Els que s'adormen solets... Què fan?

Els bolquers, el xumet..

aivlis
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

Els que s'adormen solets... Què fan?

EntradaAutor: aivlis » dl. maig 30, 2011 8:35 am

hola, doncs això....Què fan?
- Els poseu al llitet i s'adormen immediatament?
- Es queden estiradets fins que s'adormen?
- Us reclamen fins que s'adormen?
- Juguen? (i a què juguen? Teniu joguines a la cuna?)

Perquè el baldufa es dedica a aixecar-se i tirar-se com un "poseit" i algun dia tindrem un accident seriós...No ens reclama però hem d'anar a veure que passa pels cops que es senten....fa picar la cuna contra la paret el tio!
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Els que s'adormen solets... Què fan?

EntradaAutor: Ítaca » dl. maig 30, 2011 8:51 am

Doncs la meva nena depèn del dia...
- Hi ha nits q la deixem i al cap de 5 minuts ja no la sentim...
- Hi ha nits q la deixem i aleshores fa la seva festar particular (tombarelles, cops amb xumet, cops amb els peus als barrots, etc...) i al final acaba caient soleta
- Hi ha nits q la deixem, i al cap de 5 minuts em crida... espero una miqueta a veure si és momentani o no, i si veig q no, hi vaig, l'agafo en braços una miqueta i quan la torno a deixar es queda gairebé zz:-) al moment...

Haig de dir, q per la nit mai plora quan la deixem al llitet... les migdiades són una altra cosa... :-:)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

EntradaAutor: Xana » dl. maig 30, 2011 8:58 am

Doncs el meu des de ben petit va començar a voler dormir solet - tindria prop de l'any quan m'en vaig adonar que preferia quedar-se solet al llit (amb mi al costat, eh?) que no pas braços...

Però el cas és que no es quedava tranquil·lament estirat, sino que començava a girar com un boig d'un costat a l'altre!! ?-) és com si anés dient "no, no, no..." no només amb el cap si no amb tot el cos... i molt i molt ràpid!

Al principi em vaig espantar, perquè si ho provava jo acabava marejada com una sopa. Però mira, ara el mico té ja 4 anys llarguets i segueix igual. De fet, quan el poso a dormir, si l'abraço al cap d'una estona em demana que marxi, que vol "girar".

Suposo que cadascú té la seva tècnica per relaxar-se... i la del meu mico és "col.locar-se"!!!
Imatge

Imatge
Elbereth
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dl. maig 30, 2011 9:04 am

Amb els meus hi ha una rutina molt divertida! Cadascú en la seva cunita i s'aixequen per llençar tot lo que troben a dintre (i aixi la mama ho recull tot... :-(( ) L'Elberetho i jo juguem amb ells a amargar-nos i a entrar correns a l'habitació. Cadascú va directe a un! Es tronxen! Despres d'esgotar-los a riure (i fisicament nosaltres) els estirem i encenc una bola amb estrelles que desde el día que els vaig canviar del moises a la cuna els hi acompanya cada nit! Ells solets van fent el remolón fins que cauen rodons. Pot ser que si estàn poc cansats i apago el llum plorin a l'hora pero faig oidos sordos durant una estona...torno a entrar si continuen, dono aigua, petonets de bona nit, i llavors a dormir! Ells solets i amb postures moooolt dificilis d'adoptar! jejeje! Muaks!
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. maig 30, 2011 9:16 am

Xana ho sento pero he rigut molt amb el q expliques! Que autentic!

El Quim un cop te prou de bibe se'm retorça en plan "mama deixa'm", el deixo amb el xumet i el nino i si esta molt petat cau rodó.

Si no hi ha dues opcions, si no esta especialment cansat juga amb els ninos del bressol, te el doudou, un pingui i un oset (son ninos per nadons!). A mes te el bibe d'aigua i a vegades el sento que dona cops. L'altra dia treia la ma i volia agafar la llumeta del enxufe :-:) o tambè es posa de peu i juga amb el mobil o treu la ma i engega el projector de sostre que fa musica.... aleshores s'adorm en les postures mes estranyes.

Si esta cansat i pel que sigui no pot agafar el son si que rondina i es queixa, vaig entrant i si veig que s'ha anat posant nerviós l'agafo i li acabo de donar el bibe (normalment no se l'acaba) i li serveix de reset per acabar d'agafar el son.
papalloneta
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

EntradaAutor: papalloneta » dl. maig 30, 2011 9:25 am

El meu petit te 5 mesos i poc i sempre s'ha adormit solet.
Sempre fem el mateix: el poso a la seva cuna, li poso un dou-dou a cada banda de la cara (li agrada notar el tacte dels ninos a la cara), el xumet i un petó de bona nit.
Aguanta despert uns 5 o 10 minuts, i es dedica a jugar amb els ninos, a xerrar amb ells, però està molt tranquilet. Normalment no cal que entri, s'adorm de seguida.
Imatge
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dl. maig 30, 2011 9:42 am

jeje, que monos tots els peques...

Amb en Pol tenim tres versions: 1.- està rebentat; 2.- no massa cansat.- 3.- no tinc son!!!!! us les detallo:

1.- Està rebentat: l'estirem al llit amb la pipa i comença a fer mmmmmm mentres la "xuma". En pocs minuts el deixes de sentir i no s'ha n'hi mogut.
2.- No massa cansat: l'estirem al llit amb la pipa i es queda estirat intentant agafar la son. Com que no en té massa el sentim xerrar (a vegades sembla que faci repassada de les paraules que sap: papa, mama, teta (tieta), iaia, vi (avi),...i na fent) i es va movent sense parar. Al cap d'una estona (poden ser 5 com 20 min) comença a fer mmm i s'adorm.
3.- No tinc son!!!: l'estirem al llit amb la pipa i es queda estirat, però només sortir de l'habitació ja el sento que s'aixeca, comença a jugar amb la càmara (a encendre i a apagar la llum), a encendre i apagar el llum de l'habitació, juga amb els cotxes que té pintat a la paret,... llavors entro, el torno a agafar, el relaxo i fem aquest procés fins que arribem al punt 1 o 2!

Tot un espectacle, però amb el maridet ens pixem, pq quan no te son veus de cop i vola una mà que va directe a la càmara!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dl. maig 30, 2011 10:40 am

Que monos! m'he rigut moltissim!
La meva podria dir que fa com el de la Glorieta, substituint el punt 3 en el sentit de que si no te son s'aixeca immediatament, s'agafa als barrots del llitet i es posa a plorar. Llavors depèn de la intensitat ja se com està el tema, i no cal que la deixi plorar perquè cada cop anirà a més. L'agafo, la tranquilitzo i ho anem tornant a provar fins com diu la Glorieta, arribem al punt 1 o 2.
Està el tema de les dentetes, que ho passa fatal, i hi ha dies com dissabte passat que tenia taaaaanta son però no es trobava bé i s'aixecava, llavors la vaig portar al menjador i anava repenjant el caparró per tot arreu, al final es va estirar al terra! li vaig posar un coixí al cap i mentre l'anava acariciant es va quedar fregidissima! la vaig portar al seu llit i a dormir placidament.
En fi, que cada nit és diferent per això eh?
Imatge

Imatge
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dl. maig 30, 2011 11:28 am

EL meu acostuma a dormir-se solet despres de tota una xarrera que sembla que expliqui tot el que ha fet durant el dia. Quan acaba de xarrar, si te son, plora perque vol la pipa, aixi que entrem li posem la pipa i apali, ja podem marxar que cau fijo.
He de dir, que despres del bibi, el deixo a l'hamaqueta mentre faig el nostre sopar i aixi va agafant son. De moment, funciona !
Imatge

Imatge

Imatge
aixamb
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dl. maig 30, 2011 12:17 pm

Quin riure, aquests peques són la canya!
La nostra també té diferents modalitats!!
La primera, quan està morta i rendida, és posar-la a la cuna, cap per avall, amb el cap ben enganxades a la part de dalt, el xumet i la mama manta (és a dir el doudou) al costat i ja no es mou i es queda fregida!.
Una altra és quan la poso seguint el ritual de sempre, però es posa a plorar just quan surto de l'habitació, normalment m'espero uns segons a entrar, perquè moltes vegades crec que només em posa a prova, i després de fer un parell de voltes pel llit, cau rendida. Quan els plors duren més que uns segons, entro la torno a posar bé, i torno a sortir de l'habitació, si segueix plorant em quedo a l'habitació fins que s'adorm, i ella va aixecant el cap controlant que no me n'hagi anat, no li faig res, simplement estic allà dreta, al costat del seu llitet. I a vegades la poses al llitet i s'està una estona donant voltes cuna amunt, cuna avall, tocant la càmera, jugant amb la mama manta, fins que al final cau.
El més divertit és quan es desperta! Que si es desperta de bones (normalment) la sents que va xerrant i movent-se... i si al cap d'una mica no puges, ja puja el to, i si segueixes sense pujar a buscar-la es posa a plorar!
Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. maig 31, 2011 1:22 pm

glorieta, què bó! és exactament el mateix que fa l'Arnau :love:. No puc afegir res més, idèntic! ;-)))
irisolda
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

EntradaAutor: irisolda » dc. juny 08, 2011 9:06 pm

Je je, quines histories mes simpatiques.
La meva bestia xerra, juga i dona cops abans d'adorrmir-se pero nomes al migdia, al vespre tenim una rutina d'anar a dormir, quan ens la saltem fins hi tot reclama anar a dormir.
Li canto una canço i eldeixo a la cuna, li dic bona nit i marxo de l'habitacio, no el tornem a sentir fins al mati.
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Amal
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dt. jul. 12, 2011 11:25 pm

He rigut molt amb el que fan alguns dels vostres peques per anar a dormir. El meu és molt diferent... potser és al que ens hem acostumat i ara no sé com canviar-li sense que sigui massa dur. Ell està acostumat a adormir-se al pit, però ha arribat un moment, que no deixa anar el pit, i per tant, jo no puc ni marxar del seu costat ni tan sols girar-me. Ell ja dorm a un llit gran perquè tenia pànic a la cuna de baranes, així que em fa por també deixar-lo sol despert, i més si plora, per si li dona per saltar del llit :-:)
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dg. jul. 17, 2011 5:49 pm

amal, parles del meu fill???????????????? fa exactament el mateix. Amb la diferència que ara ja puc separar-me d'ell quan està fregit. Però si que hi ha dies que m'he de quedar estona i estona amb ell.
I quan té molta molta son li costa adormir-se, i me'l poso al fular (allà és res, 1 minut i dorm).
Però vaja, que ens estem pensant molt seriosament fer-li una habitació per ell amb el llit gran (dorm amb nosaltres) i començar a intentar que vagi aprenent a dormir solet. Ja veurem com anirà
Imatge

Imatge
Amal
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dg. jul. 17, 2011 8:56 pm

Ostres Nius, doncs quin parell! Jejeje. Alguna cosa ens deuria donar per beure la Labanda a la seva boda que ha afectat als dos petits... Sort que la Nuneta no ha tingut aquests problemes! Doncs a veure què tal et va a tu, ja m'aniràs explicant. Per cert, el meu des que dorm a la seva habitació al llit gran, ens hem adonat que si li poso el matalàs a terra o trec el llit de sota, dorm millor que si dorm al llit "normal". Es raret el meu fill! Jejejej.
Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dc. jul. 20, 2011 11:40 am

Noies,
nosaltres fins cap als 15 mesos, estavem al seu costat (el meu marit o jo) fins que s'adormia, però a poc a poc, vam provar de deixar-lo.
Ara amb 22 mesos es dir-li: A dormir, i ell dona en Mic al seu pare, em vé a mi a que li faci un petó i una abraçada i va corrent fins al seu llitet (Li vam treure una barana del lateral). Allà el seu pare li posa en mic al costat, li apaga el llum li fa un petó i a dormir. Habitualment al cap de poca estona ja no se'l sent.
El problema són els dies que surtim de la rutina, ja sigui perquè som a casa els avis, o perquè ha vingut el tiet o algú a veure'l a última hora, llavors si s'ha esverat a última hora et reclama una estona. El seu pare o jo ens asseiem una estoneta a la cadira i normalment en menys de 5 min s'adorm, sinò a vegades intenta cridar l'atenció llençant el pipo o els ninos al terra, però ara li diem que si alguna cosa va a terra, li recollim i marxem.

Ens funciona força bé, però per vacances que surtirem de la rutina i horaris ja veurem com anirem.
Imatge
Imatge
blau2008
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:58 am
Ubicació: Baix Llobregat

EntradaAutor: blau2008 » dj. jul. 28, 2011 11:20 pm

el meu xerradeta i es van quedant dormidet. aixo si explica tot el que ha fet aquell dia, segons si esta molt cansat clar, que ahora qeu es mes gran les xarradetas son mes curtes perque arriba mes cansat de jugar al parc, etc...
Imatge
montpra
Entrades: 2118
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
Ubicació: Figueres
Contacta:

EntradaAutor: montpra » dg. jul. 31, 2011 9:36 pm

Jo estic una mica desesperada amb el moment de dormir.
- Primer que no hi ha manera que dormi a la seva habitació, té un llit de viatge a l'habitació de matrimoni i dorm allà.

- Segon he d'estar amb ella a l'habitació, jo al llit de matrimoni i ella al seu, i tarda moltissim, i si marxo crida com boja fins que s'ofega o vomita. I apart que va a dormir super tard ....

Algun consell perquè dormi al seu llit sola ?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
parmac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 6:16 pm

EntradaAutor: parmac » dc. ago. 31, 2011 4:47 pm

Quina gràcia, aquests petitons ja amb les seves rutines fan que no ens aburrim mai!
Nosaltres des de l'any que s'adorm solet al seu bressol, el portem i li cantem una cançoneta i sortim de l'habitació. Si està cansat s'adorm de seguida però el dia que encara no té son el sentim fent sorollets com si cantés ell... i pot estar-se així una bona estona fins que cau.

Al migdia és una altra història, com que hi ha més llum (imagino) no vol quedar-se mai sol... ara el secret està en cansar-lo al màxim per a que ell mateix demani anar a dormir.
aivlis
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

EntradaAutor: aivlis » dt. abr. 10, 2012 12:10 pm

jajaja....com ha canviat el baldufa!!! Aquesta etapa de tirar-se ja l'hem superada i ara l'hi ha agafat per fer unes xerrades sol que no enten ningú (i llargues! poden arribar a l'hora) i tapar-se tot ell ...amagat a sota els llençols i així s'adorm!!!! Aquests peques!!!
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::