Entrem a P1, i ara la migdiada del matí, què?

Els bolquers, el xumet..

soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Entrem a P1, i ara la migdiada del matí, què?

EntradaAutor: soleilua » dj. set. 06, 2012 9:41 am

Vols dir que no dormirà a la classe? Jo pensava que la meva no dormiria, amb nens plorant i cridant al voltant, i aquests dos dies que ha anat ha dormit una horeta cada dia, i això que ella el son de mig matí normalment no supera els 3/4 d'hora...
Potser et sorprèn i dorm! :ok:
brioix
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:34 am

EntradaAutor: brioix » dj. set. 06, 2012 10:01 am

El meu fill va fer P1 l'any passat, i com en el teu cas, també hi havia tombones a la classe i un bressol. Jo també pensava que no dormirien, però sorprenentment ell s'adormia! I d'altres també! I dormia estona eh! Algun cop que l'havia anat a buscar n'hi havia més d'un dormint i els altres jugant, i dormien com socs! Aquest any, ja no crec que dormi, doncs ja no la fa mai la migdiada del matí, però l'any passat si. Jo crec que quan tenen son dormen encara que hi hagi soroll. zz:-)
Que vagi bé!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. set. 06, 2012 10:36 am

crisgf1980, no pateixis, perquè si té son, s'adormirà; els nens s'adapten a tot molt ràpidament i, mica en mica, veuràs que anirà eliminant aquesta migdiada del matí.
annajana
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

EntradaAutor: annajana » dj. set. 06, 2012 11:51 am

La meva filla fa el mateix que el teu però sí que poden dormir ells a P1. Pot dormir qui ho necessiti, sigui de p0, p1 o p2.
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dj. set. 06, 2012 12:34 pm

A la meva escola les aules de p0 i p1 estan comunicades i si un nen s'adorm el portem a l'aula de p0 a un llitet o ganduleta, sobretot els de p1 petits que ja contem que pobrets moltes vegades no aguanten tanta estona desperts.
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » dj. set. 06, 2012 4:35 pm

Jo crec que ja van agafant el ritme, si necessita més hores de son, s'adormirà a la que tingui una oportunitat!!!!!!!!!!!!!!
Carme-it
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dc. juny 09, 2010 4:21 pm

EntradaAutor: Carme-it » dv. set. 07, 2012 1:45 pm

la nostra, quan vam començar l'any passat a P1 (ella era la petita de la classes) va fer migdiada (30-40min) fins al desembre aprox., que després la mestra ens va dir que ara li costava molt que s'adormis i veiem que els caps de setmana, tampoc en feia. Per tant, començant l'any, ja no feia migdiada al matí i ella tant contenta... així no es perdia res del què passava a la classe!

que vagi moolt i moolt bé!
Imatge
Imatge
glauka
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 12:00 pm

EntradaAutor: glauka » dl. set. 10, 2012 4:31 pm

El meu fill tb és molt dormilon, jo el porto en horari seguit de 07:30 a 16:00, l'any passat a la classe feia alguna dormideta però molt curta a mig matí, però el posaven a dormir després de dinar i feia gairebé 2 hores. Tot i així ell no tenia prou i jo després de donar-li el berenar a les 16:30 el tornava a posar a dormir fins les 18:00.
Aquest any passa de p0 ( per tema maduració i psicomotricitat, anem poc a poc) a p2 i penso fer el mateix, a dormir després de berenar pq veig que ho necessita, tot i així a les 20:30/21:00 em demana anar a clapar, si és de dormir no per fer més becaines no et dormirà menys a la nit.
Lita24
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:12 pm

EntradaAutor: Lita24 » dt. set. 11, 2012 2:37 pm

Doncs mira jo estava angoixada com tu ;) A la reunió que vam fer amb la mestra la setmana passada ja li vaig explicar la meva preocupació. Em van dir que la posarien a dormir a les cunes amb els bebes (nadons), però que primer intentarien allà a la mateixa classe que hi ha uns matalasso sper allà al terra. Jo els hi vaig dir que allà amb la claror, i tant xivarri no s'adormiria... Doncs saps q? aquest dilluns ha començat, i va dormir una hora i mitja als matalassos de la classe, jajajaaja Els nens s'adapten a tot, ja ho veus!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::