Orinal o reductor??
Orinal o reductor??
Hola noies, la Judit aviat farà dos anyets i amb el bon temps provarem a treure el bolquer, però no sabem si comprar-li un orinal o un reductor per l'WC ja que a casa dels meus sogres ha provat el reductor dels seus cosins i sembla que li ha agradat... A vosaltres com us ha anat?
Re: Orinal o reductor??
Jo et recomano l'orinal per començar i el reductor més endavant però cada criatura és un món... Com que són objectes baratets jo vaig comprar les dues coses i vam anar provant.
Hola,
diuen que a l'inici és millor l'orinal perquè toquen de peus a terra i poden fer força si cal o si més no se senten més segurs. Ah, i l'orinal al lavabo, res de posar-lo a la sala o al dormitori, han d'entendre que cada cosa al seu lloc.
Ànims Judit!
diuen que a l'inici és millor l'orinal perquè toquen de peus a terra i poden fer força si cal o si més no se senten més segurs. Ah, i l'orinal al lavabo, res de posar-lo a la sala o al dormitori, han d'entendre que cada cosa al seu lloc.
Ànims Judit!
A nosaltres ens van dir reductor i una kk, el Quim se sentia insegur i no hi volia seure, vam comprar l'orinal baratet senzillet i fantastic i quan es una mica mes gran va solet i tot!
Completament d'acord amb el que t'han dit...
Jo he tingut els dos i molt millor l'orinal, perquè se senten més segurs, tocant de peus al terra...
El reductor, en el meu cas, no encaixava gaire al WC i va ser un desastre: li va agafar una mica de por a seure a la tassa...
Jo he tingut els dos i molt millor l'orinal, perquè se senten més segurs, tocant de peus al terra...
El reductor, en el meu cas, no encaixava gaire al WC i va ser un desastre: li va agafar una mica de por a seure a la tassa...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Charliemi, sempre pots comprar un d'aquests orinals que són 3 en 1 (orinal, reductor WC i tamburet), així ho tens tot. Jo és el què he acabat fent i per ara com a tamburet perfecte!! jijijiijiji 

A la meva filla també li hem de treure el bolquer ara amb el bon temps,
no se si hauria de comprar abans l'orinal per que el tingui vist o esperar al moment que ho decidim començar amb més calor???
no se si hauria de comprar abans l'orinal per que el tingui vist o esperar al moment que ho decidim començar amb més calor???
Hola Toska!! nosaltres a la Berta li treurem el bolquer aquest estiu si tot va bé, però li hem comprat ja perquè el vagi veient i li anem explicant que serveix per fer-hi el pipí i la caca.
Ara també veiem un gran interès per part seva quan anem nosaltres al lavabo i li deixem acompanyar-nos (sobretot jo que sóc una "nena" com ella) perquè vegi com ho faig. També mostra interès quan fa caca i a vegades vol veure el bolquer per veure-la.
Jo crec que això són senyals positives que la van preparant pel moment...
Ara també veiem un gran interès per part seva quan anem nosaltres al lavabo i li deixem acompanyar-nos (sobretot jo que sóc una "nena" com ella) perquè vegi com ho faig. També mostra interès quan fa caca i a vegades vol veure el bolquer per veure-la.
Jo crec que això són senyals positives que la van preparant pel moment...
Jo a la Carlota li he comprat un llibre que parla d'una nena que no vol el bolquer i ho fa a l'orinal...
Ella quan ens acompanya al bany fa molta gracia per que també es baixa el pantaló i diu "pipi pipi ...", jo penso que es veu que cada vegada més preparada, a veure si la calor acompanya i podem oblidar-nos dels bolquers, que amb la calor també és millor sense...
Jo he d'esperar a poder fer-ho amb la guarderia ja que cada setmana aniran fent un a un per poder estar amb ell controlant, i elles diuen que aniran fent els que vegin més preparats... Primer però han de començar pels que comencen el cole l'any que bé....
L'orinal és normal o millor un especial???? s'ha de tenir alguna cosa en compte??? el material??? la forma????
Ella quan ens acompanya al bany fa molta gracia per que també es baixa el pantaló i diu "pipi pipi ...", jo penso que es veu que cada vegada més preparada, a veure si la calor acompanya i podem oblidar-nos dels bolquers, que amb la calor també és millor sense...
Jo he d'esperar a poder fer-ho amb la guarderia ja que cada setmana aniran fent un a un per poder estar amb ell controlant, i elles diuen que aniran fent els que vegin més preparats... Primer però han de començar pels que comencen el cole l'any que bé....
L'orinal és normal o millor un especial???? s'ha de tenir alguna cosa en compte??? el material??? la forma????
Toska, si t'hi fixes jo vaig obrir un post fa poc on demanava consells sobre el tema.
La veritat és que les respostes em van anar molt bé per tenir la idea del què m'aniria millor!!! Al final vaig comprar un 3 en 1 de la casa Jané que també fa música perquè alguna de les mares deia que al seu fill li havia anat bé per entendre que ja havia fet pipí. De totes maneres l'aparell que fa la música es pot treure si veig que li fa por...
La veritat és que les respostes em van anar molt bé per tenir la idea del què m'aniria millor!!! Al final vaig comprar un 3 en 1 de la casa Jané que també fa música perquè alguna de les mares deia que al seu fill li havia anat bé per entendre que ja havia fet pipí. De totes maneres l'aparell que fa la música es pot treure si veig que li fa por...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |