Mitjons amb sola de goma o cautxo
Mitjons amb sola de goma o cautxo
Hola noies, sabeu on puc comprar mitjons d'aquests que tenen sola de goma i que no rellisquen? La Judit comença a posar-se de peu però amb els pijames fa cada patinada la pobre que la limitan o la fan caure i els "puntets" antilliscants no acaben d'anar massa bé...
Re: Mitjons amb sola de goma o cautxo
Hola, jo n'he comprat al decathlon i al prenatal. Al decathlon són com més "sabatilles" de ballet, són molt flexibles i és el que fan servir per fer psicomotricitat (això o els mitjons que dius tu) De mitjons d'aquests però en vénen al prenatal i a moltes merceries de barri. Segur que ho torbes ràpid!
Re: Mitjons amb sola de goma o cautxo
Hola Charliemi!
El meu nen en té uns que són com uns mitjons amb una sola a sota que li van de conya! Ens les van regalar i són d'una botiga de Manresa, però jo crec que les pots trobar a molts llocs, es diuen Collegien. Si ho poses al Google ho trobaràs.
Petons!
El meu nen en té uns que són com uns mitjons amb una sola a sota que li van de conya! Ens les van regalar i són d'una botiga de Manresa, però jo crec que les pots trobar a molts llocs, es diuen Collegien. Si ho poses al Google ho trobaràs.
Petons!
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |