: molta rajera de nas, ulls plorosos, una mica "fleuma"... no res de l'altre món. Li hem volgut mirar la temperatura perquè semblava que estava una mica calentoneta. Doncs bé, a casa tenim dos termòmetres: un que és infantil d'aquells que es mira la temperatura al front i al cap d'uns segons et diu la lectura i l'altre que es posa sota l'aixella (també digital) i que al cap de 10-15 segons et marca la temperatura. El del front marcava 38'5 ºC i el de l'aixella 37'4ºC. La meva pregunta és: quina és la bona? Pot ser que la del front marqui 1 grau més? En el seu dia vaig llençar les caixes i ara no puc llegir les instruccions.... Buf! la veritat és que estic una mica liada i agobiada amb els ditxosos termòmetres!!
Moltes gràcies per endavant!
A veure si ens podeu donar un cop de mà. Resulta que avui la petita està una mica refredada: molta rajera de nas, ulls plorosos, una mica "fleuma"... no res de l'altre món. Li hem volgut mirar la temperatura perquè semblava que estava una mica calentoneta. Doncs bé, a casa tenim dos termòmetres: un que és infantil d'aquells que es mira la temperatura al front i al cap d'uns segons et diu la lectura i l'altre que es posa sota l'aixella (també digital) i que al cap de 10-15 segons et marca la temperatura. El del front marcava 38'5 ºC i el de l'aixella 37'4ºC. La meva pregunta és: quina és la bona? Pot ser que la del front marqui 1 grau més? En el seu dia vaig llençar les caixes i ara no puc llegir les instruccions.... Buf! la veritat és que estic una mica liada i agobiada amb els ditxosos termòmetres!!
Moltes gràcies per endavant!
Re: Quin lio amb els termòmetres!!
Hola,
Doncs nosaltres només tenim el digital típic, i ens funciona bastant bé. Però durant l'embaràs, parlant amb altres mares, sempre em van desaconsellar el de la front, perquè deien que no els hi anava bé.
I per això ja ni el vam comprar.
Jo potser em fiaria més del termòmetre habitual, però tot i amb això ho trobo una pasada la diferiència d'un grau.
Que no sigui res i es millori ben aviat la teva peque.
Doncs nosaltres només tenim el digital típic, i ens funciona bastant bé. Però durant l'embaràs, parlant amb altres mares, sempre em van desaconsellar el de la front, perquè deien que no els hi anava bé.
I per això ja ni el vam comprar.
Jo potser em fiaria més del termòmetre habitual, però tot i amb això ho trobo una pasada la diferiència d'un grau.
Que no sigui res i es millori ben aviat la teva peque.
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
jo t'anconsello que li miris la temperatura rectal, que no dona lloc a confusio. Jo fins i tot amb la Julia, que ja te 3 anys, li miro sota el braç pero molts cops si no ho veig clar tambe li miro rectal, perque sota el brac entre que es mou i tot plegat, es un show.
Jo se'ns dubte em fiaria més del digital de l'aixella.
JO tinc el del front, el digital i un dels antics de mercuri, realment el que em va perfecte és el de mercuri, trobo que em dona la temperatura més exacte, però el digital tampoc va malament del tot, en canvi amb el del front penso que he tirat els diners... no em dóna mai la mateixa temperatura i no m'agrada gens, la mateixa pediatre em va dir que me'l desaconsellava (m'ho hauria pogut dir abans de comprar-lo...).
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Ostres, fa molta ràbia quan passa això!!! Jo no en tinc cap de digital, però en tenia un de mercuri que se'm va trencar i vaig haver de comprar-me'n un altre, però ara ja no en fan de mercuri, així que me'l van vendre de gal·li i... allò no marcava res de res. Vaig acabar amb tres termòmetres digitals a casa i cada un marcava una cosa diferent.
El que nosaltres vam fer per detectar quin era el "bo" -i aquí és on volia arribar- va ser posar-nos el meu company i jo tots tres termòmetres un darrere l'altre i així ens vam poder enrefiar del que donava una lectura més normal. Després d'un temps aquest termòmetre ens va caure a terra i vam descobrir que, des de llavors, sempre marca tres dècimes per sota... jeje.
El que podeu fer es probar de prendre-us vosaltres la temperatura amb els dos termòmetres i així veuràs de quin t'has de refiar.
El que nosaltres vam fer per detectar quin era el "bo" -i aquí és on volia arribar- va ser posar-nos el meu company i jo tots tres termòmetres un darrere l'altre i així ens vam poder enrefiar del que donava una lectura més normal. Després d'un temps aquest termòmetre ens va caure a terra i vam descobrir que, des de llavors, sempre marca tres dècimes per sota... jeje.
El que podeu fer es probar de prendre-us vosaltres la temperatura amb els dos termòmetres i així veuràs de quin t'has de refiar.

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Ja ho podeu ben dir! Quin xurro els termòmetres del front mare meva!! Ara em marca una cosa i al cap d'un segon una altra. Ara té febre i al cap d'un segon ja no en té. Ara me'l poso jo i tinc febre i ara li poso el nen perquè fa un moment en tenia i ara ja no.... uuufffff Pràctic ho és molt, però dubtós, també! Jo he passat als termòmetres digitals a sota l'aixella i llestos. És tot un ritual i només li puc posar si està despert, però és de l'únic que me'n refio. I pensar que claven 60 euros per un termòmetres d'aquests... sort que ens el van regalar... Però allà el tinc, mort de fàstig. Els que eren bons eren els de mercuri, però clar, com tot en aquest món, ara resulta que són tòxics... Algú coneix una persona que es morís per prendre's la temperatura amb un termòmetre de mercuri?? aiiiixx mare meva, a on anirem a parar!!!
tolinso ha escrit:jo t'anconsello que li miris la temperatura rectal, que no dona lloc a confusio. Jo fins i tot amb la Julia, que ja te 3 anys, li miro sota el braç pero molts cops si no ho veig clar tambe li miro rectal, perque sota el brac entre que es mou i tot plegat, es un show.
l'altre dia vaig anar al pediatra i li vaig demanar perquè estava fins el monyo i em va dir el mateix rectal, el que si no m'equivoco em va dir resta 0,5 dècimes, tu també ho fas??
Nosaltres tenim un dels "normals" i li miràvem a l'aixella, bé, mirar-li és un dir, perquè muntava uns shows... el Tió ens va portar un d'aquells de front i molt bé; tenen una petita diferència, però el que vam fer nosaltres és mirar primer amb un i després amb l'altre i així sabem la temperatura més fiable, doncs ens van dir que els normals són més precisos.
La rectal, amb l'Arnau, és missió impossible
.
La rectal, amb l'Arnau, és missió impossible
.Re: Quin lio amb els termòmetres!!
No hi ha res com els de mercuri, que estan prohibits! jo en conservo un i el tinc ben custodiat perquè el dia que se'm trenqui estem perduts! perquè dels digitals també vaig acabar fins al monyo! Dels del front, no n'he tingut però n'he sentit a parlar molt malament.
Jo també en tinc un de mercuri guardat com una autèntica relíquia!
De totes maneres, per anar ràpid, tiro de digital i prenent la temperatura rectal, sempre traient 0.5 dècimes... a sota al braç és impossible...
També tenia el del front, i mai a la vida m'ha anat bé... són una autèntica estafa!
De totes maneres, per anar ràpid, tiro de digital i prenent la temperatura rectal, sempre traient 0.5 dècimes... a sota al braç és impossible...
També tenia el del front, i mai a la vida m'ha anat bé... són una autèntica estafa!
Gràcies noies!! Jo també penso que el termòmetre del front és una estafa però és que és tant pràctic.... enfi, provaré de mirar-li la temperatura via rectal (traient 0.5 dècimes) ja que per sota l'aixella es posa com una moto!!!
Noies, potser és que nosaltres hem donat amb un de bo, perquè la veritat és que ens va de conya i, quan està malaltó, li podem mirar la temperatura inclús a la nit, sense que es desperti i ens munti un pollastre.
takita, pots dir quina marca és?

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
Doncs a mi em passa el mateix mai em funciona be
xaia ha escrit:takita, pots dir quina marca és?
És el termòmetre de front d'ICO Technology; he trobat aquesta foto perquè vegis quin és: http://www.totclinic.com/termometros/29 ... rojos.html
Jo, com vosaltres, els he provat tots des q se ns va trencar el de mercuri...al final hem trobat un de la orella, marca braun, q va força be i et dona la lectura en dos segons (ideal x quan estan dormits) aixo si, 60 eurets...als grans maggatzems aquells on la primavera sempre comença abans 

Jo el que crec és que els digitals funcionen nomes amb la primera pila, i que quan es gasta i la canvies ja es tornen bojos.
Els millors són els de mercuri. Nosaltres en tenim perquè ma germana en va aconsegur a Andorra però l'altre dia al meu marit se li va trencar i ma mare preguntat pels xinos en va trobar i en va comprar uns quants.
Els millors són els de mercuri. Nosaltres en tenim perquè ma germana en va aconsegur a Andorra però l'altre dia al meu marit se li va trencar i ma mare preguntat pels xinos en va trobar i en va comprar uns quants.
Jajaja! Em fa molta gràcia saber que no sóc l'única amb un ampli ventall de termòmetres a casa: en tenim 3 (més el nostre), i cap ens acaba de convèncer...
I el que dieu que els de front són una estafa: 100% d'acord, quin timooooo!
I el que dieu que els de front són una estafa: 100% d'acord, quin timooooo!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |