Noies, Vull dESTETAR i no hi ha manera
Noies, Vull dESTETAR i no hi ha manera
Hola boniques,
Com algunes sabeu, Tinc al Xavi (2 anys) i la Maria (4 mesos) i alleto en tàndem, però ja no puc més i necessito destetar al Xavi, pe`ro no em deixa
no hi ha manera
He intentat fer el no-negar/ no-oferir pe`ro no funciona....
He intentat distreure'l. donar-li menjar, etc...no funciona
He intentar reduïr preses explicant-li que estic cansada i rebentada...
PErò no funciona...com mé sli dic que NO, més enganxat està...
Algun consell?
Com algunes sabeu, Tinc al Xavi (2 anys) i la Maria (4 mesos) i alleto en tàndem, però ja no puc més i necessito destetar al Xavi, pe`ro no em deixa
no hi ha manera He intentat fer el no-negar/ no-oferir pe`ro no funciona....
He intentat distreure'l. donar-li menjar, etc...no funciona
He intentar reduïr preses explicant-li que estic cansada i rebentada...
PErò no funciona...com mé sli dic que NO, més enganxat està...
Algun consell?

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Re: Noies, Vull dESTETAR i no hi ha manera
crissie, una amiga meva estava igual i al final es va posar pebre al pit pq ella el rebutgés.
Li van explicar que a les tribus ho feien.. es posen alguna cosa picant quan volen q deixin de mamar per quedar-se embarassada o pel que sigui!
si vols que li pregunti més, avisa'm!
és q demà no ve al grup de mares, si no t'ho podria explciar ella mateixa!
Li van explicar que a les tribus ho feien.. es posen alguna cosa picant quan volen q deixin de mamar per quedar-se embarassada o pel que sigui!
si vols que li pregunti més, avisa'm!
és q demà no ve al grup de mares, si no t'ho podria explciar ella mateixa!
2010 & 2016
Hola!
Jo vaig destetar la meva nena amb 31 mesos perquè vaig sentir que era el moment, feia temps que ja no gaudia de l'alletament, i ho vaig fer d'una manera una mica rudimentària però que em va funcionar molt bé. Li vaig dir que m'havia fet mal i em vaig posar cotó fluix i esparadrap als mugrons
Tot ben aparatós... Em vaig sentir una mica culpable per enganyar-la però per la meva sorpresa, no va ser gens traumàtic i ella ho va acceptar molt bé. Vaig estar una setmana aproximadament amb el tema i ja va estar i això que ella n'era súper addicta. Que tinguis molta sort! Ja ens explicaras
Jo vaig destetar la meva nena amb 31 mesos perquè vaig sentir que era el moment, feia temps que ja no gaudia de l'alletament, i ho vaig fer d'una manera una mica rudimentària però que em va funcionar molt bé. Li vaig dir que m'havia fet mal i em vaig posar cotó fluix i esparadrap als mugrons
Tot ben aparatós... Em vaig sentir una mica culpable per enganyar-la però per la meva sorpresa, no va ser gens traumàtic i ella ho va acceptar molt bé. Vaig estar una setmana aproximadament amb el tema i ja va estar i això que ella n'era súper addicta. Que tinguis molta sort! Ja ens explicaras
nadia l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 11, 2012 4:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Un dia una noia del fòrum comentava que s'hi havia posat mostassa.
Però la opció de la Nina m'agrada més!
Sort nina!
Però la opció de la Nina m'agrada més!
Sort nina!
El problema que li veig a la solució de la Nadia és que la Maria ha de seguir mamant,i potser no colarà lo de haver-se fet mal als pits, no?
Ànims cuca, trobaràs la manera! Ben aviat!
Petons!
Ànims cuca, trobaràs la manera! Ben aviat!
Petons!
- Londonbaby
- :: zebra

- Entrades: 1074
- Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am
A mi m' "acollona" moltíssim el tàndem!!! Ha de ser maquísim quan els 2 mamem, la connexió entre ells i tal, però penso que no seré capaç d'aguantar l'agobio de que et demanin teta a totes hores, sobretot el germà gran! Així que Crissie, jo no en tinc ni idea de destetar perquè tinc esperança que amb l'embaràs i amb el cariban que m'han dit que inhibeix més encara la producció, l'Aleix es desteti...però ho veig força magre la veritat!
A mi em funciona moltes vegades quan estic agobiada, dir-li fins a 5... i la majòria de les vegades, la deixa anar.
Molts ànims, una abraçada ben gran!
A mi em funciona moltes vegades quan estic agobiada, dir-li fins a 5... i la majòria de les vegades, la deixa anar.
Molts ànims, una abraçada ben gran!
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Gracies noies!
LONDONBABY! moltissimes felicitats pel teu embaràs guapa!
Aix nina! jo tenia la mateixa esperança que tu i mira'm!
Jo lo de comptar també ho feia i funcionava fins que de tant contar, va deixar de funcionar
Home, lo del Tàndem, no me'n penedeixo pas, pq és molt xulo i t'evites ingurguitacions, brots de creixement, etc...però no ho tornaria a fer, sincerament.
Lo del PEBRE, ALL, ect...ho trobo massa heavy encara...suposo que si m'agobio tant com per no poder més, ho acabaria fent, pe`ro com a ultimissim recurs
Lo del MAL DE PITS, com diu l'ARTEMIS no ho puc fer, pq la petita mama, o sigui que no colaria...
En fi...em sembla que tocarà aguantar-me...a veure si aquesta etapa de demanda a tope se'n va tal i com a vingut...sinó em tocarà fregar-me amb all
LONDONBABY! moltissimes felicitats pel teu embaràs guapa!
Aix nina! jo tenia la mateixa esperança que tu i mira'm!
Jo lo de comptar també ho feia i funcionava fins que de tant contar, va deixar de funcionar
Home, lo del Tàndem, no me'n penedeixo pas, pq és molt xulo i t'evites ingurguitacions, brots de creixement, etc...però no ho tornaria a fer, sincerament.
Lo del PEBRE, ALL, ect...ho trobo massa heavy encara...suposo que si m'agobio tant com per no poder més, ho acabaria fent, pe`ro com a ultimissim recurs
Lo del MAL DE PITS, com diu l'ARTEMIS no ho puc fer, pq la petita mama, o sigui que no colaria...
En fi...em sembla que tocarà aguantar-me...a veure si aquesta etapa de demanda a tope se'n va tal i com a vingut...sinó em tocarà fregar-me amb all

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Ja t'ho vaig dir, crec, pero jo feia pactes i alternatives (colacao, orxata... El que li agradi)
i quan no funciona, Julyet?? pq el meu, quan vol teta, vol teta!! no li val res més, encara que sigui un carregament del seu plat preferit...
crissie, ànims guapa!! aquesta noia que et dic, ho va començar a fer a la nit, per deslletarla durant la nit i la veritat és q ara no et sé dir si mama algun cop de dia o ja definitvament ha deixat el vici... si necessites info, avísa'm!!
crissie, ànims guapa!! aquesta noia que et dic, ho va començar a fer a la nit, per deslletarla durant la nit i la veritat és q ara no et sé dir si mama algun cop de dia o ja definitvament ha deixat el vici... si necessites info, avísa'm!!
2010 & 2016
Sabeu que he fet avui, i de moment ha funcionat??? la cosa més tonta!Ha mamat molt quan s'ha llevat, i la següent vegada que ha volgut teta, li he dit: "però si ja te l'has begut tota la lleteta!!!!! ...ell ha vingut a comprovar-ho, i com que la llet triga uns segons en començar a sortir, ha fet una xarrupada i s'ha desenganxat dient: "ooooohhhhhh" (am to de pena),...després ha comprobat l'altre teta i ah fet el mateix...s'ha rigut i ha marxat tan feliç! I portem tot el dia així! de moment encara no ha mamat! Ara li estic preparnt un gotet calentó de llet, per veure si cola la toma d'anar al llit (que és la més necessaria per ell)...Li diré que segurament no queda lleteta i si es vol veure el got...
JA us explicaré
JA us explicaré

ariadna ha escrit:i quan no funciona, Julyet?? pq el meu, quan vol teta, vol teta!! no li val res més, encara que sigui un carregament del seu plat preferit...
Per a i va ser algo que va funcionar progressivament... Cada cop anava tenint menys interès pel pit i preferia les alternatives (parlo de quan mamava un parell de cops al dia i prou). Si em deia que volia pit li deixava, però quan em cansava li deia "no prefereixes X" i normalment em deia que sí. També intentava distreure-la quan m'imaginava que em demanaria...
ah! ok... el meu fill encara pren més cops! però ho tindré en compte! 
2010 & 2016
- Londonbaby
- :: zebra

- Entrades: 1074
- Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am
Ari, ànims que el Jon encara és petitet, estàs "cansadeta"?
Crissie, com va la cosa?
Nosaltres crec que portem des de dilluns ( 3 dies ara que ho penso i sembla molt jajaja) sense pendre ni per la migdia ni per dormir a la nit. Parlem del que farem en vacances, compten els dies, i a dormir. Li costa però va fent. De dia algún cop m'ha demanat però ja fa temps que intento distreure'l amb altra cosa, sobretot menjar.
Crissie, com va la cosa?
Nosaltres crec que portem des de dilluns ( 3 dies ara que ho penso i sembla molt jajaja) sense pendre ni per la migdia ni per dormir a la nit. Parlem del que farem en vacances, compten els dies, i a dormir. Li costa però va fent. De dia algún cop m'ha demanat però ja fa temps que intento distreure'l amb altra cosa, sobretot menjar.
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
London, hi ha moments de socorroooooo Però en general anem be!
El que li passa a ell és que al migdia vol teta sí o sí, ja sigui per fer migdiada o no... Si la fa, perfecte! Mama una mica i s'adorm; però si no s'adorm va fent teta intermitentment durant hores... I m'atabalo perque em sento com una mica "esclava" i al final ja molesta molt...
Tot i així, estic contenta eh!
El que li passa a ell és que al migdia vol teta sí o sí, ja sigui per fer migdiada o no... Si la fa, perfecte! Mama una mica i s'adorm; però si no s'adorm va fent teta intermitentment durant hores... I m'atabalo perque em sento com una mica "esclava" i al final ja molesta molt...
Tot i així, estic contenta eh!
2010 & 2016
Hola noies! doncs la veritat és que força bé! He aconseguit que només prengui teta al matí quan es desperta i ja está!!!!! I ja signo eh! podria estar així fins que ell ho decidexi!!!! Això si! m'ha costat una Mastitis....pe`ro ja m'estic recuperant
SI me'n demana durant el dia, li començo a dir en conya i mooooolt exageradament: "però que diuuuuuuussssss!!!! si ja t'has pres tota la llet al matíiiiiiiiii!!!!" es pixa de riure i ja està!!! Mai m'hagués imaginat que fariem això, ni així!
Estic moooooolt contenta!
Ariadna nena....aix...què t'he de dir....a vegades és esgotador...agobiant, i mil etc
Molts ànims guapa!
SI me'n demana durant el dia, li començo a dir en conya i mooooolt exageradament: "però que diuuuuuuussssss!!!! si ja t'has pres tota la llet al matíiiiiiiiii!!!!" es pixa de riure i ja està!!! Mai m'hagués imaginat que fariem això, ni així!
Estic moooooolt contenta!
Ariadna nena....aix...què t'he de dir....a vegades és esgotador...agobiant, i mil etc

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |