Nusos als cabells

Els bolquers, el xumet..

bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Nusos als cabells

EntradaAutor: bertian » dv. gen. 04, 2013 10:45 am

He estat buscant si hi ha algun fil de conversa al respecte, però no ho he sabut trobar...
Doncs res, molt simple, la meva filla que té 17 mesos té uns rinxols moníssims, però això vol dir també que se li fan uns nusos moníssims també!!! Quan la pentino ja la intento tenir distreta, però cada cop costa més que no m'aparti la mà perquè no li fagi alguna estirada als cabells sense voler...
Nosaltres utilitzem el sabó Mustela tant pel cos com pel cabell, però no m'he atrevit a posar-li suavitzant...
Vosaltres com ho feu?? utilitzeu suavitzant normal? suavitzant especial per nens?
TETES
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

Re: Nusos als cabells

EntradaAutor: TETES » dv. gen. 04, 2013 11:31 am

Hola!!
La meva no te el cabell arrisat, el te llis, pero jo li poso una crema desenredant que no cal esbandir. Es a dir, al sortir de la dutxa, treure l'exces d'humitat, li poso la crema i la pentino.
Suposo que d'aquestes cremes en pots trobar a varis llocs pero la que faig servir jo es de peluqueria, de la marca LOREAL, recomanada per la perruquera on vaig jo que te un nen amb cabell arrisat tambe i la veritat es que va molt be! Et poso foto! Ah, tambe hi ha el xampu de la mateixa casa, nosaltres tambe le fem servir i queda el cabell molt suau.
Tambe se que hi ha un producte al mercadona, especial per nens, que el pot es una barreja de blau i blanc, i que tambe es per desenredar, pero jo no el faig servir perque no m'agrada l'olor que fa...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

Imatge
bertian

EntradaAutor: bertian » dv. gen. 04, 2013 11:45 am

Moltes gràcies Tetes!!!!! Suposo que també el podria comprar en botigues especialitzades en productes de perruqueria!! En tinc una aprop de casa i aquesta tarda m'hi arribaré!!!! :ok:
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dv. gen. 04, 2013 12:28 pm

hola,
el meu fill té el cabell bastant arrissat, una mica més uqe jo, i ara el porta llarg... jo li poso oli de coco, unes gotes després de rentar el cap i el pentino amb una pinta per cabell afro que té moltes punxes juntes i es passa pel cap com si respatllessis un caball... no sé com explicar-ho. si li he posat molt oli li torno a esbandir pq no li quedi massa greixós.
si trobes algún sabó de coco que porti oli de coco va molt bé.
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. gen. 04, 2013 12:30 pm

Crec recordar q hi havia un sprai de johnson per pentinar i desfer els nusos, no cal q sigui a la dutxa.
Bita
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

EntradaAutor: Bita » dv. gen. 04, 2013 12:46 pm

Nosaltres fem servir l'spray de la Johnson o el de nelly sobretot el dia de piscina que no hi ha temps pels acondicionadors, i pinta de pues separades, per desenredar.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
bertian

EntradaAutor: bertian » dl. gen. 07, 2013 11:57 am

Moltes gràcies per totes les respostes!!!!!!!!!!!!!
Finalment he comprat la crema de la Johnson and Johnson que és de la mateixa línia que l'esprai que algunes m'heu posat fotos.
Vaig anar a la botiga especialitzada i no tenien el producte que em vàreu recomanar primer, així que vaig passar per l'Schlecker i vaig veure això.
De conya, m'ha anat súper bé!!!!! quina diferència tu!!!! ja se'm podria haver acudit abans buscar alguna cosa!! a vegades tenim el cap no sé on!!!!
GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::