roba de primavera

Els bolquers, el xumet..

mamajo
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

roba de primavera

EntradaAutor: mamajo » dt. març 20, 2012 10:02 am

Bon dia a tothom!
Amb el bon temps ja aquí veig que al meu nino (a punt de fer dos anyets!!!) li faran falta un parell de gorretes pel sol, sabates més destapades, alguna jaqueta de mig temps... Per anar aparcant la roba pesada i gruixuda d'hivern!
Vull comprar per internet i be de preu (perquè no tinc ni gaire temps ni gaire calés...). Em podeu recomanar alguna web de roba infantil, si pot ser outlet?
Moltes gràcies i feliç primavera,
Mamajo.
bufiya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm
Ubicació: sant boi

Re: roba de primavera

EntradaAutor: bufiya » dt. març 20, 2012 10:23 am

Vertbaudet kiabi...son les que se m ocurreixen ara mateix
mamajo

EntradaAutor: mamajo » dt. març 20, 2012 11:05 am

Gràcies, Bufiya!
Ara m'ho miro.
Mamajo.
ginko biloba
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dt. març 20, 2012 11:26 am

Jo compro de tant en tant amb Vertbaudet. No està malament. El millor que pots fer, però, és donar-t'hi d'alta, perquè llavors t'envien ofertes, gairebé cada setmana, i sempre pots arroplegar algun descompte d'un 20 o 30%.
Ara que, la roba més barata que trobo sempre, i amb més bon resultat és al Carrefour. Ara, pots triar poc....
mamajo

EntradaAutor: mamajo » dt. març 20, 2012 11:33 am

Gràcies, Ginko Biloba,
Hi vaig sovint, al Carrefour, els seus bolquers són els millors! Però no tinc mai temps d'aturar-me a mirar la roba...
Mamajo.
MamaJudit
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: ds. març 10, 2012 12:26 pm

EntradaAutor: MamaJudit » dg. abr. 01, 2012 4:13 pm

Mireu, jo he comprat als 3 llocs, Kiabi, Vertbaudet i Carrefour. Kiabi està molt bé de preu i bona qualitat, Vertbaudet no està malament i solen fer algun regalet o descompte, i finalment Carrefour té molt bona relació qualitat-preu, sobretot en tema bodys i pijames (llàstima que no el tingui més a prop de casa, per poder-hi anar més sovint).
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dg. abr. 01, 2012 5:06 pm

Aquí et deixo l'enllaç a un post que en parla del tema: viewtopic.php?f=27&t=26921&p=1379353#p1379353

Per internet, he comprat a Kiabi i a webs de vendes privades i la veritat és que molt bé i bé de preu, però des que l'Arnau va fer els 2 anys, que la diferència de tallatge d'aquesta talla és una passada. Hi han botigues en que li he de comprar la talla 24 i a d'altres, la 36, així que ara només compro per internet la roba de la nena.

Com la MamaJudit, a Carrefour (clar que no per internet) compro pijames i bodis; surten molt bé de preu i la qualitat és molt bona. Per altra tipus de roba, hi comprem bastant a H&M i a Kiddy's Class, que també estan bé de preu.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::