Treure baranes de la cuna
Treure baranes de la cuna
Bones,
El nostre nen que té 2 anys i 5 mesos ha dormit fins ara a la cuna amb baranes, amb el matalasset a baix. Quan el posavem a dormir li donavem el xumet i anava xupant fins adormir-se.
Ahir vam decidir treure les baranes, però ara mateix porta 30 minuts plorant demanant la pipa però sense voler estar al llit. Està desconcertat com si no sapigues que fer amb el seu nou llit.
Com ho veieu? Era necessari treure la barana? o potser hem tardat massa a treure-li!
Ja m'imagino que tot és un procès però almenys això ho teniem apamat i no hi havia una baralla per anar al llit cada nit.
Gracies
El nostre nen que té 2 anys i 5 mesos ha dormit fins ara a la cuna amb baranes, amb el matalasset a baix. Quan el posavem a dormir li donavem el xumet i anava xupant fins adormir-se.
Ahir vam decidir treure les baranes, però ara mateix porta 30 minuts plorant demanant la pipa però sense voler estar al llit. Està desconcertat com si no sapigues que fer amb el seu nou llit.
Com ho veieu? Era necessari treure la barana? o potser hem tardat massa a treure-li!
Ja m'imagino que tot és un procès però almenys això ho teniem apamat i no hi havia una baralla per anar al llit cada nit.
Gracies
Re: Treure baranes de la cuna
Jo li tonraria a posar, tampoc es tant gran com per haver de dormir forçosament ja sense barana... potser no hi esta preparat encara... i en un temps ho tornes a provar.
Pemso que no hi ha pressa, si el nen et dormia be al bressol i hi cap bé i hi esta comode, no hi ha problema!
La meva fara 4 anys el març i encara la tinc al bressol amb baranes!!!
Pemso que no hi ha pressa, si el nen et dormia be al bressol i hi cap bé i hi esta comode, no hi ha problema!
La meva fara 4 anys el març i encara la tinc al bressol amb baranes!!!
El meu encara dorm amb baranes i q duri!!! El dia que les tregui me'l veig campant pel menjador cada diam..
La meva te 2 i mig justos i encara la tinc amb baranes. A la gran li vam treure abans pero te la trobaves al menjador cada dos per tres. De moment continuarà així....
Ups!!!
Em sembla que tornarem a instalar la barana. Ahir nit cada dos per tres apareixia al menjador iavui feina a despertar lo.
No se que se'ns va acudir. A vegades els pares volem córrer massa!
Em sembla que tornarem a instalar la barana. Ahir nit cada dos per tres apareixia al menjador iavui feina a despertar lo.
No se que se'ns va acudir. A vegades els pares volem córrer massa!
Estem parlant d'un bressol amb baranes i el menjador és interessant perquè els pares estan allà, llegint, xerrnat o relaxant-nos una mica abans d'anar al llit, que també podem no?
Hola Goga,
Amb el teu sarcasme tampoc ajudes gaire...jo solament questionava si veieu necessari treure la barana perque el meu nen està més neguitós alhora d'anar a dormir i quina experiència tenieu vosaltres amb el "Bressol".
Tot i així gràcies.
Amb el teu sarcasme tampoc ajudes gaire...jo solament questionava si veieu necessari treure la barana perque el meu nen està més neguitós alhora d'anar a dormir i quina experiència tenieu vosaltres amb el "Bressol".
Tot i així gràcies.
nosaltres abans de fer-ho li vam preguntar si volia tenir un llit de nena gran (encara no només era treure la barana d'un bressol normal de l'ikea). Quan ella va dir que si, vam treure la barana. Va ser aquest mes d'octubre (2 anys justos). Vam fer que ella s'impliqués en tot el procés, fins i tot va "ajudar" a treure els cargols jajaja
i perfecte!!! si no pot dormir surt de l'habitació i ens crida per a que anem (si estem al menjador) sino ve cap a la nostre habitació.
espero que et serveixi d'alguna cosa...
i perfecte!!! si no pot dormir surt de l'habitació i ens crida per a que anem (si estem al menjador) sino ve cap a la nostre habitació.
espero que et serveixi d'alguna cosa...
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Gràcies!
jo li vaig explicant que està a un llit de gran!
Portem unes nits millors suposo que ens anem adaptant tots plegats.
jo li vaig explicant que està a un llit de gran!
Portem unes nits millors suposo que ens anem adaptant tots plegats.
El meu nen va dormir al bressol (amb baranes) fins que va néixer la seva germana, llavors tenia 2 anys i 3 mesos. Hi va dormir bé des de la primera nit, li agradava el canvi. Alguna nit que es desperta em crida o ve al nostre llit, però això últim ho fa en comptades ocasions, perquè no li agrada caminar a les fosques.
Això que vagi al menjador 2 o 3 cops, potser ho fa ara per la novetat que ell solet pot sortir. El meu, ho fa cada cop menys.
Això que vagi al menjador 2 o 3 cops, potser ho fa ara per la novetat que ell solet pot sortir. El meu, ho fa cada cop menys.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |