Portar-lo a dormir cada dia és una baralla
Portar-lo a dormir cada dia és una baralla
Bona tarda!
Obro aquest post per veure si alguna em pot donar algún consell:
Tinc un nen de 26 mesos, desde fa bastants mesos portarlo a dormir és un dilema...
Comença a cridar, llença el nino, el xumet... i pot trigarse a dormir tres quarts d`hora.
El porto a dormir cap a les 22:00 ja que ell no va a la guarde i s`aixeca més tard al matí i fa la migdiada. Al final del cansament s`acaba dormint tot sol.
Jo suposo que ell vol estar amb el seu pare, perquè comença a dir-me a papi alli alli.
He probat de llegirli un conte, ara ja no vol...
Gràcies!!
Obro aquest post per veure si alguna em pot donar algún consell:
Tinc un nen de 26 mesos, desde fa bastants mesos portarlo a dormir és un dilema...
Comença a cridar, llença el nino, el xumet... i pot trigarse a dormir tres quarts d`hora.
El porto a dormir cap a les 22:00 ja que ell no va a la guarde i s`aixeca més tard al matí i fa la migdiada. Al final del cansament s`acaba dormint tot sol.
Jo suposo que ell vol estar amb el seu pare, perquè comença a dir-me a papi alli alli.
He probat de llegirli un conte, ara ja no vol...
Gràcies!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 16, 2012 6:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::
Raó: Títol en Majúscules :::
Re: PORTARLO A DORMIR CADA DIA UNA BARALLA
A quina hora fa la migdiada? Si la fa un pel tard, segurament encara no té son, perquè fa poc sa llevat!!!
Pel que dius, es lleva tard, per tant dedueixo que la migdiada la farà tard.... per tant l'anar a dormir també hauria de ser més tard.
Pel que dius, es lleva tard, per tant dedueixo que la migdiada la farà tard.... per tant l'anar a dormir també hauria de ser més tard.
Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/
Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
A mi també em passa... Jo crec que tinc una miqueta la culpa!!! El meu el vaig canviar de bressol a llit gran molt aviat, al principi si que dormia bé però va començar a dormir-se al cotxet i el canviava... a mitjanit es llevava i el possava un altre cop al cotxet... Doncs ara que ja no tenim el cotxet, s'adorm al sofà i no hi ha manera de canviar-lo... Forma uns "pollos" entre cridar, plorar que fins i tot vomita... Estic desesperada!!! 

La migdiada la fa a les 14:00 i pel mati es desperta a les 09:00. Hi han dies que el posp a les 22:30 i es veu que esta mort de son, pero s' enfada igual...
Re: Portar-lo a dormir cada dia és una baralla
No sé si et servirà perque el meu és més petit però a mi hem passava quelcom semblant i la sol•lució va ser portar-lo abans!! El portava a dormir a les 21,30 i ara he agafat la rutina de les 20 i s'adorm en 10 minuts! Ell entra a la llar a les 9'30 i dorm cap a les 13 una horeta i pico..
A nosaltres també ens va passar; d'anar a dormir al seu llit, res de res, perquè muntava el gran pollastre i després de molta estona, es quedava adormit al sofà i llavors el passàvem al llit, però es feien les mil, així que un dia li vaig explicar que ja era gran i havia d'anar a domir al seu llit, com fan tots els nens i que jo m'estiraria amb ell i llegiríem un conte o cantaríem una cançó i, des d'aquell moment, va ser ell que em deia que ja era tard i que havia d'anar al llit.
Nosaltres vam passar una temporada igual...se'ns feien "les tantes", fins que vam instaurar una RUTINA: anar a rentar dentetes, posar tots el ninos al llitet, dir-nos bona nit i fer un peto i després s'estira al llitet i un conte la mama i un conte el papa....i ens ha funcionat. Al principi vam pensar que faria bondat 4 dies, però no (excepte algun dia especionalment el cap de setmana) ho té molt asumit i de fet ara quan s'acaba de rentar les dentetes ja enfila ell solet cap al llit.
Jo he vist dues coses que funcionen:
-portar-lo a dormir quan té son, i no abans. Sembla una tonteria però a mi m'ha passat. L'any passat no anava a l'escoleta i per tant al matí es llevava quan volia, però aquest any s'ha de llevar a les 8h. Jo vaig calcular (no sé per què
) que l'havia de portar al llit a les 21h, i el resultat és que cada dia m'estava una hora sencera per adormir-lo. Ara el porto a les 21.30, i trigo 30', pel que està clar que la seva hora de dormir son les 22h (i a les 8h es desperta bé, content, així que suposo que ell amb 10 hores de son en té prou).
-fer-li companyia fins que s'ha adormit. Jo m'estiro amb ell, li dono el pit, li explico contes, li faig carícies... fins que s'adorm, i llavors m'aixeco i marxo.
I la veritat és que MAi hem tingut ni mitja llàgrima ni mitja queixa per dormir
-portar-lo a dormir quan té son, i no abans. Sembla una tonteria però a mi m'ha passat. L'any passat no anava a l'escoleta i per tant al matí es llevava quan volia, però aquest any s'ha de llevar a les 8h. Jo vaig calcular (no sé per què
) que l'havia de portar al llit a les 21h, i el resultat és que cada dia m'estava una hora sencera per adormir-lo. Ara el porto a les 21.30, i trigo 30', pel que està clar que la seva hora de dormir son les 22h (i a les 8h es desperta bé, content, així que suposo que ell amb 10 hores de son en té prou).-fer-li companyia fins que s'ha adormit. Jo m'estiro amb ell, li dono el pit, li explico contes, li faig carícies... fins que s'adorm, i llavors m'aixeco i marxo.
I la veritat és que MAi hem tingut ni mitja llàgrima ni mitja queixa per dormir
I heu provat d'acompanyar-lo tots dos i fer-li una estona de companyia. Si vol li podeu cantar una canço suau, o llegir-li un conte, o simplement estar al seu costat agafant-li la mà.
Nosaltres ho fem així, i quan està relaxat li diem bonanit li fem un petó i normalment el cap de poc ja s'ha adormit.
Solem fer torns, una estoneta la mama i una estoneta el papa.
Nosaltres ho fem així, i quan està relaxat li diem bonanit li fem un petó i normalment el cap de poc ja s'ha adormit.
Solem fer torns, una estoneta la mama i una estoneta el papa.
yo estaba igual amb la Blanca era desesperant, la dormia en brasos al cambiarla a la cuna es despertaba i no volia acababa dormint al nostre llit i es mou molt i yo no dormia, fins que un dia vaig dir prou, l'hi vaig dir que era gran i que a dormir soleta al seu llitet pensaba que me la liaria parda pero es va quedar dormida sola al moment i axi portem casi dues setmanes i estic en la gloria que dormu d'una tirada de les 21.00 a les 7.15 que ens despertem tots.
- pirene1979
- :: rateta

- Entrades: 155
- Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm
la nostra filla ha passat per totes les fases a l'hora d'anar a dormir, però la tònica general ha estat ressistir-se fins que no pot amb la seva ànima... només va començar a acceptar-ho cap als 21 mesos o així, quan vam observar un canvi general d'actitud cap a la son. primer vaig notar que ja no em demanava el pit, després ja ni tant sols demanava la meva presència fins el moment de quedar-se adormida. en tenia prou amb què em quedés una estona amb ella, però no fins al final del tot.
ara, des de finals d'estiu que ha fet els 2 anys, deprés de posar-nos-ho molt fàcil durant uns pocs mesos, tornava a estar molt juganera a l'hora d'anar al llit... amb l'inconvenient que després li costava aixecar-se al matí (cosa que abans mai passava: sovint a les 6h en tenia prou i havíem de fer temps fins a l'hora d'anar a l'escola). per tant no podíem deixar que anés a dormir més tard, més aviat convenia que hi anés abans, amb la dificultat que jo alguns dies torno tard de la feina...
des que ja no feia pit, li deixàvem triar amb qui anava a dormir, i ella quasi sempre preferia el papa. nosaltres hi accedíem, però va arribar un moment que el que volia era el papa per jugar, i en comptes de relaxar-se s'anava esverant cada cop més... cal dir que jo estic embarassada, ara ja en la recta final. doncs les últimes setmanes l'hem convençuda de tornar a anar a dormir amb mi, amb l'excusa que el papa ha de recollir la cuina, que a mi amb la panxa em costa més (la qual cosa és ben certa). quan l'acompanyo, el que costa més és que accepti pujar al llit. un cop aconseguit això, m'assec a la vora del llit, parlem una mica en veu baixeta, li faig carícies, li poso el llençol i li atanso un nino si vol. quan la veig més tranquila li dic que vaig a fer quelcom (per exemple posar-me el pijama jo, omplir-li el seu got d'aigua, recollir la roba bruta, el que sigui) i torno a continuació. procuro fer-ho de seguida, que vegi que és cert que torno. reprenem els petons i les carícies, ella ja està més relaxada... repetim l'operació els cops que calgui, però normalment no passa de la tercera "visita" que ella ja s'ha adormit.
tot això canvia molt, això sí, si hi ha altra gent a casa: no es vol perdre les coses interessants que passen a la sala, i costa moltíssim convèncer-la per anar al llit!
una altra variable que sempre li ha influit molt, crec, és la calor: a la que té l'habitació amb una mica més de temperatura li agafa molta inquietud... solució: ventilar bé abans, i no tapar-la ni abrigar-la massa fins que no està adormida.
ara, des de finals d'estiu que ha fet els 2 anys, deprés de posar-nos-ho molt fàcil durant uns pocs mesos, tornava a estar molt juganera a l'hora d'anar al llit... amb l'inconvenient que després li costava aixecar-se al matí (cosa que abans mai passava: sovint a les 6h en tenia prou i havíem de fer temps fins a l'hora d'anar a l'escola). per tant no podíem deixar que anés a dormir més tard, més aviat convenia que hi anés abans, amb la dificultat que jo alguns dies torno tard de la feina...
des que ja no feia pit, li deixàvem triar amb qui anava a dormir, i ella quasi sempre preferia el papa. nosaltres hi accedíem, però va arribar un moment que el que volia era el papa per jugar, i en comptes de relaxar-se s'anava esverant cada cop més... cal dir que jo estic embarassada, ara ja en la recta final. doncs les últimes setmanes l'hem convençuda de tornar a anar a dormir amb mi, amb l'excusa que el papa ha de recollir la cuina, que a mi amb la panxa em costa més (la qual cosa és ben certa). quan l'acompanyo, el que costa més és que accepti pujar al llit. un cop aconseguit això, m'assec a la vora del llit, parlem una mica en veu baixeta, li faig carícies, li poso el llençol i li atanso un nino si vol. quan la veig més tranquila li dic que vaig a fer quelcom (per exemple posar-me el pijama jo, omplir-li el seu got d'aigua, recollir la roba bruta, el que sigui) i torno a continuació. procuro fer-ho de seguida, que vegi que és cert que torno. reprenem els petons i les carícies, ella ja està més relaxada... repetim l'operació els cops que calgui, però normalment no passa de la tercera "visita" que ella ja s'ha adormit.
tot això canvia molt, això sí, si hi ha altra gent a casa: no es vol perdre les coses interessants que passen a la sala, i costa moltíssim convèncer-la per anar al llit!
una altra variable que sempre li ha influit molt, crec, és la calor: a la que té l'habitació amb una mica més de temperatura li agafa molta inquietud... solució: ventilar bé abans, i no tapar-la ni abrigar-la massa fins que no està adormida.
Hola guapa un altre més
. Perdona però es que pensava que era única.
El meu ara te 26 mesos, no ha suportat mai fer una rutina. Vull dir lo tipic cantar-li una cançó per anar a dormir o així, a la que ja relacionava per exemple la cançó amb anar a dormir ja no la volia ni sentir, i era un superdrama cada dia. Després d'aquesta fase vam decidir deixar-lo sentat a la trona i anar bajant el seu nivell d'activitat fins que es queda sense cap mena de joguina només el xumet i veient la tele (nosaltres la veiem), i llavors vam veure que es quedava més relxat, quan veiem que tenia son el possavem a dormir, llavors plorava (seguia sense voler anar a dormir) però 1 minut, i plora poquet, be més aviat rondina.. si alguna vegada hem volgut forçar el tema vull dir portar-lo abans de que tinguès son ens ha passat que no ens ha funcionat, ha començat a plorar amb molta força (no m'agrada dexar-lo plorar) i hem tingut que començar desde cero la trona i tot Per cert nosaltres no ens podem quedar amb ell (també ho em provat) i resulta que llavors no dorm.
Desde la guarde la cosa ha canviat i a les 21 ja està dormint perquè va molt més cansat, la migdiada és més curta dorm 2 hores, (ell entra a la guarde a les 7 del mati), però seguim amb la mateixa rutina de la trona. Si el posem al sofà s'accelera i no dorm...
Be en resum: a mi em funciona bàsicament dues coses, una que estigui relaxat fora activitats de jugar i un altre que tingui son perquè si no no dorm.
. Perdona però es que pensava que era única.El meu ara te 26 mesos, no ha suportat mai fer una rutina. Vull dir lo tipic cantar-li una cançó per anar a dormir o així, a la que ja relacionava per exemple la cançó amb anar a dormir ja no la volia ni sentir, i era un superdrama cada dia. Després d'aquesta fase vam decidir deixar-lo sentat a la trona i anar bajant el seu nivell d'activitat fins que es queda sense cap mena de joguina només el xumet i veient la tele (nosaltres la veiem), i llavors vam veure que es quedava més relxat, quan veiem que tenia son el possavem a dormir, llavors plorava (seguia sense voler anar a dormir) però 1 minut, i plora poquet, be més aviat rondina.. si alguna vegada hem volgut forçar el tema vull dir portar-lo abans de que tinguès son ens ha passat que no ens ha funcionat, ha començat a plorar amb molta força (no m'agrada dexar-lo plorar) i hem tingut que començar desde cero la trona i tot Per cert nosaltres no ens podem quedar amb ell (també ho em provat) i resulta que llavors no dorm.
Desde la guarde la cosa ha canviat i a les 21 ja està dormint perquè va molt més cansat, la migdiada és més curta dorm 2 hores, (ell entra a la guarde a les 7 del mati), però seguim amb la mateixa rutina de la trona. Si el posem al sofà s'accelera i no dorm...
Be en resum: a mi em funciona bàsicament dues coses, una que estigui relaxat fora activitats de jugar i un altre que tingui son perquè si no no dorm.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |