treure el bolquer
Re: treure el bolquer
Ítaca que bona la Txell
les converses amb la caca a casa també son habituals i les sentades al lavabo de la mama també
Sempre vol que li faci companyia, l'expliqui un conte, faci jo també caca i desprès la mira a veure si n'ha sortit molta....
Tala les històries del WC

El que és matemàtic és que li venen les ganes a l'hora de dinar, i caaaaada dia m'he de llevar a atendre al sr. en les seves necessitats
No puc dinar cap dia tranquil.la ..... però quan toca toca
les converses amb la caca a casa també son habituals i les sentades al lavabo de la mama també
Sempre vol que li faci companyia, l'expliqui un conte, faci jo també caca i desprès la mira a veure si n'ha sortit molta....
Tala les històries del WC

El que és matemàtic és que li venen les ganes a l'hora de dinar, i caaaaada dia m'he de llevar a atendre al sr. en les seves necessitats
No puc dinar cap dia tranquil.la ..... però quan toca toca

Nosaltres això d'asseure'ns i au, anar esperant, anar xerrant, anar llegint contes i fins i tot anar veient dibuixos també ho fèiem, ara és dir ella "pipi" i anar cap al WC i al moment tot fora, o dir ella "caca" i llavors ja pots córrer, que cada segon compta i cada estona que passi més caca et trobaràs a les calces!
Això de treure el bolquer és escatologia pura, i ens pensàvem que canviar el bolquer era escatològic!
Ítaca, abans hem comprat un reductor per al WC i hem acabat comprant l'orinal portàtil que tens tu.
Vaig mirar preus al Corte Inglés i els reductors em van semblar força cars (n'hi havia un que valia uns 35€!), el més barat era aquest que té doble funció, així que és el que em va semblar millor, per preu i per rendiment. Al final l'hem comprat a l'Imaginarium, però vaja.
La cosa és, com a reductor també va bé, oi? El volem bàsicament per a això, també li donarem l'altre ús però potser el 85-90% serà com a reductor. No es mou de la tassa ni res, oi?
Això de treure el bolquer és escatologia pura, i ens pensàvem que canviar el bolquer era escatològic!
Ítaca, abans hem comprat un reductor per al WC i hem acabat comprant l'orinal portàtil que tens tu.
Vaig mirar preus al Corte Inglés i els reductors em van semblar força cars (n'hi havia un que valia uns 35€!), el més barat era aquest que té doble funció, així que és el que em va semblar millor, per preu i per rendiment. Al final l'hem comprat a l'Imaginarium, però vaja.
La cosa és, com a reductor també va bé, oi? El volem bàsicament per a això, també li donarem l'altre ús però potser el 85-90% serà com a reductor. No es mou de la tassa ni res, oi?
ítaca, si tens un paquet sencer jo no el compraria... a mi me n'ha quedat un de cada sense estrenar: un pull up i un altre dels normals
i la veritat em fa una mica de ràbia.... però segur que algú els aprofitarà
Raqueleta, quan diu pipí se'n va ell corrent al lavabo però quan diu caca no pot córrer
es queda amb aquella posició de si em moc se'm cau
i la cara d'estupor
i es queda immòbil fins que arribo i l'ajudo a arribar al lavabo caminant amb pas de robot 
i la veritat em fa una mica de ràbia.... però segur que algú els aprofitarà Raqueleta, quan diu pipí se'n va ell corrent al lavabo però quan diu caca no pot córrer
es queda amb aquella posició de si em moc se'm cau
i la cara d'estupor
i es queda immòbil fins que arribo i l'ajudo a arribar al lavabo caminant amb pas de robot 
Noies, nosaltres, caques poques
i pipis, doncs anem fent, però estic veient un problema i és que es confia que porta bolquer (bé, des de dijous del de aprenentatge, que són glòria!
). A la Llar no té quasi escapaments (el dia que més en té un quan més entretingut està), però a casa, quan demana d'anar a fer pipi i es baixa la calceta, veig que se n'ha fet, o sigui que no els demana tots.
Com que vam quedar amb la mestra que esperaríem que tornés del seu permís, doncs així ho farem, però crec que el millor, arribats a aquest punt, és treure-li del tot (excepte per a dormir, és clar) i a veure què passa.
Nosaltres, perquè vagi sent conscient i s'acostumi, actuem com si no en portés; ahir, per exemple, quan tornàvem en cotxe a casa, va dir un parell de vegades que tenia pipi i ens vam aturar, estrenant-nos en això de fer pipi il.legalment
. Un quadre! perquè com que jo pateixo de l'esquena, per estar una mica bé aguantant-lo, m'he d'ajupir molt, i el meu home deia que semblava que estàvem fent pixant els dos
.
Ah! que em deixava el més fort de tot: estàvem comprant a Carrefour i va dir que tenia pipi; li vaig dir que aguantés una miqueta que anàvem al lavabo; el vaig agafar en braços i corrents al wc. Quan arribem, tots estaven ocupats i una dona esperant, i jo dient-li que aguantés una mica més; total, que queda un wc lliure i la dona, en sentir-nos, ens va deixar passar. Jo anava amb la bossa i la vaig penjar a un penjador que hi havia a dintre. Doncs, bé, al sortir, no em vaig adonar que anava sense bossa. Tornem amb el meu home i l'Emma i al cap d'una estona sento el meu nom per megafonia
. Li vaig dir al meu home: "seré jo o una altra que se'n diu igual" i, de cop, vaig caure! ostres, sóc jo, que no porto la bossa!!!!! Els deixo a tots i m'en vaig corrents a Informació; truquen a Seguretat i apareix un vigilant amb la meva bossa, menys mal!!! Ja no vaig preguntar, però segur que la dona que ens va deixar passar, que entrava al mateix wc quan sortíem nosaltres, la va veure i la va dur a Seguretat. Ai, nenes, quina tarda! A sobre, el meu home em va fotre una brona quan tornava amb la bossa, però coi, amb les presses del pipi del nen, no hi vaig pensar que l'havia penjat al wc. En fi, que la vaig recuperar i que hi era tot a dintre; només havien remenat per a treure de la cartera el DNI i saber a quin pertanyia, però quin ensurt i què malament que ho vam passar.
Apa, el rotllo que us he fotut!
Per cert, raqueleta, què tal el viatge? com ho va portar la Clara?
La resta, noies, com aneu?
i pipis, doncs anem fent, però estic veient un problema i és que es confia que porta bolquer (bé, des de dijous del de aprenentatge, que són glòria!
). A la Llar no té quasi escapaments (el dia que més en té un quan més entretingut està), però a casa, quan demana d'anar a fer pipi i es baixa la calceta, veig que se n'ha fet, o sigui que no els demana tots.Com que vam quedar amb la mestra que esperaríem que tornés del seu permís, doncs així ho farem, però crec que el millor, arribats a aquest punt, és treure-li del tot (excepte per a dormir, és clar) i a veure què passa.
Nosaltres, perquè vagi sent conscient i s'acostumi, actuem com si no en portés; ahir, per exemple, quan tornàvem en cotxe a casa, va dir un parell de vegades que tenia pipi i ens vam aturar, estrenant-nos en això de fer pipi il.legalment
. Un quadre! perquè com que jo pateixo de l'esquena, per estar una mica bé aguantant-lo, m'he d'ajupir molt, i el meu home deia que semblava que estàvem fent pixant els dos
.Ah! que em deixava el més fort de tot: estàvem comprant a Carrefour i va dir que tenia pipi; li vaig dir que aguantés una miqueta que anàvem al lavabo; el vaig agafar en braços i corrents al wc. Quan arribem, tots estaven ocupats i una dona esperant, i jo dient-li que aguantés una mica més; total, que queda un wc lliure i la dona, en sentir-nos, ens va deixar passar. Jo anava amb la bossa i la vaig penjar a un penjador que hi havia a dintre. Doncs, bé, al sortir, no em vaig adonar que anava sense bossa. Tornem amb el meu home i l'Emma i al cap d'una estona sento el meu nom per megafonia
. Li vaig dir al meu home: "seré jo o una altra que se'n diu igual" i, de cop, vaig caure! ostres, sóc jo, que no porto la bossa!!!!! Els deixo a tots i m'en vaig corrents a Informació; truquen a Seguretat i apareix un vigilant amb la meva bossa, menys mal!!! Ja no vaig preguntar, però segur que la dona que ens va deixar passar, que entrava al mateix wc quan sortíem nosaltres, la va veure i la va dur a Seguretat. Ai, nenes, quina tarda! A sobre, el meu home em va fotre una brona quan tornava amb la bossa, però coi, amb les presses del pipi del nen, no hi vaig pensar que l'havia penjat al wc. En fi, que la vaig recuperar i que hi era tot a dintre; només havien remenat per a treure de la cartera el DNI i saber a quin pertanyia, però quin ensurt i què malament que ho vam passar.Apa, el rotllo que us he fotut!
Per cert, raqueleta, què tal el viatge? com ho va portar la Clara?
La resta, noies, com aneu?
Ara estem de tornada. L'anada molt i molt be, cap escape pero fent pipi a un arbre es va mullar una mica...
La part dolenta es que hem perdut el reductor, ens ha durat 3 dies :( Va ser anar del cotxe a casa d'una tieta i no apareix enlloc...
La part dolenta es que hem perdut el reductor, ens ha durat 3 dies :( Va ser anar del cotxe a casa d'una tieta i no apareix enlloc...
Bé per la Clara, Raqueleta!!! i tema reductor, a veure si el trobeu, sinó un altre,...
Quin show al carrefour, Takita! l'altre dia l'Ariadna em va dir que tenia pipí dins del Mercadona i estàvem les 2 soles, ho teníem quasi tot comprat, però hi havia bastanta cua a les caixes, així que vaig deixar el carrito a un costat, vam sortir al carrer, va fer pipí prop d'un arbre i vam tornar a entrar. Feia una careta de descansada
deu ni do el toll que va deixar, si l'hagués fet aguantar fins a pagar i sortir crec que se li hagués escapat.
Molt bona la Txell parlant amb les caques, Ítaca
A veure si la nostra s'anima i anem fins a l'orinal,... Continua fent-les dreta a qualsevol racó de casa,... I tant que és escatològic això de treure els bolquers, Raqueleta!!!! al fer-se la caca a les calcetes no vegis,...
Els pipís seguim sense cap escapament, crec que ja ho té ben assimilat.
ànims a totes!!!!
Quin show al carrefour, Takita! l'altre dia l'Ariadna em va dir que tenia pipí dins del Mercadona i estàvem les 2 soles, ho teníem quasi tot comprat, però hi havia bastanta cua a les caixes, així que vaig deixar el carrito a un costat, vam sortir al carrer, va fer pipí prop d'un arbre i vam tornar a entrar. Feia una careta de descansada
deu ni do el toll que va deixar, si l'hagués fet aguantar fins a pagar i sortir crec que se li hagués escapat.Molt bona la Txell parlant amb les caques, Ítaca
A veure si la nostra s'anima i anem fins a l'orinal,... Continua fent-les dreta a qualsevol racó de casa,... I tant que és escatològic això de treure els bolquers, Raqueleta!!!! al fer-se la caca a les calcetes no vegis,...
Els pipís seguim sense cap escapament, crec que ja ho té ben assimilat. ànims a totes!!!!

Takita, quina història amb la bossa, no m'estranya... amb l'emoció del pipí
i el petitó molt bé
sembla que ho té dominat eh
Quan tornarà la mestra ja ho tindrà fet.
Raqueleta, molt bé per la Clara i quina me**** això del reductor
Eimy molt bé l'Ariadna amb els pipís. Les caquetes ja arribaran
Nosaltres anem bé. A l'escola no taca mai res, molt polit ell, però quan surt molts cops les primeres gotetes van a parar als calçotets
i el petitó molt bé
Quan tornarà la mestra ja ho tindrà fet.Raqueleta, molt bé per la Clara i quina me**** això del reductor
Eimy molt bé l'Ariadna amb els pipís. Les caquetes ja arribaran
Nosaltres anem bé. A l'escola no taca mai res, molt polit ell, però quan surt molts cops les primeres gotetes van a parar als calçotets

Doncs perfecte, anada i tornada sense cap escape! I avui de tornada fins i tot ha demanat caca i ha aguantat fins que l'hem dut al WC!
I el reductor ha aparegut... a casa de la tieta, of course. Vam aparcar just davant i el reductor només va sortir del cotxe per a anar a casa de la tieta, o estava al cotxe (que ja vam comprovar ahir a la nit que no) o s'havia quedat a casa de la tieta, era materialment impossible que s'hagués caigut al carrer perquè teníem el cotxe aparcat a la porta i si et cau una cosa així te n'adones...
Ahir al vespre el meu marit va trucar a la seva tieta dos cops per preguntar i ella li deia que allà no hi era. I jo li deia al meu marit que per nassos hi havia de ser i que potser ella (és gran, té més de 80 anys) no el sabia trobar, que igual havia caigut darrera la cadira on jo l'havia deixat o jugant els nens l'havien amagat, i que hi passéssim avui abans de sortir de Madrid però ell deia que no calia, que la seva tieta ja ens havia dit que allà no hi era.
Doncs evidentment hi era, ens han avisat avui que havia aparegut però ja portàvem una hora de camí i tornar enrera a buscar-lo implicava fer dues hores extres de cotxe...
En fi, encara sort que aquesta tieta ve d'aquí deu dies a Barcelona de viatge amb unes amigues i ens el portarà, espero que no se n'oblidi...
Ja veig que tota la resta també genial, aviat ho tindrem controlat del tot això!
I el reductor ha aparegut... a casa de la tieta, of course. Vam aparcar just davant i el reductor només va sortir del cotxe per a anar a casa de la tieta, o estava al cotxe (que ja vam comprovar ahir a la nit que no) o s'havia quedat a casa de la tieta, era materialment impossible que s'hagués caigut al carrer perquè teníem el cotxe aparcat a la porta i si et cau una cosa així te n'adones...
Ahir al vespre el meu marit va trucar a la seva tieta dos cops per preguntar i ella li deia que allà no hi era. I jo li deia al meu marit que per nassos hi havia de ser i que potser ella (és gran, té més de 80 anys) no el sabia trobar, que igual havia caigut darrera la cadira on jo l'havia deixat o jugant els nens l'havien amagat, i que hi passéssim avui abans de sortir de Madrid però ell deia que no calia, que la seva tieta ja ens havia dit que allà no hi era.
Doncs evidentment hi era, ens han avisat avui que havia aparegut però ja portàvem una hora de camí i tornar enrera a buscar-lo implicava fer dues hores extres de cotxe...
En fi, encara sort que aquesta tieta ve d'aquí deu dies a Barcelona de viatge amb unes amigues i ens el portarà, espero que no se n'oblidi...
Ja veig que tota la resta també genial, aviat ho tindrem controlat del tot això!
Raqueleta
ràpida la tieta
bé, a veure com estarem nosaltres als 80 anys
Aquest matí quan s'ha despertat ha demanat pipí, hem anat al lavabo a fer-lo i hem tornat al llit a explicar un conte (es lleva d'hora el sr.). Quan se n’ha adonat que no portava bolquer ni calçotets m’ha demanat el bolquer i jo li he dit que de seguida ens llevàvem i anàvem a rentar i vestir i que posaríem calçotets. Doncs no ho veia clar, volia el bolquer.
Li he explicat que estes tranquil, que el bolquer el posem quan està dormit "per si s'escapa" però ara estava despert i ja controla i ja sap quan té pipí i el demana.
L'ha convençut l'explicació i s'ha quedat tranquil sense bolquer ni calçotets
ràpida la tieta
bé, a veure com estarem nosaltres als 80 anys
Aquest matí quan s'ha despertat ha demanat pipí, hem anat al lavabo a fer-lo i hem tornat al llit a explicar un conte (es lleva d'hora el sr.). Quan se n’ha adonat que no portava bolquer ni calçotets m’ha demanat el bolquer i jo li he dit que de seguida ens llevàvem i anàvem a rentar i vestir i que posaríem calçotets. Doncs no ho veia clar, volia el bolquer.
Li he explicat que estes tranquil, que el bolquer el posem quan està dormit "per si s'escapa" però ara estava despert i ja controla i ja sap quan té pipí i el demana.
L'ha convençut l'explicació i s'ha quedat tranquil sense bolquer ni calçotets

Tots van seguint molt bé, aquests petitons!!!!
Entrerius, i què heu fet? Molt millor, si la teva explicació l'ha convençut!
Raqueleta un ole ben gran per la Clara!!!! I bé, la tieta gran doncs mira.... ara li tocarà carregar-lo.
Takita, i el pipi el va fer, allà al carrefour???
com aneu?
Eimy, passet a passet!
Nosaltres podria dir que molt bé. Aquest cap de setmana hem anat Cadaqués (quasi 2 hores amb cotxe) i bé, jo patia per si s'adormia i aleshores s'escapava. Doncs ni un. Ha dormit, s'ha despertat, ha dit que no en tenia. Super bé! I quan li diem per anar a fer un pipi per si les mosques, et mira tot seriós i diu "que no en tinc, hombreeee" com dient, ostres, que ja us avisaré. I realment ho fa: quan en té, diu PIPI, i com que correm una mica, no hi ha problema. Diumenge dinavem a un restaurant i ell es va posar a jugar i de cop sentim CACA i si, la va fer al labavo
L'únic problema és que quan és en un wc ho toca toooot i brbrbrbr, que els de fora de casa estan bruuuts
Els arbres també són els nostres amics. I l'orional de viatge, doncs no el fem quasi servir, la veritat.
Ara, avui hem anat a l'Ikea i n'hem vist un d'aquells senzills, d'orinal, doncs ha estat veure'l i diu PIPI i ja s'havia baixat pantalons i calçotets i el volia fer allà
feina hem tingut per convènce'l per anar al labavo!
Entrerius, i què heu fet? Molt millor, si la teva explicació l'ha convençut!
Raqueleta un ole ben gran per la Clara!!!! I bé, la tieta gran doncs mira.... ara li tocarà carregar-lo.
Takita, i el pipi el va fer, allà al carrefour???
com aneu?Eimy, passet a passet!
Nosaltres podria dir que molt bé. Aquest cap de setmana hem anat Cadaqués (quasi 2 hores amb cotxe) i bé, jo patia per si s'adormia i aleshores s'escapava. Doncs ni un. Ha dormit, s'ha despertat, ha dit que no en tenia. Super bé! I quan li diem per anar a fer un pipi per si les mosques, et mira tot seriós i diu "que no en tinc, hombreeee" com dient, ostres, que ja us avisaré. I realment ho fa: quan en té, diu PIPI, i com que correm una mica, no hi ha problema. Diumenge dinavem a un restaurant i ell es va posar a jugar i de cop sentim CACA i si, la va fer al labavo
L'únic problema és que quan és en un wc ho toca toooot i brbrbrbr, que els de fora de casa estan bruuuts
Els arbres també són els nostres amics. I l'orional de viatge, doncs no el fem quasi servir, la veritat.
Ara, avui hem anat a l'Ikea i n'hem vist un d'aquells senzills, d'orinal, doncs ha estat veure'l i diu PIPI i ja s'havia baixat pantalons i calçotets i el volia fer allà
feina hem tingut per convènce'l per anar al labavo!Re: treure el bolquer
nius ha escrit:Ara, avui hem anat a l'Ikea i n'hem vist un d'aquells senzills, d'orinal, doncs ha estat veure'l i diu PIPI i ja s'havia baixat pantalons i calçotets i el volia fer allàfeina hem tingut per convènce'l per anar al labavo!
Jajajajaja, i després a fer la migdiadeta a un dels llitets que hi ha!
Escolta, que nosaltres anem a Cadaqués el 9 i 10 de juny (i el viatge no em fa gens de por, després de superar les més de 6 hores que hi ha fins a Madrid), t'importa fer-me cinc cèntims, per privat per a no col.lapsar el post, de què fer allà i que sigui del gust d'una criatura?
Arribarem dissabte al matí, he pensat que entre que ens instal.lem i tal potser podem aprofitar una mica la piscina de l'hotel si hi toca ombra. A la tarda m'agradaria fer alguna cosa per allà i diumenge al matí una de les coses que vull fer és anar a Portlligat a visitar la casa de Dalí. Alguna idea interessant?
Nius que bo
a l'orinal de l'Ikea
Avui he comentat a la directora de l'escola si calia continuar portant les mudes i m'ha dit que no
i de passada també li he dit que cada dia el nen quan surt se li han escapat unes gotetes perquè s'aguanta fins que ve la mama i no pot més, i ell no el vol demanar a les educadores i es vol esperar a la mama..... i clar.....
Sembla que els posen a fer pipí a les 11:40 i fins les 13 que no surt ell està altre cop a tope. Diu que els hi comentarà que abans de sortir li demanen elles a veure si en té ganes
a l'orinal de l'Ikea
Avui he comentat a la directora de l'escola si calia continuar portant les mudes i m'ha dit que no
Sembla que els posen a fer pipí a les 11:40 i fins les 13 que no surt ell està altre cop a tope. Diu que els hi comentarà que abans de sortir li demanen elles a veure si en té ganes
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ei, fa dies q no entro al post!
Raqueleta, molt bé per la Clara!!!
Suposo q a hores d'ara ja ho heu comprovat per vosaltres mateixos, però si, l'orinalet com a reductor de tassa va molt bé també (nosaltres tenim el de l'abacus, però vaig veure q el de l'imaginarium era pràcticament igual
). A veure si la tieta no se'l deixa...
Entrerius, jo també estic pensant a deixar de portar la bosseta amb les mudes... ostres és q està igual q el primer dia, per així dir-ho... no l'han hagut de canviar mai (ara per parlar, paaaam
). L'omar va motl bé!!!
Takita, ostres sort q vas recuperar la bossa! I tot el contingut (q és el més important!). Molt bé per l'Arnau!!!
Nius,
q bó en Pol i l'orinalet d l'Ikea!
Nosaltres vem anar dissabte, i clar... li van entrar ganes, i apa, corrents cap al lavabo! (fantàstic q tinguin reductors a cada bany! nosaltres q anàvem amb el nostre...)
Raqueleta, molt bé per la Clara!!!
Suposo q a hores d'ara ja ho heu comprovat per vosaltres mateixos, però si, l'orinalet com a reductor de tassa va molt bé també (nosaltres tenim el de l'abacus, però vaig veure q el de l'imaginarium era pràcticament igual
Entrerius, jo també estic pensant a deixar de portar la bosseta amb les mudes... ostres és q està igual q el primer dia, per així dir-ho... no l'han hagut de canviar mai (ara per parlar, paaaam
). L'omar va motl bé!!!
Takita, ostres sort q vas recuperar la bossa! I tot el contingut (q és el més important!). Molt bé per l'Arnau!!!
Nius,
q bó en Pol i l'orinalet d l'Ikea!
Nosaltres vem anar dissabte, i clar... li van entrar ganes, i apa, corrents cap al lavabo! (fantàstic q tinguin reductors a cada bany! nosaltres q anàvem amb el nostre...)
Bones makes, soc nova en akest tema, el meu àlex te dos anys acabats de fer, els va fer el dia 14 de Maig, i a la guarde m'han dit que se aguanta molt be el pipi i k ja es pot anar provan de posar a l'orinal, jo torno a estar embarassada i m'agraderia que a l'agost ja k tindre la panxona molt grossa voldria que ja no portes el bolquer.
Jo a casa ja li trec i va sense, pero a la guarde nose pas si li fan gaire cas en akest tema, la tutora estar de baixa i ara hi ha l'auxiliar. Faig be de treureli a casa? Seria millor si agafes el finde i li treies de cop i es presentes a la guarde sense bolquer?
help!
muak
Jo a casa ja li trec i va sense, pero a la guarde nose pas si li fan gaire cas en akest tema, la tutora estar de baixa i ara hi ha l'auxiliar. Faig be de treureli a casa? Seria millor si agafes el finde i li treies de cop i es presentes a la guarde sense bolquer?
help!
muak

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Sonik, jo penso q ho has de parlar amb la mestra... Normalment quan se'ls treu el bolquer, se'ls treu tant a casa com a la llar (es poden fer un embolic...).
Nosaltres vem aprofitar setmana santa... li vem treu divendres sant i dimarts va anar a la llar sense... tot depèn com de preparat estigui el nen

Nosaltres vem aprofitar setmana santa... li vem treu divendres sant i dimarts va anar a la llar sense... tot depèn com de preparat estigui el nen
Ítaca,
merci wapa, per respondre.
És que un dia me diu que estar preperat i k ho provem i l'altre que encara li falta o sea que vaig perduda. Avui le posat el wc amb l'orinal i li he dit que apretes i pobret, se li ha escapat un pet jijijiji jo le felicitat igual pk almenys o ha intentat jejejej pero no li e posat cap gomet ni li e donat cap premi, nomes le felicitat!
merci wapa, per respondre.
És que un dia me diu que estar preperat i k ho provem i l'altre que encara li falta o sea que vaig perduda. Avui le posat el wc amb l'orinal i li he dit que apretes i pobret, se li ha escapat un pet jijijiji jo le felicitat igual pk almenys o ha intentat jejejej pero no li e posat cap gomet ni li e donat cap premi, nomes le felicitat!
Sonik i tu com el veus a casa? segur que tu mateixa te n'adonaràs quan sigui el moment, el vostre moment
Ei, noies, que feia dies que no passava. Per aquí, sense novetats. De moment, anem fent igual i quan la mestra torni del seu permís, l'hi traurem del tot. A la Llar, continua demanant tots els pipis, però les caques no
i a casa, doncs demana quasi tots els pipis, pensem que es confia que porta bolquer i algun se li escapa.
nius, com he rigut amb això de fer pipi a la gibrella de l'Ikea
i a casa, doncs demana quasi tots els pipis, pensem que es confia que porta bolquer i algun se li escapa.nius, com he rigut amb això de fer pipi a la gibrella de l'Ikea

- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Hola noies!
Fa dies que us llegeixo i us volia demanar consell:
L’Ariadna dissabte farà 19 mesos i portem des de finals d’abril que de tant en tant ens diu: “caca vabo” i si la posem al wc normalment fa algo (ja sigui caca o pipi). No ens ho demana sempre però cada vegada més sovint i ens estavem plantejant de treure-li el bolquer ara de cara a l’estiu, al juliol o així, ja que al setembre començarà a la llar d’infants i a les portes obertes ja ens va dir que si haviem de treure bolquers intentessim fer-ho a principis d’estiu perquè com que al setembre viurà un nou canvi no tinguem problemes, que si ho feiem a principis d’estiu al setembre ja ho tindrà controlat!
Naltrus abans de que ho comencés a demanar haviem pensat que ho fariem a partir dels 2 anys quan la veiessim preparada però no ens esperavem pas que ens ho comencés a demanar tant aviat, i no sé si será molt precipitat!
De pas també us volia demanar com ho heu fet, quines pautes heu seguit!
Moltes gràcies per endavant!!!
Fa dies que us llegeixo i us volia demanar consell:
L’Ariadna dissabte farà 19 mesos i portem des de finals d’abril que de tant en tant ens diu: “caca vabo” i si la posem al wc normalment fa algo (ja sigui caca o pipi). No ens ho demana sempre però cada vegada més sovint i ens estavem plantejant de treure-li el bolquer ara de cara a l’estiu, al juliol o així, ja que al setembre començarà a la llar d’infants i a les portes obertes ja ens va dir que si haviem de treure bolquers intentessim fer-ho a principis d’estiu perquè com que al setembre viurà un nou canvi no tinguem problemes, que si ho feiem a principis d’estiu al setembre ja ho tindrà controlat!
Naltrus abans de que ho comencés a demanar haviem pensat que ho fariem a partir dels 2 anys quan la veiessim preparada però no ens esperavem pas que ens ho comencés a demanar tant aviat, i no sé si será molt precipitat!
De pas també us volia demanar com ho heu fet, quines pautes heu seguit!
Moltes gràcies per endavant!!!
Trixi, jo et diria que deixis que ella et mostri el camí. Deixa-li l'orinal a ma, posa-li bolquers calceta, treu-li durant estones per casa i deixa que ella mateixa vagi fent camí.
Si la veus molt interessada li treus.
Si la veus molt interessada li treus.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |