de l'orinal al wc
de l'orinal al wc
Noies, una consulta... La Laia porta sense bolquers des d'aquest agost i molt bé la veritat, al cole estan molt sorpresos
Ara només porta bolquer per anar a dormir per la nit (en un mes li treurem també perque fa com un mes que no fa cap pipi dormint), la questió és que ella quan té ganes de pipi o caca ho fa a l'orinal si està a casa i si estem fora doncs ho fa al wc dels grans (l'ajudem a pujar i baixar).
La cosa és que volem treure-li l'orinal perque trobem que comença a ser massa brut (pel tema netejar caques, pipis més grans, etc) i no hi ha manera... li hem dit que li donés als reis i res, al tió i res. Com heu fet vosaltres aquest canvi? Ja dic, que quan estem fora de casa vol wc normal (que vam comprar un orinal d'aquests portàtils i ni l'hem estrenat).
gràcies!!!
Ara només porta bolquer per anar a dormir per la nit (en un mes li treurem també perque fa com un mes que no fa cap pipi dormint), la questió és que ella quan té ganes de pipi o caca ho fa a l'orinal si està a casa i si estem fora doncs ho fa al wc dels grans (l'ajudem a pujar i baixar).
La cosa és que volem treure-li l'orinal perque trobem que comença a ser massa brut (pel tema netejar caques, pipis més grans, etc) i no hi ha manera... li hem dit que li donés als reis i res, al tió i res. Com heu fet vosaltres aquest canvi? Ja dic, que quan estem fora de casa vol wc normal (que vam comprar un orinal d'aquests portàtils i ni l'hem estrenat).
gràcies!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Re: de l'orinal al wc
Holaaa, no se quin temps te, per fer-li entendre, pero nosaltres a la nostra quan li vam treure l'orinal, va ser sense donar-li mes importancia, el vam guardar i li vam dir que a partir d'ara es tenia que fer al wc. I no va rondinar.
Pots provar a possar-li paper del wc diferent amb dibuixitus o algo.
Pots provar a possar-li paper del wc diferent amb dibuixitus o algo.
KaRRuXiNa
Jo he comprat un adaptador de wc de la Minnie mouse al toys r us i ha estat un exit.
Neus
No sé la teva nena, però al meu li agrada l'orinal perquè no necessita ajuda de ningú (a fora, també va al wc). Tenim un tamboret i un adaptador, però ell sovint apura quan té pipí i clar, si ha d'anar al lavabo, acostar el tamboret i posar l'adaptador, molts cops no hi seria a temps.
De fet, no tinc cap pressa, quan ell vulgui deixar l'orinal, ja ho farà.
De fet, no tinc cap pressa, quan ell vulgui deixar l'orinal, ja ho farà.
Jo també vaig acabar fins al monyo de netejar orinals i vam comprar un adaptador (que també és orinal portàtil, però mai li hem donat aquest ús) i fora, li vam dir que ja era gran i no va haver més drama. Ella té un tamboret però com diu la Takita li costa enfilar-se sola, però la solució que hem trobat és que ens avisa i nosaltres la pugem i la baixem i ja està, seguir netejant orinals em feia molt de pal... Ja arribarà el dia que li costarà menys enfilar-se sola, ara per ara prefereixo acompanyar-la cada cop a netejar caques!
Per cert, no ve al cas però segons on vaig m'emporto l'adaptador, així no he de patir per si la tassa està bruta o fer-li fer pipi mig dreta, a casa de familiars i amics no però a restaurants sí ho faig.
Per cert, no ve al cas però segons on vaig m'emporto l'adaptador, així no he de patir per si la tassa està bruta o fer-li fer pipi mig dreta, a casa de familiars i amics no però a restaurants sí ho faig.
Suposo que és el que comenteu, la nena no pot pujar i baixar sola de wc i quan està a sobre té que agafar-se amb les dos mans a la tassa per no col·lar-se!! jejeje és molt poqueta cosa la meva nena....
Suposo que va servir l'orinal per comoditat (encara que vol que nosaltres l'acompanyem quan va a fer pipi i caca), pot seure i aixecar-se sola, és de la seva mida i està còmoda.
El problema és que jo estic mooooolt farta de netejar caques i pipis, perque negar-ho...
Provaré el que dius tu Raqueleta, fer servir l'orinal de viatge com adaptador (aixi li donem ús) a veure si "cola"... jejeje
Gràcies noies!!!!
Suposo que va servir l'orinal per comoditat (encara que vol que nosaltres l'acompanyem quan va a fer pipi i caca), pot seure i aixecar-se sola, és de la seva mida i està còmoda.
El problema és que jo estic mooooolt farta de netejar caques i pipis, perque negar-ho...
Provaré el que dius tu Raqueleta, fer servir l'orinal de viatge com adaptador (aixi li donem ús) a veure si "cola"... jejeje
Gràcies noies!!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Una pregunta noies, a quina edat començen a utilitzar l'orinal?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |