10 pipís a sobre en un dia!
10 pipís a sobre en un dia!
Hola noies, estic desesperada. La meva filla té quasi tres anys i jo estic a punt de parir, de 39 setmanes. No sé si és que ho "olora" però avui ha decidit pixar-se a sobre tot el dia, unes deu vegades. Alguna d'aquestes vegades ens semblava que era expressament i la "renyàvem" però d'altres ens ha semblat que realment se li escapava perquè posa cara de "ostres, em sap greu però se m'ha escapat". No sé si és un problema físic o psicològic... Cal que vagi al pediatre? Millor no fer-ne gaire cas? No tindrà una infecció d'orina o alguna cosa semblant i ho estem ignorant pensant que és pel germanet? Però si encara no ha nascut!
A veure si algú em pot donar alguna pista. Moltes gràcies.
A veure si algú em pot donar alguna pista. Moltes gràcies.
Re: 10 pipís a sobre en un dia!
Li acabeu de treure el bolquer o ja fa temps? Vull dir, si encara esteu en període de treure el bolquer o ja feia temps que no es feia cap pipi a sobre??
La meva, durant unes dues setmanes des de que li vam treure el bolquer que s'anava fent pipi a sobre, uns dies més i uns dies només un o dos... però això et pregunto si estas en plena fase o ja feia temps que controlava i ha fet una regressió...
Si és regressió, sí que potser per alguna cosa que la preocupi i sigui la manera de treure-ho... també podria ser que no es trobes bé...
La meva, durant unes dues setmanes des de que li vam treure el bolquer que s'anava fent pipi a sobre, uns dies més i uns dies només un o dos... però això et pregunto si estas en plena fase o ja feia temps que controlava i ha fet una regressió...
Si és regressió, sí que potser per alguna cosa que la preocupi i sigui la manera de treure-ho... també podria ser que no es trobes bé...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Ui, no! El bolquer ja fa mesos que el vam treure. Abans de l'estiu!
Sembla una angoixa pel germanet. Potser li faria falta una explicació sobre com us muntareu la vida quan hagi arribat i com l'afectarà a ella (explicació afectuosa amb la nena abraçada, a la falda; que et vegi a tu serena i contenta) fent-li notar que la majoria de coses, horaris, convivència etc., es mantindran igual que ara. Que es preocupi quan el naixement encara no ha arribat és normalíssim. No es tracta de gelosia sinó de por a allò desconegut. Els adults també ens preocupem i, per exemple, patim d'insomni, quan tenim a prop un canvi important en la nostra manera de viure, per exemple quan estàvem a punt de començar la vida laboral, o abans d'iniciar la convivència en parella; pateixes perquè no saps com anirà tot en la pràctica, no saps què et trobaràs.
Si l'explicació ja la hi heu donat, està bé de repetir-la. La nena és petita i no és cap mal dir-li les coses tranquil·litzadores unes quantes vegades.
Pregunta: aquests pipins, són abundants o escassos? És a dir, si la quantitat d'orina en total és més o menys la de sempre és més probable que sigui el resultat de la preocupació. Però si és molt poca (o si és exagerada) es podria pensar en un problema mèdic. (Per exemple, les petites infeccions urinàries fan venir ganes d'orinar molt sovint però surt cada vegada molt poca cosa o res; la molèstia es calma amb banys de seient amb aigua tèbia i bicarbonat.)
Si l'explicació ja la hi heu donat, està bé de repetir-la. La nena és petita i no és cap mal dir-li les coses tranquil·litzadores unes quantes vegades.
Pregunta: aquests pipins, són abundants o escassos? És a dir, si la quantitat d'orina en total és més o menys la de sempre és més probable que sigui el resultat de la preocupació. Però si és molt poca (o si és exagerada) es podria pensar en un problema mèdic. (Per exemple, les petites infeccions urinàries fan venir ganes d'orinar molt sovint però surt cada vegada molt poca cosa o res; la molèstia es calma amb banys de seient amb aigua tèbia i bicarbonat.)
Ahir al vespre amb el meu home vam decidir carregar-nos de paciència i fer un diumenge fantàstic, anar d'excursió, dedicar-li molts de mimos, no renyar-la i no anomenar al germanet en tot el dia si és que ella no treia el tema. Oli en un llum, ni un pipí en tot el dia!!! Ara que ja estem quasi segurs que és angoixa tornarem a parlar-li del germanet de la manera com ens aconselles, Maria V.
Moltes gràcies!
Moltes gràcies!
maroa, el meu nen té 4 anys i uns mesos abans del part és feia pipi al llit i feia més d'un any que no portaba bolquer...el pediatra em va dir que era una manera de cridar l'atenció, ara ja no ho fa la nena te 2 mesets, i em deia cad cop que ho feia mama ha sigut sense voler, jo no volia però no podia parar, clar al principi tel creus però desprès veus que no! que em prenia el pèl..és una manera de fer saber que està aqui, tinc una amiga que el seu nen és feia caca a sobre. mare meva lo que pateixen ellsa la seva manera pobrets.
Maroa, excel·lent idea la del diumenge fantàstic! Oi que ens diràs com ha anat tot, els dies següents? I quan et naixerà el nen, ens ho faràs saber? Enhorabona per endavant!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |