Heu probat el Niniwalker?
Heu probat el Niniwalker?
Bones,
Remenant per internet vaig trobar un caminador per evitar els mals d'esquena quan els petits comencen a fer les primeres passes. Es diu niniwalker i aquesta és la web www.niniwalker.com.
Li voldria regalar a la meva parella per Nadal ja que pateix de l'esquena però estic indecisa.
Algú l'ha probat? que me'n dieu?
Remenant per internet vaig trobar un caminador per evitar els mals d'esquena quan els petits comencen a fer les primeres passes. Es diu niniwalker i aquesta és la web www.niniwalker.com.
Li voldria regalar a la meva parella per Nadal ja que pateix de l'esquena però estic indecisa.
Algú l'ha probat? que me'n dieu?
Re: Heu probat el Niniwalker?
Què interessant!! a veure si algú l'ha fet servir!!
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
que original! sembla que amb la part del pal que va després del manillar s'hi puguin fer algun cop de cap, no? en el vídeo no es veu que passi, però sembla que hi estigui a punt uns quants cops! Jo li posaria un reforç acolxat jeje o bé fer passar el pal pel costat. Però a part d'això ho veig molt bona idea.
Ei saps el preu? A la web no el veig! Gracies.
La web del nini val 65€ més 5 de ports, a la web de territoriomini són 65€ més 9€ de ports i al corte inglés 69€. Crec que el tall angles es el millor lloc per comprar-lo pq es pot veure com és. A veure hi vaig el divendres a donar un cop d'ull...
lupins l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 28, 2010 9:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mmmm que guai, gracies! Em sembla que al meu home tambe li caura un pq te una hernia discal pobre i segur que li anira de conya!
el meu en té dues...vaig enviar un mail demanant info pq tan ell com el nen són molt alts i em van comentar que al tenir la roda es pot variar l'angle. Però, ningú l'ha probat??
Lupins l'has pogut trobar al tall angles com li dius? Es que he trucat i no saben de que va, a quin l'has vist tu?
Roser,
l'he vist per internet, encara no hi he pogut anar. Demà intentaré passar-me pel de tgn.
l'he vist per internet, encara no hi he pogut anar. Demà intentaré passar-me pel de tgn.
Recupero aquest post per dir que vaig comprar el niniwalker per Nadal.
L'hem començat a fer servir ara que el Quim s'aguanta be dret i necessita agafar-se de les manetes per caminar, en comptes d'agafar les mans, s'agafa als manecs del pal i la postura per ell tambè es mes comode, a ell i agrada molt i nosaltres estem encantats!
El fem servir pel carrer i crida molt l'atenció a tothom, els altres papis del parc ho troben un bon invent. Ho recomano.
L'hem començat a fer servir ara que el Quim s'aguanta be dret i necessita agafar-se de les manetes per caminar, en comptes d'agafar les mans, s'agafa als manecs del pal i la postura per ell tambè es mes comode, a ell i agrada molt i nosaltres estem encantats!
El fem servir pel carrer i crida molt l'atenció a tothom, els altres papis del parc ho troben un bon invent. Ho recomano.
Hola doncs jo el tinc i encara no el fem servir ara quan s'animi a caminar
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |