Quan i com treure o baixar la barana??
Quan i com treure o baixar la barana??
Hola noies a veure si alguna m'ajuda, la meva nina dorm en un convertible, i ens estem pensant quan retirar-li la barana, o be baixar-li progressivament, no se si es massa d'hora ( te casi 27 mesos) com ho vau fer?? gracies
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Re: Quan i com treure o baixar la barana??
Directament al llit de nena gran
Què fa el Joan? Passa pel Febrer i explica coses titi
Què fa el Joan? Passa pel Febrer i explica coses titi

Nosaltres li hem tret la barana amb 22 mesos...
Nosaltres li hem baixat a baix de tot, només li queda una miqueta més alta que el matalàs, potser uns cinc o deu centímetres per sobre, just perquè si es mou (que es mou molt...) topi amb aquesta barana i es giri cap endins. A l'estiu la posarem a l'habitació de nena gran i els primers dies li posaré una barana d'aquelles petites "de quita i pon"
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Es pot dir que la nostra no ha dormit mai en un llit de baranes... Bé, en realitat, a estones, dormia al llit de viatge que hi havia als peus del nostre, mentre no érem a l'habitació (això quan no s'adormia directament al nostre llit), però a la que es despertava, ja feia temps que en saltava (sí, sí, del llit de viatge!!!!) i es llençava directament al nostre llit (com per trencar-se el cap...
) i allà acabava de passar la nit, a propet de la popa...
Quan tenia 23 mesos vam canviar de pis i ja vam decidir que li fèiem habitació de nena gran. Però vam agafar un llit d'aquests d'ikea, de mida intermitja, per a que li quedés més lloc per a jugar a la seva habitació. Li vam explicar que, quan vulgués, allà hi podria dormir. I feia una o dues setmanes que ens havíem instal·lat, que va decidir que volia dormir al seu llit de nena gran. Només té una barana per a evitar caigudes accidentals, però en pot pujar i baixar ella soleta, sense problemes. Així, si vol popa, ve cap a la nostra habitació. I tots tan contents!
) i allà acabava de passar la nit, a propet de la popa...
Quan tenia 23 mesos vam canviar de pis i ja vam decidir que li fèiem habitació de nena gran. Però vam agafar un llit d'aquests d'ikea, de mida intermitja, per a que li quedés més lloc per a jugar a la seva habitació. Li vam explicar que, quan vulgués, allà hi podria dormir. I feia una o dues setmanes que ens havíem instal·lat, que va decidir que volia dormir al seu llit de nena gran. Només té una barana per a evitar caigudes accidentals, però en pot pujar i baixar ella soleta, sense problemes. Així, si vol popa, ve cap a la nostra habitació. I tots tan contents!

Hola noies,
M´interessa molt aquest post!. Nosaltres li varem treure la barana el passat dissabte, el "llitet" li queda a un pam i mig de terran, no és gaire alt.
En fi, no ha caigut ni dissabte ni diumenge, molt bé, està super content de poder pujar i baixar sol del seu llitet, però aquesta nit... ay deu meu!! de cop hem sentit un PATAPUM!!! i el Roger al terra panxaenlaire plorant, s´ha fet un nyanyo al front de campionat
ayyyy!! He tirat un metalàs d´espuma al terra al costat del llitet però ha tornat a caure. quan he arribat a l´habitació estava tot encogit entre el llitet i el metalàs i plorant... Total que m´he posat jo a dormir al llit d´espuma la resta de la nit... Pot ser que torni a posar labarana oi? 
M´interessa molt aquest post!. Nosaltres li varem treure la barana el passat dissabte, el "llitet" li queda a un pam i mig de terran, no és gaire alt.
En fi, no ha caigut ni dissabte ni diumenge, molt bé, està super content de poder pujar i baixar sol del seu llitet, però aquesta nit... ay deu meu!! de cop hem sentit un PATAPUM!!! i el Roger al terra panxaenlaire plorant, s´ha fet un nyanyo al front de campionat

jo vaig passar del llitet de branes al llit gran, peró amb una barana al costat d'aquestes que es poden posar i treure...
Nosaltres la vam pasar del llitet de baranes al llit de nena gran quan tenia 15 mesos. Hi tenim una barana d'aquestes que es posa sota al matalàs i fa uns 25 cm d'alt. Cal dir que la Marina és força tranquila i mai s'ha posat dreta ni ha intentat saltar, així que suposo que depèn de cada nen.
Nosaltres la vam passar al llit gran perquè ella es mou molt, fa moltes i moltes voltes, i el llit de baranes se li quedava petit i es despertava enfada cada moment! La vam canviar de llit i ara dorm millor.
Nosaltres la vam passar al llit gran perquè ella es mou molt, fa moltes i moltes voltes, i el llit de baranes se li quedava petit i es despertava enfada cada moment! La vam canviar de llit i ara dorm millor.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |