Estancats amb el tema bolquer: ho deixo córrer o insistim?

Els bolquers, el xumet..

llunàtica
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

Re: Estancats amb el tema bolquer: ho deixo córrer o insistim?

EntradaAutor: llunàtica » dv. jul. 15, 2011 9:55 am

Moltes gràcies, entrerius i a la resta!
Molt bona idea això dels bolquers-calçotets! :ok:

Nunus, filla, quan llegia la teva història semblava que era la meva. Així que estem igual, aixxx...jajaajaj si veguessis lo content i panxo que està portant el bolquer pel parc i per tot arreu sense que sa mare vagi perseguint-lo amb un orinal!j ajajajaj És molt frustant veure com no volen fer-ho, i entenc perfectament com et vas sentir....
doncs res, a veure quan fan aquest "click" i llavors serà bufar i fer ampolles (o això vull pensar). Ànims!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
llunàtica

EntradaAutor: llunàtica » ds. feb. 04, 2012 7:44 am

Hola reines!!!
Només entro per dir-vos que després de gairebé vuit mesos d'haver desistit...doncs que un dia el biel es va llevar i em va dir: "mama, pipi al vàter". I des de llavors, el tio només s'ha fet una caca a sobre i perquè tenia cagarrines, i ja està. Cap més pipi, res de res, ho diu sempre i ho fa. Estic flipant, però això em serveix per comprovar que si deixem els nen desenvolupar-se al seu ritme, doncs acaben demanant-ho quan es senten còmodes, no quan ho volem nosaltres. Quina lliçó he rebut del meu fill!!! estic molt contenta i ho volia compartir!!!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
island
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

EntradaAutor: island » ds. feb. 04, 2012 12:52 pm

ostres llunàtica! me n'alegro moltíssim!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)

ole tu, ole tu i ole el teu nen!!! neujor:-)

nosaltres també anem perfecte!! quan va estar preparat, gairebé mai més s'ha mullat ni embrutat! quin sentit hagués tingut haver estat mesos patint, fent-lo patir, frustrant-lo, frustrant-nos i recollint pipis i caques, si ells pobrets no hi podrien fer res perquè, simplement, no tenien la maduració d'esfínters necessària? si al final arribem al mateix punt...però sabent que hem respectat el seu ritme i ens hem estalviat molt males estones tots plegats!! molt bé!!!
island l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 04, 2012 12:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
island
Entrades: 936
Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

EntradaAutor: island » ds. feb. 04, 2012 12:53 pm

ah...i felicitats per l'eloi!!! :love: :love: :love:
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dv. feb. 10, 2012 11:21 am

llunàtica gracies per compartir la teva experiencia, ja tenia clar que ho havia de fer així però coneixent gent que li ha anat be encara m'animo mes
el meu fill te 2 anys i 5 mesos i tampoc el veig preparat pero l'entorn devegades pressiona tant...
yana.0
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dv. feb. 10, 2012 1:29 pm

Jo també estic igual que vosaltres, 2 anys i mig i el tema està molt verd. De moment no em preocupa gaire, he anat a jornades de portes obertes i he preguntat pel tema d'entrar a P3 amb bolquers i tot i que no en son molt partidaris m'han dit que han tingut algun cas i que no s'hi oposen si el nen no està preparat per treure'l. Així que amb calma :ok: :ok:
Imatge
Imatge
Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dc. feb. 15, 2012 12:01 pm

Noies,
estic d'acord amb vosaltres que cal esperar que la criatura estigui preparada. L'estiu passat a la llar d'infants ens van proposar que el nostre fill amb 21 mesos treiés bolquer, jo vaig dir que no li veia cap intensió però que si ho volien provar... al cap de poc van desistir perquè passava completament de l'orinal. A l'agost que tenia 23 mesos ho vaig intentar i només feia que enfadar-se cada cop que li proposava o que es feia el pipi a sobre. Ho vaig deixar correr tot i que tenia gent que m'apretava pq al novembre arribava la seva germaneta.
Al començar el curs al setembre vam acordar amb la seva educadora esperar-nos a que ens ho demanés o sinò aquesta primavera de 2012 que el nen ja s'hagués acostumat a la seva germaneta. Fa cosa d'un mes, als 28 mesos, que ens va demanar per no posar bolquer i ha anat força bé. Els pipis perfectes i les caques quasi dominades... inclus ja no porta bolquer per a la migdiada.
O sigui, que mares o pares que llegiu aquest post, espereu que el vostre fill/a estigui preparat, us evitareu nervis per vosaltres i per ells!!
Imatge
Imatge
llunàtica

EntradaAutor: llunàtica » dv. feb. 24, 2012 10:24 pm

completament d'acord amb la Nenufar!
sempre seguint consells de les llars d'infants o de la gent del voltant que diu que als 2 anys "ja toca". El que no trobo normal és estar setmanes i setmanes plegant caca i pipí, portant orinals al parc, fustrant-nos i fustrant-los a ells...fins que a l final ells fan el "click"º i maduren. Jo us ho dic seriosament, pel meu segon fill, l'eloi, és que no penso ni provar-ho si ell no ho demana. Amb lo fàcil que és que ho demani ell, ni que tingui ja els 3 anys, i que es normalitzi en un parell de dies o menys....en fi, suposo que és com tot en aquesta vida, sempre es vol competir en qui fa les coses més aviat, com si tingués alguna cosa a veure en ser més espavilat....quina tonteria...jo ja passava dels comentaris i de les mestres...i és el que ha funcionat, escoltar-lo a ell.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
jllt
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dg. feb. 26, 2012 8:33 pm

Llunàtica, l'enhorabona per com ho heu fet. Jo també penso que és la manera més correcta, és similar al que ens ha passat a nosaltres amb el nostre nen... L'estiu passat tenia els dos anys i mig, ell no anava a la guarderia perquè té una germaneta un any més petita i jo vaig plegar de treballar per pujar-los plegats. Com que tothom em deia que ja havia arribat l'hora de treure-li els bolquers ho vaig provar, però més perquè m'ho deia 'l'entorn' que no pas perquè ell estigués a punt. I no ho estava: es feia el pipi a sobre i no li causava cap molèstia, no volia saber res de seure a l'orinal i tot eren marranades i plors. Per tant, vaig fer el que la majoria et diu que no s'ha de fer mai: tornar-li a posar els bolquers i esperar un temps. Com passa amb el tema del caminar, sempre sembla que les mames fem competicions per veure quin nen es treu els bolquers abans o quin camina abans, i com diu si mal no recordo el pediatra Carlos González, que en aquest tema dels bolquers m'ha servit de molta ajuda, quan ets gran i et fan una entrevista de feina mai et pregunten a quina edat vas començar a caminar ni a quina edat vas deixar els bolquers, no?

Doncs aquest hivern, coincidint amb l'onada de fred siberià (al carall el mite aquest de treure els bolquers a l'estiu) i amb els tres anys ja fets, el nen ha demanat de fer pipi a l'orinal, posar-se calçotets i ara només ens falta rematar el tema de la caca, però estic segura que, com ha passat amb el pipi, gairebé d'un dia per un altre es decidirà a fer la caca a l'orinal. I també jo em sento feliç d'haver-ho fet al seu ritme, sense més plors ni enrabiades. I ell està molt content. Ara em fa gràcia veure la nena, de 21 mesos, que ja vol seure a l'orinal també a fer pipi, però crec que encara li falta una mica de temps!
llunàtica

EntradaAutor: llunàtica » dv. abr. 13, 2012 12:58 pm

Ja sé que fa molt temps d'aquest post, però entro per felicitar-te jllt!!! molt bé aquest campió!!!
Ni fred siberià ni punyetes! jajajaaj
No t'estranyi que la germaneta t'ho demani en dos dies! entre que és la segona i és noia, aprendrà ràpid!
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::