Necessito DESTETAR
Re: Necessito DESTETAR
Com ho porto??? FATAL!!! Cada dia mama més
I que consti que ric per no plorar eh
Le veritat és que al final m'he rendit i he arribat a la coclusió que més val posar-s'hi bé que en contra, total, que he passat d'estar tot el dia diant-li "ara no", a donar-li tota la teta que vol, que és TOT EL SANT DIA...però bueno...Quan ja hohas probat tot i no hi ha manera, i a sobre veus que el teu fill le sestà passant canutes entre els gelos, l'Escola Bresso i demés canvis, he preferit deixar-me fluir i no forçar res més.
I que consti que ric per no plorar eh Le veritat és que al final m'he rendit i he arribat a la coclusió que més val posar-s'hi bé que en contra, total, que he passat d'estar tot el dia diant-li "ara no", a donar-li tota la teta que vol, que és TOT EL SANT DIA...però bueno...Quan ja hohas probat tot i no hi ha manera, i a sobre veus que el teu fill le sestà passant canutes entre els gelos, l'Escola Bresso i demés canvis, he preferit deixar-me fluir i no forçar res més.

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
crissie ha escrit:Com ho porto??? FATAL!!! Cada dia mama més![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I que consti que ric per no plorar eh
![]()
Le veritat és que al final m'he rendit i he arribat a la coclusió que més val posar-s'hi bé que en contra, total, que he passat d'estar tot el dia diant-li "ara no", a donar-li tota la teta que vol, que és TOT EL SANT DIA...però bueno...Quan ja hohas probat tot i no hi ha manera, i a sobre veus que el teu fill le sestà passant canutes entre els gelos, l'Escola Bresso i demés canvis, he preferit deixar-me fluir i no forçar res més.
Cris em sembla una molt bona opció
Jo quan he intentat reduir d'alguna manera les preses del meu fill (a la nit, o durant el dia...) és una angoixa perquè ell s'ho passa malament, jo també... i al final la millor solució que trobo és intentar prendre-m'ho el millor possible (tot i que hi ha dies que em desespero, sobretot a les nits!) i confiar que tot passa i que un dia es farà gran i no en voldrà saber res de la teta

Quin vici que tenen aquests petits! jo desde que li vaig dient i intentant fer veure que li vull treure el pit encara s'hi ha enganxat més. Abans nomes popava per adormir-se i fa uns dies que vol pit a totes hores! fins i tot estic preocupada perque no menja perque prefereix el pit i està perdent pes. Si parlo amb la pediatra em diu que li tregui el pit ja, com si fos tan fàcil!
L'altre dia em va mossegar i tot quan li vaig dir que ara lleteta no! buf!!
L'altre dia em va mossegar i tot quan li vaig dir que ara lleteta no! buf!!
Aix noies, què dificil!!!!
ITZel! Jo penso igual quan em pregunten pqno desteto! jajajajaja! normalmet dic que pq no vull, però la realitat és pq no sé com fer-ho!! JAJAJAJAJAJA

ITZel! Jo penso igual quan em pregunten pqno desteto! jajajajaja! normalmet dic que pq no vull, però la realitat és pq no sé com fer-ho!! JAJAJAJAJAJA

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |