Panxa grosseta

Alèrgies, otitis, problemes..

noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Panxa grosseta

EntradaAutor: noyja » dv. feb. 06, 2015 1:53 pm

Hola!
Estic una mica 'rallada' perquè últimament veig a la meva peque amb una panxa més grossa del normal a proporció del cos. Li vaig comentar a la pediatra i em va dir si mai l'havia tingut i jo crec que mai ha tingut tanta panxa. Em va dir que la controlarém, que normalment els nenes que tenen aquestes panxetes son nens celiacs pero la meva menja tot tipus de cereals i menjar i no hem observat cap cosa rara ni símptoma per ser al·lergica. Us passa a vosaltres? noteu que els vostres peques també tenen bastant panxa a proporció? igual es una paranoia meva...
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Panxa grosseta

EntradaAutor: ada_bcn » dv. feb. 06, 2015 7:21 pm

Jo vaig anar fa un mes a la pediatra pel mateix, li veía la planxa més inflada, ja la havia tingut així de més petit i tenia paràsits i l'abdomen distés, el continua tenint bastant distés però a més feia panxa... li van fer un altre cop proves de parásits i van sortir negatius. No li han fet mai cap prova de intolerancia al gruten però bé, pots probar de treure-li el gluten a veure si millora, jo he anat fent proves, gluten, lactosa... Al final la`pediatra em va dir que menjava massa depresa, que és veritat que de vegades traga més que menjar...
kittie
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

EntradaAutor: kittie » dt. feb. 10, 2015 4:07 pm

La meva filla desde sempre ha tingut la panxa una mica infladeta (o al menys a mi m ho sembla) Li he comentat al pediatra en les diferents revisions i mai li ha donat importancia. Ara que s acosta la revisio dels 12 mesos ho tornare a preguntar.
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dc. feb. 11, 2015 7:22 am

La meva amb 15 mesos te una panza cervecera increïble jeje
nivalis
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: nivalis » dc. feb. 11, 2015 8:34 am

El meu nen de 21 mesos sempre ha tingut panxa, però jo sempre he pensat que és la panxa de bebè i no li he donat importància... I la pediatra mai m'ha dit res... A la revisió dels 2 anys ho preguntaré.
kittie
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

EntradaAutor: kittie » dj. març 05, 2015 7:30 am

Ahir ho vaig comentar al pediatra. La va explorar i em va dir que en el seu cas es gas. Diu que fins als 3 anys es considera normal. La rao es que els nadons consumeixen molts hidrats de carboni que fermenten i produixen molt gas. Vaja, que no li va donar cap importancia ni em va dir de modificar la dieta. Diu que poc a poc li anira marxant. Aixi que jo em quedo mes tranquila.
martina13

EntradaAutor: martina13 » dj. març 05, 2015 11:19 am

Ahir amb el pare deiem "ostres se li esta posant una panxota descomunal!!" Pero mai mai cap metge li ha donat importancia
SiriLaia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: SiriLaia » dj. març 05, 2015 12:21 pm

La meva té 20 mesos, i sempre ha tingut panxa. Als 12-15 mesos quasi me la posen a dieta perquè pesava més de la mitja! Ara sembla que li ha baixat, també perquè ha crescut i estirat i es veu més proporcionada, o també potser perquè es mou més i crema més el que menja. Però ara ja està correcte de pes, i tot i que segueix tenint una bona panxolina, la infermera/metgessa no ens han dit mai res al respecte.
nivalis
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: nivalis » dv. març 06, 2015 2:33 am

L'altre dia li vaig preguntar a la pediatra i em va dir que fins els 4 anys és normal que tinguin panxa.
martina13

EntradaAutor: martina13 » dv. març 06, 2015 6:00 am

Siii jo tambe ho penso amunt aquestes panzasssss!!!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::