granisa a les galtes

Alèrgies, otitis, problemes..

bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

granisa a les galtes

EntradaAutor: bertian » dv. set. 14, 2012 1:18 pm

Hola!!!! No és que estigui molt preocupada però ja fa un temps que la Berta (ara té quasi 14 mesos) té com una mica de granisa a les galtes. Per entendre'ns li toques la pell de les galtes i trobes uns petits granets.
No veig que ella mostri cap malestar, ni es grata ni res, però no sé què deu ser... Li poso crema hidratant a la cara després de banyar-la (dia si-dia no) i no sé si pot ser això... Ara li he canviat i li poso la Mustela...
No sé si esperar a la revisió del 15 mesos o si consultar-ho abans... què faríeu?
gràcies guapes!!
saludoalaluna
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Re: granisa a les galtes

EntradaAutor: saludoalaluna » dv. set. 14, 2012 1:36 pm

A la meva filla li passa igual. A les galtes als braços (part superior) i a les cuixes. A mi m han dit que es dermatitis. Li va començar cap als 13 mesos i ara en t'he 19. No se si sera el mateix pero si fos aixi crema hidratant i banyar-la amb un sabo d' aquells de pells atopiques. Si t'he algun brot heavy es veu que hi ha una pomada amb cortisona pero jo pel moment intentare estalviarli
saludoalaluna
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

EntradaAutor: saludoalaluna » dv. set. 14, 2012 1:39 pm

Ah! Jo li posso una crema que es diu xeromance pero potser hi ha alguna millor. Intenta posar-li cada dia. I si no millora al metge a veure que es
CISCA
:: gosset
:: gosset
Entrades: 478
Membre des de: dc. juny 23, 2010 9:32 am

EntradaAutor: CISCA » dv. set. 14, 2012 5:39 pm

Jo li poso la crema leti at4, especial per la cara. A la Ivet també li surt quan fa fred, o ha estat molta estona a l'aigua.., i cada dia.
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. set. 17, 2012 11:35 am

Pot ser que estigui en procés de dentició? La saliva és diferent i la mateixa baveta pot irritar una mica
bertian

EntradaAutor: bertian » dl. set. 17, 2012 3:43 pm

Gràcies noies!!! potser sí que són les dents... la veritat és que aquest estiu n'hi han sortit un parell...
Vaig anar a la farmàcia i em van recomanar la crema de cara de la Weleda que ja l'havia provat... A veure com li va...
Sinó potser provaré alguna crema o sabó especial per pells atòpiques... Crema amb cortisona no n'hi vull posar a no sé que m'ho digui explícitament el pediatre...
Si és que això de la pell és tot un món, tu!!! ?-)
bertian

EntradaAutor: bertian » dl. oct. 08, 2012 3:51 pm

La granisa continua... ara ja m'esperaré a la revisió dels 15 mesos a veure què diuen... Hi ha moments que té les galtetes fins i tot una mica vermelles, i hi ha moments que no, que simplement hi té la granisa...
Ara li estic posant la crema de cara Weleda de calendula... però continua...
No sé què deu ser... a veure què em diuen a la revisió!!! Ja us ho diré per si a algú li passa alguna cosa similar!!!
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » dj. oct. 11, 2012 9:43 pm

ei el meu va començar a l'estiu amb granissa una mica per damunt del genoll, ara en te una mica als braços i cara... el pediatre hem va dir que seria dermatitis que insistisim amb al crema... jo li poso stelatopia de mustela, fins ara es la que ens ha anat millor, ja ens diras que t'han dit!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
bertian

EntradaAutor: bertian » ds. oct. 13, 2012 7:27 am

A veure si ens diuen el mateix, giulete!! El dia 23 tenim la revisio!
Ara estic provant que passa si no li poso crema de cap tipus... Fa 2 dies que ho faig i de moment cap canvi...
bertian

EntradaAutor: bertian » dl. oct. 15, 2012 12:35 pm

No posar-li crema no ha set la solució... he estat 4 dies sense crema i ahir tenia les galtes més resseques. Així que li he tornat a posar la Weleda... Ara aguantarem així fins el dia 23 que tenim la revisió i a veure què ens diuen!
Per cert, sense que tingui res a veure! He vist que en aquesta revisió, la dels 15 mesos, li posaran 2 vacunes, i que a més ens toca la Prevenar (la optativa)... ostres 3 vacunes és una mica bèstia no???? o no?
bertian

EntradaAutor: bertian » dt. oct. 23, 2012 12:57 pm

Bé, avui hem anat a revisió del 15 mesos i m'han dit que el què té la Berta és la pell seca. Així que m'han recomenat molta crema hidratant i abans d'anar a dormir la famosa pasta lassar.
M'ha donat un tubet de mostra i diu que ho provi que segur que és això.
També m'ha dit que va molt bé la crema nivea del pot blau i que per escampar-la millor la puc barrejar amb una mica d'oli d'ametlles.
Així que res, a provar-ho!!!! A veure si ens en sortim perquè ara amb el fred encara pot empitjorar més!!!
pilareta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:20 pm

EntradaAutor: pilareta » dt. oct. 30, 2012 12:02 pm

Hola bertian!
Ara he vist el teu post i m'ha anat molt bé perquè fa uns dies que a la Laia li ha sortit aquesta granisa a les galtes (té gairebé 14 mesos). De moment no m'he preocupat perquè és poca cosa, una mica de granets, però provaré d'hidratar-la més a veure si marxen.
Gràcies :love:
Imatge
bertian

EntradaAutor: bertian » dl. nov. 05, 2012 12:01 pm

Perfecte Pilareta, m'alegro que t'hagi anat bé!!!
Les últimes novetats són que el què crec que millor li va és l'oli d'ametlles!! La veritat és que només he notat millora des que li he començat a posar l'oli! Ara, no sé si també deu ajudar que a la nit li poso la pasta lassar a les galtes... pringosa pringosa, per cert!
No sé, per ara sembla que la cosa va millor, a veure si dura!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::