Pediatres Sabadell/ Sant Cugat/Barberà
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
Pediatres Sabadell/ Sant Cugat/Barberà
Hola marones!!!
estic contenta amb el actual pediatre de la meva nena.....però nomes visita dimarts i dijous tardes i a mes a mes no agafa urgencies.....estic plantejant si conexeu algun pediatre q visiti tots els dies de la setmana i agafi urgencies per Sabadell, Barberà o San Cugat.......som de sanitas.....poder estic demanant massa. Alguna recomanaciò. Gracies i bon any!!!
estic contenta amb el actual pediatre de la meva nena.....però nomes visita dimarts i dijous tardes i a mes a mes no agafa urgencies.....estic plantejant si conexeu algun pediatre q visiti tots els dies de la setmana i agafi urgencies per Sabadell, Barberà o San Cugat.......som de sanitas.....poder estic demanant massa. Alguna recomanaciò. Gracies i bon any!!!
Re: Pediatres Sabadell/ Sant Cugat/Barberà
Bona tarda!!
Nosaltres ens visitem amb el Dr. Coromines a Sant Cugat, i n'estem molt contents... crec que és de bastantes mútues... es troba just a tocar del Monestir de Sant Cugat.
Visita tots els dies a totes les hores... i no hi ha cap problema per urgències... la veritat és que n'estem molt contents!
Nosaltres ens visitem amb el Dr. Coromines a Sant Cugat, i n'estem molt contents... crec que és de bastantes mútues... es troba just a tocar del Monestir de Sant Cugat.
Visita tots els dies a totes les hores... i no hi ha cap problema per urgències... la veritat és que n'estem molt contents!
Re: Pediatres Sabadell/ Sant Cugat/Barberà
Jo porto els meus al centre pediatric Can Mora a Sant Cugat, amb la doctora Viñas. Jo n'estic molt contenta amb ella. Son un equip de bastants pediatres i el tema urgències funciona molt be. En tenen caa dia fins les 21h i dissabtes fins les 13h
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |