Orinal!! consells??
Orinal!! consells??
Hola noies!!! Estem pensant en comprar un orinal a la Berta perquè aquest estiu que farà 2 anys aprofitarem per provar de treure-li el bolquer a veure com va i volem començar amb la gibrelleta (que en diem nosaltres!).
Estic mirant i veig que com en tot actualment hi ha mil orinals diferents i no sé què fer. Què en penseu noies, millor un orinal dels de tota la vida, o aquells que són 3 en 1 i també són reductors de WC?
Els que no m'agraden són els que fan música, trobo que tampoc cal, no??????
Com ho veieu????? Gràcies guapes!!!
Estic mirant i veig que com en tot actualment hi ha mil orinals diferents i no sé què fer. Què en penseu noies, millor un orinal dels de tota la vida, o aquells que són 3 en 1 i també són reductors de WC?
Els que no m'agraden són els que fan música, trobo que tampoc cal, no??????
Com ho veieu????? Gràcies guapes!!!
Re: Orinal!! consells??
Hola bertian!!
Jo li he comprat fa poc també, perquè aquest estiu el meu també fa 2 anyets i li he comprat un d'aquets que té una mica de respaldo...trobo que així és com una cadireta i queda més recollit, i el primer dia no va voler, però ara s'hi va seient i fa pipi jijijiji, això sí encara és petit per demanr-ho!!!
Ja ens explicaràs per quin t'has decantat!!
Jo li he comprat fa poc també, perquè aquest estiu el meu també fa 2 anyets i li he comprat un d'aquets que té una mica de respaldo...trobo que així és com una cadireta i queda més recollit, i el primer dia no va voler, però ara s'hi va seient i fa pipi jijijiji, això sí encara és petit per demanr-ho!!!
Ja ens explicaràs per quin t'has decantat!!
Hola,
Mira que siguin estables, que no es tombin fàcilment. També que siguin amples perquè s'hi pugui asseure bé. Alguns són més estrets i pobrets els queda el culet vermell i si a sobre són nens, els surt la pistoleta!
Pel que comentes de la música, a nosaltres ens va anar motl bé, sobretot al principi quan ho estan aprenent, perquè ells no són conscients quan fan pipí i el fet que soni la música els indica que n'han fet. El nostre es posava super content. Jo crec que ens va anar molt bé tenir-lo amb música. Quan ja ho tenen controlat, tant és, però per al principi jo crec que va bé. Ara per exemple esperem el segon, i el de la música es va espatllat perquè al rentar-lo i tal, suposo que va deixar de funcionar. I mira que en tenim d'orinals (a casa dels avis, a casa...) i n'hem comprat un amb música.
Mira que siguin estables, que no es tombin fàcilment. També que siguin amples perquè s'hi pugui asseure bé. Alguns són més estrets i pobrets els queda el culet vermell i si a sobre són nens, els surt la pistoleta!
Pel que comentes de la música, a nosaltres ens va anar motl bé, sobretot al principi quan ho estan aprenent, perquè ells no són conscients quan fan pipí i el fet que soni la música els indica que n'han fet. El nostre es posava super content. Jo crec que ens va anar molt bé tenir-lo amb música. Quan ja ho tenen controlat, tant és, però per al principi jo crec que va bé. Ara per exemple esperem el segon, i el de la música es va espatllat perquè al rentar-lo i tal, suposo que va deixar de funcionar. I mira que en tenim d'orinals (a casa dels avis, a casa...) i n'hem comprat un amb música.
- roseta1977
- :: rateta

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
Al principi vam comprar un de la babybjorn, el que és més petit, però crec que hagués hanat millor el que és més gran, com una butaca, sobretot han d'estar còmodes. També crec que és important que es desmunti per a netejar-lo, és més pràctic.
http://www.babybjorn.es/productos/bano/
Aquest és el que vam comprar amb música, va anar molt bé al principi perquè li feia gracia que sonés la música i també perquè semblava un wàter petitó. Ara encara l'utilitza i té quasi 4 anys (sobretot per la caca perquè li va bé tenir els peus a terra), però li he tret la part de la música i així ho puc netejar tot bé. A més aquest també es pot utilitzar com a reductor del wc.
http://bauba.es/orinal/213-orinal-music ... -jane.html
Jo el que t'aconsellaria es que l'anessis a comprar amb ell i que trii el que vulgui, si li agrada li farà més gràcia utilitzar-ho, sobretot al principi.
http://www.babybjorn.es/productos/bano/
Aquest és el que vam comprar amb música, va anar molt bé al principi perquè li feia gracia que sonés la música i també perquè semblava un wàter petitó. Ara encara l'utilitza i té quasi 4 anys (sobretot per la caca perquè li va bé tenir els peus a terra), però li he tret la part de la música i així ho puc netejar tot bé. A més aquest també es pot utilitzar com a reductor del wc.
http://bauba.es/orinal/213-orinal-music ... -jane.html
Jo el que t'aconsellaria es que l'anessis a comprar amb ell i que trii el que vulgui, si li agrada li farà més gràcia utilitzar-ho, sobretot al principi.
- pietrafilla
- :: girafa

- Entrades: 2423
- Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
- Ubicació: Anoia
Nosaltres vam comprar un al xinos per 3€.
Senzill, estable, fàcil de rentar (és tot una sola peça), de manejar i de guardar o posar en algun lloc concret.
Al cap i a la fi, és per fer pipi i caca... No calen gaires luxes!
Nosaltres li vam treure bolquer amb 18 mesos i ens va resultar fàcil (va ser qüestió de 4 dies).

Senzill, estable, fàcil de rentar (és tot una sola peça), de manejar i de guardar o posar en algun lloc concret.
Al cap i a la fi, és per fer pipi i caca... No calen gaires luxes!
Nosaltres li vam treure bolquer amb 18 mesos i ens va resultar fàcil (va ser qüestió de 4 dies).

La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.

El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Moltes gràcies noies!!!!! Aquest cap de setmana ens ho mirarem i em sembla bona idea que ella també els vegi i pugui "triar" una mica...
També tindré en compte el tema de la música perquè al principi potser és veritat que li pot anar bé per distingir quan ha fet pipí (no se m'havia acudit!).
Gràcies de nou per les vostres respostes, m'han anat molt bé!!!!
També tindré en compte el tema de la música perquè al principi potser és veritat que li pot anar bé per distingir quan ha fet pipí (no se m'havia acudit!).
Gràcies de nou per les vostres respostes, m'han anat molt bé!!!!
- papalloneta
- :: zebra

- Entrades: 1097
- Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am
Nosaltres quan varem anar a mirar la gibrelleta ens vam endur una sorpresa... El papa i jo mirant gibrelletes amb música, escaletes, etc... i el petit anava pululant al nostre voltant. De cop i volta sentim "mami, papi, aquesta..". I allà estava, amb una gibrella a la ma... La va escollir ell solet, i el mes fort va ser que era la gibrella mes senzilla de totes (crec que el preu eren 6 euros), de plàstic, sense cap "artifici" ni cap dibuixet...
I ens ha anat fantàsticament be, de fet tenim la mateixa a casa de tots els avis.
I ens ha anat fantàsticament be, de fet tenim la mateixa a casa de tots els avis.
Nosaltres, tenim exactament el de l'enllaç que ha posat la roseta1977, el Jané amb musiqueta. Li va regalar la iaia i és cert que al principi li feia gràcia que sonés la musiqueta i que tingués tapa, però sincerament, nosaltres haguéssim comprat un de senzillet, però ample i amb una mica de respatller. El que no m'agrada gens és a l'hora de netejar-lo: has de treure cada cop reductor i cubeta i sovint part del pipí cau a sota, a on està el mecanisme de la musiqueta i és un rotllo per netejar. A la meva filla li comprarem un altre.
Un senzillet, de la chicco q ens va costar diria q 6-7€ i va de meravella. Fins i tot als xinos he vist ultimament alguns q tenen molt bona pinta, força amples.
Hola Noies,
Nosaltres aquesta setmana santa li treurem els bolquers. Encara que crec que el pipi ho portará força bé, la caca hem penso que no será igual. He comentat a la familia que portaré la gibrelleta a tot arreu i m'han pres per boja :( Hem podeu ajudar??? vaig una mica perduda. La meva filla el divendres fará 27 mesos i la veig molt predispossada, a la llar d'infants també m'ajuda, ja que és la més petita i ho veu que la resta ja ho fá i ella també vol.
Gràcies!!!
Nosaltres aquesta setmana santa li treurem els bolquers. Encara que crec que el pipi ho portará força bé, la caca hem penso que no será igual. He comentat a la familia que portaré la gibrelleta a tot arreu i m'han pres per boja :( Hem podeu ajudar??? vaig una mica perduda. La meva filla el divendres fará 27 mesos i la veig molt predispossada, a la llar d'infants també m'ajuda, ja que és la més petita i ho veu que la resta ja ho fá i ella també vol.
Gràcies!!!
Nosaltres també arrivem a aquesta fase... ho farem de cara al maig que fa els dos anys i haurà millorat més el temps però ja me'ls estaba mirant... On el vau comprar? Vull dir , sabeu d'algún lloc on hi hagi diferents models per a que ella pugui triar...?
Bé, al final li hem comprat al de la Jané, el que poseu en foto en un dels primers posts!
A veure com anirà, sempre som a temps de comprar-n'hi un dels xinos de 3€, que també me'ls vaig mirar i haig de dir que a la Berta li van ben agradar!! Eren en forma d'hipopòtam i per tant ben amples i resistents... el què no m'agrada gaire d'aquests però és que són d'una sola peça, prefereixo que tinguin el cubell per treure i netejar-ho millor.... però vaya, que no descarto acabar-li comprant aquest si el més sofisticat no li va bé!!!
Gràcies guapes!!!!
A veure com anirà, sempre som a temps de comprar-n'hi un dels xinos de 3€, que també me'ls vaig mirar i haig de dir que a la Berta li van ben agradar!! Eren en forma d'hipopòtam i per tant ben amples i resistents... el què no m'agrada gaire d'aquests però és que són d'una sola peça, prefereixo que tinguin el cubell per treure i netejar-ho millor.... però vaya, que no descarto acabar-li comprant aquest si el més sofisticat no li va bé!!!
Gràcies guapes!!!!
bertian, a veure com anirà. Va a gustos, jo prefereixo els d'una sola peça, perquè trobo que es netegen millor, per això que comentava abans, que si porten cubeta, sempre cau pipí a fora i, al final, l'has de netejar tot, per parts.
Hola de nou noies!!!! Ahir la Berta va estar investigant el seu nou "amiguet", l'orinal! jejeje, i sembla que li agrada més utilitzar-lo com a tamburet per ara!! bé, encara és petita, té 20 mesos... poc a poc. Ja li hem explicat perquè serveix i s'hi ha assegut però no ha fet res... ja tindrà temps!
Takita, a mi això de que surti el pipí alguna mare m'ha dit que també depèn de si és nen o nena... no sé... diuen que si és nen és més fàcil que surti, en canvi sent nena potser cau tot més a lloc... no sé... ho haurem de provar!!!! El què crec és que la música que sona quan cau el pipí li farà por... vaja! a mi me'n faria una mica, si vaig al lavabo i de cop i volta em surt aquella música me'n vaig corrent!!!
Takita, a mi això de que surti el pipí alguna mare m'ha dit que també depèn de si és nen o nena... no sé... diuen que si és nen és més fàcil que surti, en canvi sent nena potser cau tot més a lloc... no sé... ho haurem de provar!!!! El què crec és que la música que sona quan cau el pipí li farà por... vaja! a mi me'n faria una mica, si vaig al lavabo i de cop i volta em surt aquella música me'n vaig corrent!!!

bertian ha escrit:
Ah! Doncs ara que ho dius, potser sí que hi té a veure, no hi havia pensat! Al meu fill li feia molta gràcia que sonés la musiqueta
Que vagi molt bé!
A mi em van regalar un orinal amb musica es sembla que es de la marca Jane.
Una pregunat jo tincc un nen, quan els ensenyem a orinar, millor de peu oi? O assentat?
Una pregunat jo tincc un nen, quan els ensenyem a orinar, millor de peu oi? O assentat?
Tutty29 ha escrit:A mi em van regalar un orinal amb musica es sembla que es de la marca Jane.
El meu fill encara fa pipí assegut, només quan sortim el fa de peu, però l'hem d'ajudar a orientar el penis, perquè sinó es despista.
Gracies takita!!
Jo tinc una nena, però tal i com diu la Takita sempre he vist els nens més petits fent pipi asseguts al principi!!!! no sé quan deuen començar a fer-ho drets...
Haig de dir que per ara comprar aquest orinal tipus 3 en 1 ha estat un gran encert per instaurar l'hàbit de rentar-se les dents!!!!
Evidentment encara és petita, té només 20 mesos, però des que té aquest tamburet sota la pica del lavabo quan jo em rento les dents i la cara ella també ve, agafa el seu petit raspall i m'imita (fa el què pot! jajjajaja). I mira, penso que potser almenys anirà bé per això, per acostumar-se a rentar-se les dents!!
Quan l'anem a banyar que va despullada, la faig asseure sobre l'orinal i li pregunto si té pipí. Encara no ha caigut cap gota, però així s'hi va familiaritzant... ja veuràs el dia que surti!! amb la música li agafarà algo!!!! jajajajja
Evidentment encara és petita, té només 20 mesos, però des que té aquest tamburet sota la pica del lavabo quan jo em rento les dents i la cara ella també ve, agafa el seu petit raspall i m'imita (fa el què pot! jajjajaja). I mira, penso que potser almenys anirà bé per això, per acostumar-se a rentar-se les dents!!
Quan l'anem a banyar que va despullada, la faig asseure sobre l'orinal i li pregunto si té pipí. Encara no ha caigut cap gota, però així s'hi va familiaritzant... ja veuràs el dia que surti!! amb la música li agafarà algo!!!! jajajajja
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar