El matalàs

Els bolquers, el xumet..

pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

El matalàs

EntradaAutor: pigadeta » dt. jul. 06, 2010 8:44 am

Doncs ho poso aquí que ho tindreu fresquet!!!

He de canviar el llit del Roger es a dir fer-lo llit, es un convertible, la meva pregunta es .... algu sap quin matalàs es millor? Suposo que ha de ser bastant ferm, amb molles o algo així, pero he de tenir en compte que la base del convertible no es airejada ja que es una fusta?
Vinga que heu comprat vosaltres?
Eliamarti
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 8:24 am
Ubicació: Barcelona

Re: El matalàs

EntradaAutor: Eliamarti » dt. jul. 06, 2010 10:49 am

Hola!

Jo ara fa poc vaig canviar l'habitació dels nens, i he posat una llitera on la base és una fusta (això sí, amb alguns forats perquè respirin). Pel que tinc entès, amb aquestes bases el làtex no és bona opció, perquè de respiració poca.

Jo he optat per matalassos de molles, i la veritat, és que em van recomanar que tampoc calia que fossin el top ten dels matalassos, perquè amb el que pesen ara els nens (en el meu cas, 9 i 15 quilos respectivament), tampoc cal que siguin de 800 euros... i quan els nens es facin grans i pesin més, potser ja caldrà canviar-los...

Fins ara!
Imatge
Imatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dj. jul. 08, 2010 5:21 pm

ei piga, nosaltres fa poc els vam posar els matalassos nous als nens i també dubtàvem: molles, làtex, visco.....al final la millor opció va ser un matalàs barreja de visco amb làtex sintètic, és ferm però còmode i com que és sintètic no necessita transpiració (també tenim la base de fusta però tot i que no ho necessiti cada cop que canviem els llençols aixequem una estona el matalàs i ja respira una mica)

i el millor el preu: 129 euros el de 1,90x90 i 136 euros el de 1,80x80 (perquè l'havien de fer a mida, és un llit niu i el de sota és petit)
és que fins llavors tots els que havíem vist no baixaven dels 400 euros :ufs: i tiràvem cap a molles només per tema preu!

ah! també vam agafar per 20 euros cadascuna si no recordo malament, fundes de cotó transpirables i impermeables per protegir els matalassos...per ara que s'acosta l'operació bolquer :love:

(per cert, la botiga està a Tarragona, si t'interessa m'ho dius i et passo l'adreça)
fox
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » ds. gen. 22, 2011 5:50 pm

Hola noies,

A mi tambe m'interessa el tema, avui he anat a dos botigues i a cada una m'han recomanat una cosa diferent, no vull que m'enganyin pel fet de vendre aixi que, qui millor que vosaltres per explicar-nos la opció que heu triat... hi ha de tants tipus que es dificil...
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: kine » dg. ago. 19, 2012 2:39 pm

Hola,
pujo post perquè a mi també m'interessa saber que us han recomanat.

Que heu comprat les que ja heu fet el canvi?
I quina barana recomaneu?

A mi a una botiga m'han recomanat un matalàs d'una coneguda marca que és junior de viscolàtex i una base tapissada. Què us sembla???

El meu ara té 2 anys i el bressol ja li queda petitíssim pobret.
Bea
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Bea » dg. oct. 21, 2012 11:06 pm

Hola, jo li he donat moltes voltes i en resum les conclusions a les que he arribat són aquestes:

- Làtex no doncs a mida que es va desgastant, allibera una pols de làtex que no és bona pels pulmons en desenvolupament i a més a més pot fer que desenvolupi alèrgia al làtex d'adult. No els recomanen abans dels 12 anys.
- Viscoelàstica no doncs els dificulta la movilitat, diguem que són massa adaptables per nens petits. No els recomanen abans dels 6-7 anys.
- Espuma de poliuretà: OK, densitat recomanada 20kg/m3
- Molles: OK, a partir de 2-3 anys, i es recomana que el farcit sigui de fibra de coco o de cotó, doncs és antialergènic i transpirable.

Que consti que no soc una experta, he investigat a Internet i a vàries botigues, des de la típica matalasseria de barri fins a Toysr'us. Jo finalment he escollit espuma. La meva filla té 18mesos.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET