Problemes amb el llit convertible
Problemes amb el llit convertible
Hola a totes, se que sou moltes, les que esteu en aquest forum i teniu un bressol convertible (el meu es de la casa Ros), pero aixo es igual. El cas,es que la nena acaba de fer 2 anys i s'enfila des del llit al canviador i crec que la seguent intencio es saltar a terra. Estic espantada, perque tot aixo a coincidit amb uns dies, que li costa una mica adormir-se sola i fins que no la veig dormideta del tot, no goso a marxar, per por a que s'enfili. Li he probat de dir que es pot ser mal, pero esta en la fase de voler saber on son els seus limits i se que en un moment o altre ho probara.us hi heu trobat?
Re: Problemes amb el llit convertible
Naltres ens hi vam trobar , el nano tenia ganes d'experimentar, de "fer la seva2, etc, així que vaig decidir que era més segur abaixar la barana fins avall i ensenyar-li a baixar solet del llit.
Fo* una mica perque al començament l'emocionava tant poder pujar i baixar ell sol que les primeres nits tot era recollir-lo i posar-lo de nou a dins. Un cop passada la novetat, cap problema (i el canviador tampoc lo oferia ja cap atractiu com a via d'escapament).
Sobretot, no hi tinguis estanteries amb joguines a la bora, son molt "goloses" per ells.
Fo* una mica perque al començament l'emocionava tant poder pujar i baixar ell sol que les primeres nits tot era recollir-lo i posar-lo de nou a dins. Un cop passada la novetat, cap problema (i el canviador tampoc lo oferia ja cap atractiu com a via d'escapament).
Sobretot, no hi tinguis estanteries amb joguines a la bora, son molt "goloses" per ells.
Gracies Nessy, pero el problema es que ella s'enfila al canviador des del llit i la seva idea, es saltar des del canviador a terra i clar l'alçada es considerable...estic una mica desesperada, i em fa por que decideixi saltar...en fi, esperem que la por la tiri enrere
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
hola! a nosaltres tambe ens ha passat i el q em fet es treure la barana porque pugi i baixi sola, treiem el niu de sota per si cau dormint.
ara has de veure si tot i oferint.li una via per sortir ella continua volgue t saltar per alla...llavors ja si q seria qüestio d,explicar.li i creuar els dits porque no se m'acut res mes
ara has de veure si tot i oferint.li una via per sortir ella continua volgue t saltar per alla...llavors ja si q seria qüestio d,explicar.li i creuar els dits porque no se m'acut res mes
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
londoner, la meva baldufa baixava a terra un cop era dalt el canviador
Imagina't l'ensurt q em vaig portar un dia q jo l'havia deixat al llit i em va aparèixer a la cuina
La vaig espiar pq no tenia clar per on s'escapava, i sí... escalava fins el canviador i anava baixant posant els peus als poms dels calaixos (q es podia haver destrossat la cama/peu pq tenen forma d'estel i per tant "punxes").
Li vem treure la barana i li vem posar una barana d'aquestes pq pogués sortir ella sola si volia, però res... cada dia era un xou pq clar, això de sortir del llit i venir al menjador era un joc per ella, i la cosa s'allargava moltíssim (fins q ens enfadàvem i aleshroes es quedava KO).
Li vem tornar a posar la barana de la convertible, però ella per la barana no s'ha escapat mai, o sigui q seguia pujant al canviador. AL final, la solució més cutre però efectiva...
L'itaco va buscar una fusta de l'amplada del llit i q fa potser un 60 cm d'alt i la va collar a la fusta dels peus/capçal del llit (aquella fusta després, en la nostra convertible, no s'aprofita per l'escriptori). Queda molt lleig, però noia, abans q la baldufa es faci mal, el q faci falta
Imagina't l'ensurt q em vaig portar un dia q jo l'havia deixat al llit i em va aparèixer a la cuina
La vaig espiar pq no tenia clar per on s'escapava, i sí... escalava fins el canviador i anava baixant posant els peus als poms dels calaixos (q es podia haver destrossat la cama/peu pq tenen forma d'estel i per tant "punxes").
Li vem treure la barana i li vem posar una barana d'aquestes pq pogués sortir ella sola si volia, però res... cada dia era un xou pq clar, això de sortir del llit i venir al menjador era un joc per ella, i la cosa s'allargava moltíssim (fins q ens enfadàvem i aleshroes es quedava KO).
Li vem tornar a posar la barana de la convertible, però ella per la barana no s'ha escapat mai, o sigui q seguia pujant al canviador. AL final, la solució més cutre però efectiva...
L'itaco va buscar una fusta de l'amplada del llit i q fa potser un 60 cm d'alt i la va collar a la fusta dels peus/capçal del llit (aquella fusta després, en la nostra convertible, no s'aprofita per l'escriptori). Queda molt lleig, però noia, abans q la baldufa es faci mal, el q faci falta
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |