oftalmoleg Girona

Alèrgies, otitis, problemes..

nuco
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

oftalmoleg Girona

EntradaAutor: nuco » dj. nov. 15, 2012 8:26 pm

Hola, volia demanar si hem podeu recomenar algun oftalmoleg infantil a Girona.
Vam anar per la seguretat social amb una doctora al Cap Guell però no hem va agradar gents, va tractar a la nena fatal i no la va poder visitar... be , no es va deixar, només plorava, i no m'extranya, amb el tracte q li va donar...
Gracies
ImatgeImatge
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: oftalmoleg Girona

EntradaAutor: winnymas » dv. nov. 16, 2012 8:41 am

Hola,
nosaltres la vàrem portar un dia al dr.Tsiplakos, que visita a Gabinet Mèdic (pl. Josep Pla). No és oftalmoleg infantil, perquè ens vàrem visitar els tres.... el que sí que et puc dir que la meva filla té pànic als metges i amb aquest no va plorar gens ni mica i va sortir encantada. L'únic inconvenient és que potser t'hi pots estar hores esperant.... primer perquè sempre va tard i segon perquè primer et visita la seva ajudant, que és la que gradua les olleres i després ell que es qui et mira l'ull. Abans, i no sé si encara ho fa, també visitava a la Clinica Onyar i també sé que t'havies d'esperar molt.
Imatge
TETES
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dv. nov. 16, 2012 9:03 am

Nosaltres vam portar a la nena a l'Institut Oftalmologic Clinica de Girona que esta al C/ Juli Garreta, 13 1º. Es un gabinet amb molts d'oftalmolegs, tan per grans com especialitstes en infantil. Nosaltres ens vam visitar amb la Mariona Darne i molt be. LA nena es va visitar asseguda a la falda del papa perque no sabia que li farien i anava amb por pero perfecte, no va plorar gens i es va portar com una campiona.
Primer entres amb un auxiliar que et fa algunes proves i llavors visita ella que mira resultats de les proves i acaba de visitar-te i et dona el diagnostic i si et recepta/recomana alguna cosa.
Llavors, ma cunyada tambe volia portar la nena a un i li vaig recomanar aquesta i tambe em va dir que molt be.
Es una noia jove pero se la veu molt bona metgessa i te tacte amb els nens, a nosaltres ens va agradar!!
Et poso el link del centre: http://www.oftalis.com/cat/index.php
Imatge

Imatge

Imatge
nuco
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dv. nov. 16, 2012 11:45 am

Moltes gracies, doncs ara m'ho miro i triaré.
És fantàstic el socpetit, sempre hi ha una resposta
ImatgeImatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::