Problemes amb uns bolquers

Els bolquers, el xumet..

jllt
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Problemes amb uns bolquers

EntradaAutor: jllt » ds. abr. 06, 2013 2:35 pm

Hola,

Us vull explicar què ens ha passat aquests dies amb la nostra nena i la marca de bolquers Dodot Básico. He de dir que nosaltres sempre hem comprat la firma Dodot perquè és la que hi ha al súper que tenim més a prop de casa, no tenim opcions properes de comprar altres marques, però sempre havíem comprat el Dodot Activity. La nostra nena té la pell molt seca, i fa pocs dies el seu pare va tindre un imprevist amb ella al súper mateix i li va córrer a comprar un pack del Dodot Básico. Ara feia cinc o sis dies que portava bolquers d'aquest paquet, i fa un parell de dies que va començar a queixar-se de molèsties a les natges, se les esgarrapava molt i plorava. No se li veia res d'estrany però li anava posant crema hidratant. Ahir a la nit, quan feia una mitja hora que dormia, es va despertava xisclant i esgarrapant-se el culet, i al treure-li el bolquer tenia tota la part de culet i esquena que queda coberta pel bolquer, plena de vermellors i granets petits. Així d'entrada em vaig espantar molt, perquè la nostra nena, quan va fer un any, va passar la malaltia de Kawasaki, que precisament provoca plapades vermelles per tot el cos, i em va fer recordar aquells dies tan durs per tots nosaltres. Li vam posar crema de nou, i amb el seu pare vam pensar ràpidament (no trobeu, per cert, que la maternitat/paternitat ens fa més ràpids de reflexos i de reaccions i de pensament? Jo sí!) que era problema dels nous bolquers. Com que encara en guardava uns dels de sempre de la talla 5 de quan els va deixar el nen, li vam tornar a posar crema, també li vam donar apiretal per si de cas, i li vam canviar els bolquers. Ha passat bona nit, i aquest dematí ja li havia marxat molta vermellor i en tot el dia no es queixa de picors. Deixarem passar un parell o tres de dies aviam si tot torna al seu lloc, però realment fa ben bé la pinta que aquells Dodot Básico no li han provat gens, i sembla estrany fins i tot que entre bolquers d'una mateixa marca hi pugui haver algun tipus de material que provoqui una reacció al·lèrgica com aquesta, no?

Bé, només volia comentar-ho, potser a algú altre li ha passat una cosa semblant i compartim l'experiència...
carbasseta
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Problemes amb uns bolquers

EntradaAutor: carbasseta » ds. abr. 06, 2013 3:18 pm

hola jilt!
a nosaltres ens va passar una cosa similar amb els mateixos bolquers. a casa els avis els fem servir i no ha passat mai res (aparentment) aixi que vam decidir comprar un paquet, per cert, bastant enorme. l'aina va omençar a gratar-se molt quan li canviavem el bolquer i al cap de 3 o 4 dies vaig caure q potser eren els bolquers, aixi q de seguida li vam posar els activity i va tornar a la normalitat.
em sembla molt fort passi aixo i q una marca tan reconeguda sigui capaç de fer uns bolquers tan malament!
amb els activity se'ns surt el pipi a la nt, pero aixo es un altre tema...
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
maza
Entrades: 1794
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 12:43 pm

EntradaAutor: maza » ds. abr. 06, 2013 3:58 pm

A nosaltres ens va passar el mateix, sempre feiem servir activity i quan vam decidir comprar el basic perque sortia més bé de preu, no va anar bé! Així q, tot hi ser dodot, la diferència de preu esta en algo! Ja per començar el tacte del bolquer es diferent, i per tant tb el material.... En fin.... Hi haura qui no li fagin res...
Imatge

Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/

Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
piarja
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dv. jul. 20, 2012 9:08 pm

EntradaAutor: piarja » ds. abr. 06, 2013 8:29 pm

Doncs nosaltres tambe fem anar els activity i volia canviar als basics per tema calers, ara ja tinc clar que no fare el canvi per si les mosques..
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » ds. abr. 06, 2013 8:32 pm

Cancieu als del lidl i quedareu encantades!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
jllt

EntradaAutor: jllt » ds. abr. 06, 2013 9:02 pm

Flor, si tingués un Lidl a prop de casa potser ho provaria, però no és el cas. Per aquí a la nostra zona no tenim tanta tria, per desgràcia... :ufs:
nb_30
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » ds. abr. 06, 2013 9:03 pm

Els dodot basico pel que m'han comentat son pitjor que els d'algunes marques blanques. Jo ja ni m'he atrevit a comprar-los i per les vostres experiències encara menys!! Els que si que van be de dodot i son mes barats que els activity son els del paquet blau, crec q es diuen 3D.
Hadda
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

EntradaAutor: Hadda » ds. abr. 06, 2013 10:02 pm

Nosaltres els Basico no els hem provat, fem servir el 3D, com a dit la nb_30 son el paquet blau, la gama mitjana de Dodot (o aixo crec) i ens van genial!!! També son els que li posen a la Llar d'infants! Això si,, per la nit li posem els Activity ja que son els unics que li aguanten el pipí tantes i tantes hores!!!
Però durant la resta del dia els 3D ens van genial¡!!!!!
miriam&sergio
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

EntradaAutor: miriam&sergio » ds. abr. 06, 2013 10:34 pm

Nosaltres sempre habiem comprat els activity i genial,pero d'un dels paquets que vem comprar,es va aixecar varis dies mullada.els hi vaig enviar un Mail,el qual em van respondre que potser era questio de talla pero tambe em va trucar una noia molt maca interés sant-se pel tema i que si li podía guardar 2 panyals perque els envierien a analitzar al departament de qualitat.em van enviar un sobre Per. Posar els bolquers i un súper paquet de panyals pels "problemes ocasionats".
Jo els hi faria saber,perque que els hi passi a tanta gent...nose jo,es una marca molt coneguda i els bolquers no son baratos.

Petonets
Imatge
wana
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

EntradaAutor: wana » ds. abr. 06, 2013 10:59 pm

Saps que hauries de fer????????? trucar a dodot i fer una queixa.

Jo sempre comprava els Dodot Activity i una vegada una bossa que vam obrir feia com podor a plàstic, però més forta que la que fa habitualment. Per sort no donava alèrgia ni res però se'm ficava al nas aquella olor i fins i tot amb la roba posada, encara olorava.

Total, que vaig truca i em van dir amablement que no li poses més i que vindria un missatger a buscar un parell de mostres per analitzar-los i quan va venir el noi, em va regalar una bosa sencera de bolquers Activity. Ah, i després em van trucar per donar-me les gràcies per tenir la confiança de trucar. O sigui que, endavant!!!! fes-ho!!!!
jllt

EntradaAutor: jllt » dg. abr. 07, 2013 6:56 am

Gràcies a totes. Sí que ho faré, de trucar al senyor Dodot.
Ja us informaré!
petitaemma
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dg. abr. 07, 2013 10:52 am

A nosaltres tampoc ens van anar bé els basic, no recordo el per què per això, sé que vaig dir que mai més aquells.
I hem estat una temporada amb els del Lidl, ja que en parlen força bé i estan molt bé de preu, però des de que els fem servir l'Ariadna agafa granets, la pediatra diu que és com un fong i sempre se li acaba infectant un o altre... així que també fora aquests, per nosaltres...
Els que sempre ens han anat bé en qüestió pell són los del Mercadona, però em cau lluny... puf...
I els que millor els de Dodot 12 hores! però només per ocasions especials! :r) que piquen més!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dg. abr. 07, 2013 9:54 pm

jo volia dir els del paquet blau! pero si de cas fare aixo de la queixa, ja que tenim el paquet enorme mort de riure!
merci noies!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
xinxeta
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: xinxeta » dg. abr. 07, 2013 9:55 pm

Nosaltres sempre hem fet servir els dodot del paquet blau i perfecte! Per dormir i tot. Els activity els vaig provar pero no m'agradaven i a mes molt cars.
Vaig comparar preus amb els basics (taronges) i surten igual que els blaus. Ho dic per les que feu servir activity i volieu estalviar.
Les tovalloletes igual, les basiques surten igual dd preu q les blaves (el paquet es mes petit) pero aixo si fan mooolt bona olor! I de tovalloletes si que comprem les taronges
Imatge

Imatge
Esperançada
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: Esperançada » dj. abr. 18, 2013 11:32 am

Nosaltres també fem servir el activity sobretot per la nit. Vaig trobar una oferta al ** ** i em vaig carregar de bolquers per una temporada. L'inconvenient que tenim es que la talla 3 li va una miqueta justa i la talla 4 se li surt el pipi. A les nits li poso la talla 3 pero això si no aguanta les 12 hores.
A l'escola bressol li portem els bolquers del Consum i la veritat es que li van força bé. Algú ha provat els del carrefour??
Imatge
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dj. abr. 18, 2013 10:45 pm

Nosaltres els vam prvar i a elles els irritavavel culet..
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: toska » dv. abr. 19, 2013 11:00 am

Jo he fet sevir els del mercadona i els dodot 3d, i els dos li van molt bé.

Voldria preguntar els del lidl, no se si provar-los, que faríeu??? es que hi ha molta diferencia de preu...
ImatgeImatge
Esperançada
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: Esperançada » dj. maig 02, 2013 10:02 am

A mi el ldl em queda molt lluny de casa. A vegades li compraria algun de marca blanca Carrefour o mercadona que son els que no he probat)pero si després no li va bé t'has de menjar tot el paquet.
Imatge
Laia80
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

EntradaAutor: Laia80 » dj. maig 02, 2013 10:55 am

Ostres!!!!!! doncs em va genial aquest post!!

Jo faig servir els básico i el meu nen no para de tenir excemes a la zona del bolquer!! Pensava que era perquè ell té la pell una mica atópica però ara veig això!!!

Moltes gràcies noies per compartir les coses!!!! És genial aquest fòrum!!!

Així els 3D van bé????
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » dl. maig 27, 2013 10:28 pm

jo us recomano al 1000% els del lidl!! els millors!! abans feiem anar els Activity i ja fa motl que vam pasar als del lidl, genial, mai mes l'he llevat moll de pipi al mati!! i porta un munt de pipi eh?? en canvi amb activity si que se li sortia!! i amb els 3D que dieu, quan fa caca una mica suelta SEMPRE se li surt, en canvi amb els del lidl, no!! els altres no els he provat i no puc opinar!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET