treure el bolquer

Els bolquers, el xumet..

Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: treure el bolquer

EntradaAutor: Ítaca » dt. abr. 10, 2012 12:33 pm

Glorieta, molt bé pel Pol!!
Jo penso q el tema caca costarà més... però mira, ja estic contenta si pot controlar el tema pipís!
Nosaltres li seguirem posant, de moment, el bolquer per dormir... diu ma mare q molts dies es desperta de la migdiada seca, esperarem una miqueta més i potser sí q li treurem, però el de la nit, ostres... es lleva amb el bolquer plenent la majoria de dies!

Per cert, m'ha trucat ma mare quan ha anat a recollir la Txell a les 12, i... :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) q també ha fet la cacona al wc! La mestra li ha dit q ha anat mooooooooooooooooolt bé, i ha sortit vestida igual q com ha entrat!!! :ok:

entrerius, ja veuràs com l'Omar ja ho té controlat això!!!
Si és q són uns campions aquests bitxets!!!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. abr. 11, 2012 1:11 pm

Uauuu, noies, quants avenços! Molt bé per al Pol, l'Omar i la Txell!!! >.-<: >.-<: >.-<: Són uns campions!!! :ok:

Doncs, nosaltres, vam haver d'interrompre la missió, perquè l'Arnau ha estat malató, amb diarrees. Ara ja està bé i avui, que ha tornat a la Llar, començarem conjuntament.
Aquest matí l'he comprat un llibre d'aquests sobre deixar el bolquer i ens l'anirem mirant al WC, a veure si mica en mica...
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dj. abr. 12, 2012 10:02 am

Noies, jo començo també amb el tema...i per partida doble!!!! Els meus ja porten un parell de mesos que saben que abans d'anar a dormir fem una parada a l'orinal...pipi fan, i es queden al.lucinats mirant-se la tita dient: Uooooh mamaaaa....midaaaaa....pipi gaaaaaaaaaaaaaan!!! Me troncho!
El cap de setmana pasat vaig provar calçotets als dos i patapam! Als 10 minuts ja anaven mullats del tot! jajaja! Aixi que fem poc a poc...i amb bona lletra.
La caca es un altre tema. El Nil em diu "tinc caca" i el poso i res...jo li dic que tranquil, que no pasa res i torno a posar-li el bolquer, al final acaba fent caca al paquete. I quan ho fa em diu: mama tinc caca cul! A la guarde començen "en serio" amb ells d'aqui res! Aviam que tal!
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dg. abr. 15, 2012 3:03 pm

Noies, no ho vull dir gaire alt, pq aquestes coses ja sabeu com van....però diria q ja ho tenim totalment controlat! inclús les cacones!!! :b-))) :b-))) :b-)))
Estem molt contents de la petitona! :love:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Takita

EntradaAutor: Takita » dg. abr. 15, 2012 3:07 pm

Elbereth, paciència, guapa, que amb dos alhora, tela ;-))) . Molta sort i ja ens aniràs explicant com va.

Ítaca, molt rebé per la Txell! :ok: És una campiona!!! >.-<:

Nosaltres, sense novetat, passa olímpicament de la gibrella :ufs: .
Eimy
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

EntradaAutor: Eimy » dl. abr. 16, 2012 12:06 pm

Hola marones!
nosaltres començarem "seriosament" amb l'operació treure bolquer la setmana vinent. Jo no n'estic gens convençuda i penso que potser hauríem d'esperar a que ella demanés més fer pipí/caca a la gibrella, però des de l'escola m'han dit que NO, que de cap manera esperar, que ja s'ha esperat prou i que ells són partidaris de treure el bolquer just quan fan els 2 anys. Jo no hi estic d'acord, vaig parlar divendres amb la seva mestra i em va dir que "faig petita a la meva filla" i que és més gran del que em penso :-:) Ho he estat pensant, potser sí que per ser la primera i encara filla única l'estic sobreprotegint, però jo penso que quan ella estigui preparada ja ens demanarà de treure el bolquer.
Estic ben capficada amb el tema, d'una banda veig a la nena que s'ho fa a sobre (totes les vegades que li he tret el bolquer per casa i practiquem seure a la gibrella i li pregunto cada moment si té pipí o caca,...., diu que no, s'hi asseu una estona, però després sempre s'ho ha fet plantada cames avall z2:-) ) i de l'altra des de l'escola aquesta pressió per fer-ho ja!
Veig que a alguns dels vostres petits els hi costa menys i a altres més. Deu ni do Takita,...
Ja us aniré explicant,..., però no ho tinc gens clar.
Imatge
Imatge
sandrajuli
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dl. abr. 16, 2012 1:07 pm

Eimy! M'ha fet enfadar el teu post! Però què és això? Qui és la mare de la teva filla?? Qui són a l'escola per dir-te això? Qui coneix millor a la nena??? Els 2 anys no és la millor edat x treure el bolquer. De cap manera! D'on ho treuen això? La millor edat és diferent per cada nen, i si ella no està preparada ho passareu malament tots, i ella més! El meu se'ls va treure als 3 anys, i va ser la millor edat xq ho va decidir ell!
Jo els hi deixaria clar que ets tu qui decideix (o millor dit la nena) i si necessites demostrar q van molt equivocades, a la web de crianzanatural trobaràs info sobre el tema. O algun video o escrit del carlos gonzalez també et podria servir. Més tard et passo links.
Perdona q sigui tan contundent, però m'indigna que les guarderies decideixin sobre aquests temes...

Links:
http://crianzanatural.es/art/art44.html
http://www.paraelbebe.net/cuando-y-como ... s-panales/

espero que et serveixi!
sandrajuli l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 16, 2012 2:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Takita

EntradaAutor: Takita » dl. abr. 16, 2012 2:15 pm

Eimy, a nosaltres, ens va recomanar a la Llar que comencéssim a provar que fes a la gibrella, per a intentar que quan vagi a escola, hi vagi sense bolquer, però "obligar-vos" no ho trobo gens bé, la veritat. És més, és que jo estic veient que l'Arnau no està preparat, perquè no mostra cap interès per la gibrella ni ens avisa quan té ganes de fer pipi o caca, així que, si ho aconseguim (xino-xano i sense forçar) abans no comenci el cole (encara falta i els nens canvien molt en uns mesos), doncs fantàstic i sinó, doncs hi anirà amb bolquer i l'hauran de canviar.
Eimy

EntradaAutor: Eimy » dl. abr. 16, 2012 3:00 pm

gràcies pels links Sandrajuli. Les mestres d'aquesta escola creuen molt en mètodes més "radicals" i tot i que hi he parlat seriosament, la mestra m'ha donat a entendre que a la seua llar ho fan així i que si no estem contents doncs que canviem (no m'ho ha dit directament, però el que he entés és això mateix). La meva filla és el 2on any que va a la llar (va començar amb 6 mesos) i ja l'any passat vam tenir "desajustaments d'opinió" amb la mestra per temes de menjar, perquè em deien que a partir de l'any ja havia de menjar trossos (sí o sí, quan la nena només tenia 2 dents!), després pel tema de veure l'aigua amb biberó, que ho havia de fer amb got, etc,... Més o menys vam anar "trampejant" les situacions i elles van acabar afluixant i respectant el que la nena anava marcant, però aquesta vegada amb el tema del bolquer elles no estan sent gens flexibles :ufs: L'altre dia si hagués apretat més (que és el que volia fer) ens haguéssim discutit amb la seva mestra i vaig preferir afluixar. Jo n'estic convençuda que els nens i nenes van al seu ritme i que no s'ha de forçar a fer res, però aquesta vegada sí que tenim un xoc d'idees amb aquesta escola bressol. Tinc de temps fins dilluns vinent, que és quan em va dir que començaríem a treure-li, i m'estic pensant de tornar a parlar-li,... No sé perquè han de ser tan complicades les coses,..., la mestra es posa a la defensiva, com si li semblés que li qüestiono els seus "mètodes" quan l'únic que li dic és que no veig a la meva filla preparada,... z2:-)
Ja us diré com evoluciona el tema,... De moment a casa anem recordant-li que té la gibrella allí, que si té pipí o caca,...., i com el teu Arnau, Takita, l'Ariadna també passa olímpicament de la gibrella i s'ho acaba fent a sobre.
Només ahir al migdia vaig veure que volia fer caca i li vaig donar la mà, vam anar al lavabo, la vaig seure i la vaig deixar soleta, però vaig veure que es plantava i feia caca dreta, com l'ha fet sempre o almenys des d'aquest últim any que camina. Com l'he d'obligar jo a fer caca asseguda? penso que això és tan íntim que ella ja arribarà un dia que se n'adonarà i la farà asseguda a la gibrella.
En fi, que quina tela,...
Imatge
Imatge
sandrajuli

EntradaAutor: sandrajuli » dl. abr. 16, 2012 8:45 pm

Doncs sí, quina tela eh!
Ho trobo del tot indignant que obliguin a la nena a treure el bolquer, si tu no vols! I realment tu no vols xk la nena no està a punt... O sigui q per les mestres serà pitjor, en comptes de canviar bolquers, hauran de canviar tota la muda, netejar a la nena i potser dutxar-la i tot! Quina bajanada!
Home, jo no et diré el que has de fer, però ja et dic jo que amb el meu nen aquest tipus de decisions no les prendrien pas les mestres... Ho trobo prou important com x ser decisió dels pares, q són qui realment coneixen la nena. Els pots preguntar també on ha de dormir, potser també es creuen amb dret de dir-t'ho!
Imatge
Takita

EntradaAutor: Takita » dj. abr. 19, 2012 6:52 pm

Noies, hem fet alguns avenços. Ahir, l'Arnau va fer un pipi a la Llar :ok: i li van fer festa grossa i li van donar un "premi", perquè era el primer. Va venir tot content a explicar-m'ho quan el vaig anar a recollir. Avui, m'han dit que n'ha fet 4!!! >.-<: Ara, només cal que es llanci a fer-los a casa ;-))) .
LLuna22
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 5:54 pm

EntradaAutor: LLuna22 » dj. abr. 19, 2012 9:22 pm

Eimy m'uneixo al que et passa!!!
A la meva escola bressol també em trobo avui la sorpresa que volen començar a fer control d'esfinters. La meva filla té 2 anys i 1 mes escàs!!! i jo ho volia fer a l'estiu amb calma!! Avui estic que trino!!! demà he de parlar amb la mestra i de ganes cap ni una!!! sóc conscient que si ho fan allà també ajuden però a mi m'obliguen a canviar els nostres plantejaments!!!! quina ràbia!!! i tampoc veig la meva filla preparada....
Takita

EntradaAutor: Takita » dj. abr. 19, 2012 10:56 pm

Lluna22, si van començant a la Llar (sense forçar, eh?) també et van aplanant el camí i, com que crec que no s'aconsegueix en dos dies, vosaltres podeu començar a treure-li el bolquer quan teníeu previst, no? molta sort!
Eimy

EntradaAutor: Eimy » dv. abr. 20, 2012 10:58 am

Un bravo per l'Arnau, Takita!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) què bé aquests progressos!!!

Lluna 22, conec altres casos que des de les escoles es modifiquen els plans familiars,... :ufs: això no hauria de ser, però malauradament és. Jo he tornat a parlar amb la mestra i no hi ha manera. Em sento molt malament, la mare sóc jo i penso que no és qüestió de que em sàpigui imposar o no davant la mestra, sinó que no hi ha manera que ens entenguem i l'única que en sortirà perjudicada serà la nena. No sé noies, potser en faig un gra massa i resulta que de seguida agafa el truquillo de fer pipi i caca a la gibrella,..., ja us explicaré. De moment començarem dilluns, no vull forçar més les coses, comencem i a veure què passa.

Doncs sí que em van comentar l'any passat on havia de dormir la nena, Sandrajuli Havíem fet una temporada de collit i també m'ho van criticar. Ara hem critiquen que la nena no s'adormi sola, que em necessiti al costat per dormir. Crec que sóc la mare que els dóna més "malsdecaps", elles són molt d'estivill i jo no en sóc gens. Quasi tot ho fem al revés o diferent, però m'és ben igual. Aquest conflicte de "quan" treure bolquer és el primer que tenim així bastant seriós.
Imatge
Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dv. abr. 20, 2012 11:26 am

He llegit molt per sobre però veig que parleu del tema de l'escola i les presions. Jo penso que totes les que teniu dubtes de si el nen o nena està preparat haurieu de parlar amb l'escola tranquil.lament per deixar al petit seguir una mica el seu ritme.....

Emmy ja veig però que en el teu cas és molt complicat... no ho trobo just ni pels nens, ni pels pares. Sols miren protocols i no miren els nens ... és lamentable. Espero que si ho heu de fer no li costi al menys...

L'any passat, quan el petit tenia 2 anys em van dir de fer el control d’esfínters a l'escola i m'hi vaig negar perquè el nen no estava gens preparat.
Aquest any hem fet l'entrevista fa dos dies i vam tornar-ho a comentar. Com que el petit ja veig que controla una mica el tema i simplement li falta la seguretat per posar-s'hi he demanat esperar alguns dies a que anéssim mentalitzant al petit de fer el canvi i a veure si li surt a ell sol de fer-ho. Si no ens hi posarem al maig. A veure com va.

Per sort a la nostra escola sempre ens han respectat la nostra opinió i ens han deixat decidir a nosaltres.

Takita, olé per l'Arnau :ok:
LLuna22
Entrades: 1197
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 5:54 pm

EntradaAutor: LLuna22 » dv. abr. 20, 2012 12:28 pm

Bé noies, he tingut sort, avui he parlat amb la mestra i li he dit que jo ho pensava fer poc a poc sense presses per les vacances i ha acceptat fer-ho a la meva manera!!! buff, quin pes m'he tret de sobre! o sigui que si ella veient els altres nens vol fer el bibi a la gibrella perfecte i si no ho farem a la nostra manera! Em sap greu Eimy que a la teva escola bressol no entrin en negociació, no hi ha dret!!! a veure si la teva petita ho accepta bé i poc a poc, molta sort!
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dv. abr. 20, 2012 12:42 pm

Takita, >.-<: >.-<: >.-<:
AIxò ja ho teniu! Segur q en res, us ho comença a demanar a casa (la Txell, amb les cacones, va anar així, primer a la llar i ara ja té del tot dominat!)
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
sandrajuli

EntradaAutor: sandrajuli » dv. abr. 20, 2012 7:00 pm

Ostres, no sé, potser jo sóc molt guerrera, però què voleu que us digui... Jo no deixaria que decidís una cosa tan important una persona externa, per molt que sigui la profe de la llar. Aquesta persona potser formarà part d la seva vida un any més i prou.
I que et diguin que ara no s'adorm sola x culpa del collit?!? Pregunta'ls a elles si dormen soles...
En fi, és cosa de cadascú, però pensa q la mare ets tu, i si la teva filosofia és respectar la nena... Ho han de respectar.
Imatge
Takita

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 20, 2012 7:13 pm

Gràcies, noies, estic molt contenta! Avui ha fet 4 pipis més! >.-<: De fet, quan he anat a buscar-lo, estava assegut a la gibrella tot content i ha fet un riuet. A veure si quan ho tingui més dominat, ens ho demana de fer a casa.
gretagalgo
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

EntradaAutor: gretagalgo » ds. abr. 21, 2012 8:42 am

Noies avui ens unim a treure bolquers, la ingrid fara dos anys el dilluns dia de sant jordi, i port temps que monta el numero quan li fem canvi de panyal, també ens avisa quan es fa caca pero vaja en el moment.
el cap de setmana passat li vaig treure una estona i tres pipis al damunt tant contenta , pero alhora de la kaka, li va entrar molt d´agobi i demanava panyal aixi que panyal
Avui li he tret amb mil mudes preparades i com va amb diarrea una micona pels mocs, ha fet una kaka, i li he fet festes pero mirava amb cara de fastic l´orinal, despres hem jugat a netejar.lo i aixo si li ha agradat pero de moment dos hores mes tard no fa pipi ni ho demana, ja us anire informant.......
Imatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::