cadireta segona edat
cadireta segona edat
Doncs això, quina cadireta de passeig em recomaneu. Es que volem comprar-li una ara de cara el bon temps... i no sabem que fer. Tothom amb el Maclaren.... He mirat i hi ha diferents models i diferents preus.... Que si la Techno, la Quest....
Però a part de Maclaren, tb h ha altres cases, però no sabem cap on tirar.
Em doneu la vostra opinió?
Gracies
Però a part de Maclaren, tb h ha altres cases, però no sabem cap on tirar.
Em doneu la vostra opinió?
Gracies
Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/
Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Re: cadireta segona edat
Nosaltres tenim aquesta (no és d'aquest color):

És de la marca silver cross, és una marca anglesa, no ens va costar més de 180 euros.
Et passo el link de la pàgina on he tret la foto, per si t'interessa. http://www.caerbaby.com/catalogo_art.ph ... _art_ficha

És de la marca silver cross, és una marca anglesa, no ens va costar més de 180 euros.
Et passo el link de la pàgina on he tret la foto, per si t'interessa. http://www.caerbaby.com/catalogo_art.ph ... _art_ficha
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Nosaltres tenim la mclaren, pero també vam tenir una chicco i molt bé.
També he trobat que aquestes estan prou bé:
* silla paseo wind bebedue no arriba als 100 euros
* silla paseo echo chicco uns 110 euros
* silla paseo zero rings de bebedue 120 euros
* silla paseo lite wite chicco 150 euros
* silla paseo skyline de casual play 140 euros
les que he trobat a partir de l'última ja pugen més de preu.
ho he trobat a 1000bebes.com en tenen moltissimes!
També he trobat que aquestes estan prou bé:
* silla paseo wind bebedue no arriba als 100 euros
* silla paseo echo chicco uns 110 euros
* silla paseo zero rings de bebedue 120 euros
* silla paseo lite wite chicco 150 euros
* silla paseo skyline de casual play 140 euros
les que he trobat a partir de l'última ja pugen més de preu.
ho he trobat a 1000bebes.com en tenen moltissimes!
Hola!!
Nosaltres tenim la Maclaren i n'estem supercontents!!!!
N'he provat d'altres cotxets i realment es veu molta diferència, son molt durs de conduir, per girar, per pujar les voreres....
Jo tinc el Quest i va molt bé, també té el plàstic que és molt còmode de posar i treure i el nen si plou no es mulla gens.
Jomax
Nosaltres tenim la Maclaren i n'estem supercontents!!!!
N'he provat d'altres cotxets i realment es veu molta diferència, son molt durs de conduir, per girar, per pujar les voreres....
Jo tinc el Quest i va molt bé, també té el plàstic que és molt còmode de posar i treure i el nen si plou no es mulla gens.
Jomax
nosaltres d'aquí uns mesos també ens passarem al mclaren. I ja el tenim comprat (regal d'unes tietes del naixement). Nosaltres vam anar a la botiga i directament vam encarregar el MacLaren "típic" (el quest). No ens vam estar de mirar tota la resta de cadires de segona edat, si tothom porta un MacLaren per alguna cosa serà, no???
(i la veritat és que ens feia moooolta mandra saber els pros/contr de cada cadira per acabar anant a petar a un maclaren...
)
(i la veritat és que ens feia moooolta mandra saber els pros/contr de cada cadira per acabar anant a petar a un maclaren...
)Re: cadireta segona edat
nosaltres varem comprar la inglesina i ja fa un any i ens ha anat perfecte!!! S'estira molt endarrera per quan el nen volia dormir.
moltes gracies noies. Pel carrer mi fixo, i veig que tothom va amb la maclaren Quest, però al entrar a la pagina de 1000bebes, he vist tants models que he flipat.....Hi he pensat quina diferencia i devia haver!
Pupuleta quan puja la inglesina? Me'n han parlat molt bé... però no veig massa que la gent els porti
Pupuleta quan puja la inglesina? Me'n han parlat molt bé... però no veig massa que la gent els porti
Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/
Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Nosaltres amb la Maclaren estem molt contents. Primer vam fer servir el Techno XLR (quan l'Arnau era més petitet) i ara un Quest.
ostres no m'enrecordo quan va costar però molt menys que la mclaren!!! potser uns 150??
Doncs a mi el Maclaren m'ha anat bé perquè és molt lleuger i les rodes giren súperbé, però també li he trobat algunes pegues: no s'estira del tot perquè el nen pugui dormir, quan està en posició d'estirat no es pot accedir a la cistella de sota, els mànecs de gomaespuma se'ns van trencar de seguida, i el frè no va massa bé...
Ara, com ja he dit és superlleuger i manejable!!
A mi a una botiga de puericultura em van dir que els de maclaren s'estaven quedant "enrera", perquè els models nous no incorporaven cap tipus de millora (només canvien els colors) i que estan vivint del bon nom que es van fer fa uns anys, però que hi ha noves marques i nous models que el milloren...
Jo, amb aquesta segona, m'estic plantejant canviar el maclaren per algun altre model... aix, no sé, tinc moolts dubtes...
Ara, com ja he dit és superlleuger i manejable!!
A mi a una botiga de puericultura em van dir que els de maclaren s'estaven quedant "enrera", perquè els models nous no incorporaven cap tipus de millora (només canvien els colors) i que estan vivint del bon nom que es van fer fa uns anys, però que hi ha noves marques i nous models que el milloren...
Jo, amb aquesta segona, m'estic plantejant canviar el maclaren per algun altre model... aix, no sé, tinc moolts dubtes...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
- minerva.77
- :: zebra

- Entrades: 1337
- Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
- Ubicació: En la piña debajo del mar
Sabeu alguna pàgina d´internet que estigui bé per comprar una cadireta d´aquestes?
es fa temps em van dir un parell de pàgines extrangeres que eren molt més barates les cadiretes aquestes i era fiable per comprar.
es fa temps em van dir un parell de pàgines extrangeres que eren molt més barates les cadiretes aquestes i era fiable per comprar.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo vaig comprar la cadireta pel cotxe aquesta web alemana, molt bé de preu i molt bon servei. http://www.mytoys.de/ 
Hola! nosaltres tenim una maclaren des de fa una setmaneta. Vam estar mirant un munt de marques però al final tothom ens recomanava aquesta o una nova marca(molt xula) que es diu emotion, però aquesta encara era molt més cara.
Al final una maclaren quest. És molt còmoda de conduir i molt lleugera, però jo crec que la nena no va tant còmoda com anava amb la cadira jané cross... però vaja ara ja camina a estones.
Una pregunta diuen que la maclaren aguanta fins a 15 kg, però la Judit només té 15 mesos i ja pesa 12kg!!! El porteu amb nens més grans??
Al final una maclaren quest. És molt còmoda de conduir i molt lleugera, però jo crec que la nena no va tant còmoda com anava amb la cadira jané cross... però vaja ara ja camina a estones.
Una pregunta diuen que la maclaren aguanta fins a 15 kg, però la Judit només té 15 mesos i ja pesa 12kg!!! El porteu amb nens més grans??
- minerva.77

Al final m´he comprat una cadireta que m´han dit a la botiga que estaba molt bé, i a més rebaixada. Em comprat una Chicco Lite way. Jo he anat a un parell de botigues i m´han dit que les Maclaren estàn bé, pero que es més que s´han posat de moda que altra cosa, que hi han cadires que son iguals o millors i costen menys. Dubtaba entre la que em comprat i la Koelstra , que també m´han dit que està molt bé i té colors molt xulos.
La veritat es que ja no la farem servir tant, perque la Minerva vol caminar, pero si anem a fer una passejada llarga, portem la cadireta. També si sortim a passar el dia fora o per al setembre quan comenci la llar anar al matì i arribar més ràpid.
Merci mamis.
La veritat es que ja no la farem servir tant, perque la Minerva vol caminar, pero si anem a fer una passejada llarga, portem la cadireta. També si sortim a passar el dia fora o per al setembre quan comenci la llar anar al matì i arribar més ràpid.
Merci mamis.
Jo amb el Nil tenia una mclaren i en vaig acabar ben farta, aixi que ara amb el Bernat ens hem comprat una xtreet emotion de babyhome, és una passada, va genial i es super lleugera!!
- minerva.77

Jo de moment vaig molt bé amb la Chicco. Home, no es com el Bugaboo que portaba abans, la veritat que era una meravella i ara em costa acostumar-me a la cadira lleugera. Pero està molt bé perque ocupa poc i es molt comoda per la nena.
neuetes ha escrit:Nosaltres tenim aquesta de la marca silver cross, és una marca anglesa, no ens va costar més de 180 euros.
Neuetes, i que tal et va? Jo l'he trobat d'oferta per 140€ i m'agrada força, però no conec ningú que la tingui?? T'ha anat bé? En tens alguna queixa?
Moltíssimes gràcies!!!
Nosaltres tenim la nuna Pepp i fantàstic! te la recomano! 
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
noies hi ha un altre post igual que aquest, és el següent:
viewtopic.php?f=27&t=23681&p=1439761#p1439761
només dir que ahir nosaltres vam comprar la Red Castle Connect i ens vam enamorar!!! jajaja
us explico: és molt mullideta, es reclina gairebé completament i pesa 6.2kg!!! a més la nena quan ens la va ensenyar li va encantar!!!!
viewtopic.php?f=27&t=23681&p=1439761#p1439761
només dir que ahir nosaltres vam comprar la Red Castle Connect i ens vam enamorar!!! jajaja
us explico: és molt mullideta, es reclina gairebé completament i pesa 6.2kg!!! a més la nena quan ens la va ensenyar li va encantar!!!!

Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |