molèsties al netejar les "seves parts"

Alèrgies, otitis, problemes..

msi251
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

molèsties al netejar les "seves parts"

EntradaAutor: msi251 » dv. ago. 10, 2012 2:10 pm

noies estic una mica preocupada, ja fa dies que quan li trec el bolquer i intento netejar el culet i la vagina, no vol, fa força i somica. Quan la banyo intento netejar-la bé i tampoc hi ha manera. és una nena que no es queixa massa, però com que últimament està en que a tot el que le vull fer és un no (no vol que la pentini, que li possi crema, que la vesteixi...), doncs no sé si es queixa per mal o pq simplement no vol que li fagi res.
aixxx... no sé pas que fer
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Akanne79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

Re: molèsties al netejar les "seves parts"

EntradaAutor: Akanne79 » ds. ago. 11, 2012 2:56 pm

No se que pot ser. Ultimament la Julia quan la poso al canviador es queixa, pero crec que es pel simple fet de posar-la horitzontal. El que si havia notat abans es que las tovalloletas Mustela li feien picar el cul i es queixava de mal. Sento no poder dir-te més, espero es passi aviat.
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dl. ago. 13, 2012 9:22 am

no se si sera elmateix pero la Blanca va agafar infecció una vegada em vaig quedar parada no sabia que tan petita pogués tenir pero si, amb una mica de canasten va marxar pero estaba inquieta i es tocava, no se pregunta al pediatra que potser es una altre cosa, ara la blanca per cambiar el bolquer es tot un aodisea jejeje
Imatge
Imatge
annajana
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

EntradaAutor: annajana » dl. ago. 13, 2012 2:49 pm

a la meva també li passa. no té vermell, ni sembla que estigui encetat. he arribat a la conclusió que com que ara gateja, es posa dreta i va investigant tot el dia per casa... no vol que la posi horitzontal..
jimaguari
Entrades: 225
Membre des de: dc. des. 29, 2010 7:43 am
Ubicació: Lleida - Tarragona

EntradaAutor: jimaguari » dc. nov. 07, 2012 1:17 pm

Ma filla està en una etapa que no vol que la canviem, i normalment quan la posem horitzontal ja comença a queixar-se. Tampoc li agrada gens que li netegi la vulva. Suposo que és una etapa més...
Imatge
Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dv. nov. 16, 2012 9:39 pm

El meu no s'ha deixat canviar mai. Des de que era un recent nascut que cada cop que canviem bolquers o la robeta plora desconsoladament. A casa no faig servir mai tovalloletes, faig servir una esponja. Així que jo diría que senzillament no li agrada.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::