Necessito DESTETAR

Els bolquers, el xumet..

crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Necessito DESTETAR

EntradaAutor: crissie » dt. oct. 23, 2012 7:49 pm

Com ho porto??? FATAL!!! Cada dia mama més :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D I que consti que ric per no plorar eh :ufs:

Le veritat és que al final m'he rendit i he arribat a la coclusió que més val posar-s'hi bé que en contra, total, que he passat d'estar tot el dia diant-li "ara no", a donar-li tota la teta que vol, que és TOT EL SANT DIA...però bueno...Quan ja hohas probat tot i no hi ha manera, i a sobre veus que el teu fill le sestà passant canutes entre els gelos, l'Escola Bresso i demés canvis, he preferit deixar-me fluir i no forçar res més. z2:-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. oct. 24, 2012 10:05 am

crissie ha escrit:Com ho porto??? FATAL!!! Cada dia mama més :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D I que consti que ric per no plorar eh :ufs:

Le veritat és que al final m'he rendit i he arribat a la coclusió que més val posar-s'hi bé que en contra, total, que he passat d'estar tot el dia diant-li "ara no", a donar-li tota la teta que vol, que és TOT EL SANT DIA...però bueno...Quan ja hohas probat tot i no hi ha manera, i a sobre veus que el teu fill le sestà passant canutes entre els gelos, l'Escola Bresso i demés canvis, he preferit deixar-me fluir i no forçar res més. z2:-)

Cris em sembla una molt bona opció :ok: :ok:
Jo quan he intentat reduir d'alguna manera les preses del meu fill (a la nit, o durant el dia...) és una angoixa perquè ell s'ho passa malament, jo també... i al final la millor solució que trobo és intentar prendre-m'ho el millor possible (tot i que hi ha dies que em desespero, sobretot a les nits!) i confiar que tot passa i que un dia es farà gran i no en voldrà saber res de la teta o-o:) o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
itzel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1782
Membre des de: dj. juny 07, 2007 12:06 pm

EntradaAutor: itzel » dc. oct. 24, 2012 10:40 am

Quin vici que tenen aquests petits! jo desde que li vaig dient i intentant fer veure que li vull treure el pit encara s'hi ha enganxat més. Abans nomes popava per adormir-se i fa uns dies que vol pit a totes hores! fins i tot estic preocupada perque no menja perque prefereix el pit i està perdent pes. Si parlo amb la pediatra em diu que li tregui el pit ja, com si fos tan fàcil!
L'altre dia em va mossegar i tot quan li vaig dir que ara lleteta no! buf!!
Imatge

Imatge
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dc. oct. 24, 2012 5:08 pm

Aix noies, què dificil!!!!
ITZel! Jo penso igual quan em pregunten pqno desteto! jajajajaja! normalmet dic que pq no vull, però la realitat és pq no sé com fer-ho!! JAJAJAJAJAJA o-o:) o-o:) o-o:) o-o:)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::