Això vol dir que ha madurat el son amb 2 anys?

Els bolquers, el xumet..

Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Això vol dir que ha madurat el son amb 2 anys?

EntradaAutor: Ganga » dv. maig 24, 2013 8:52 am

Bones!
Aquí una de les moltes mares que porta mesos i mesos sense dormir d'una tirada...bé 2 anys concretament :-o00m però des de fa 6 nits el meu :-)(-: ha començat a dormir d'una tirada cosa que no havia fet mai. Bé amb 2 anys que farà alguna nit "suelta" havia dormit però cosa rara...i ara doncs passa això.
Creieu que pot ser l'inici de la maduració del seu son???
Quines experiències heu tingut amb nens d'aquesta edat? més o menys maduren ara? i ho fan de cop o alternen nits bones i nits dolentes??
AH! i de tant en tant plora o parla...suposo que somia, no? es que la pediatra em va dir que era massa petit per somiar però jo fa moolts mesos que veig que plora dormint...pobre.

Penso que ja ens toca...però bé això no depèn de mi...i és que ara amb un bebè de 2 mesos i aquest de 21mesos agrairïa aquest canvi!!!

Gràcies per les vostres experiències! :-()-)
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: Això vol dir que ha madurat el son amb 2 anys?

EntradaAutor: jllt » dv. maig 24, 2013 9:01 am

Hola Ganga.

Pot ser que sí, que a partir d'ara us comenci ja a fer bona part de les nits d'una tirada, però jo des que sóc mare he après que sempre és d'hora per tirar coets... :-D

Et puc explicar el cas de la nostra nena, ja que el nen va començar a fer nits senceres des dels cinc mesos i ha sigut glòria des de llavors (ja té 4 anys). Però la nena... Tota una altra història: nits tremendes fins als 10-12 mesos. A partir de l'any va dormir les nits senceres fins que en va tindre dos. La setmana que ve fa 3 anys i des de l'estiu passat que es desperta cada nit. Només fa nits d'una tirada els caps de setmana que anem a ca la iaia (cosa que em porta a pensar que a casa es desperta perquè, després de temps intentant que es tornés a adormir sola i no aconseguir-ho, la mama se'n va a dormir amb ella tan bon punt es desvetlla). Molt de tant en tant fa la nit d'una tirada, però són dies molt extraordinaris. Vull creure que quan al setembre comenci P3 i porti el ritme d'escola, la cosa canviarà, però de moment ens toca això. Sort!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. maig 24, 2013 9:18 am

Dir que a partir d'ara.dormira totes les nits es una.mica agosarat pero si que probablement sigui el mes habitual, el quim a partir dels dos ha sigut gloria i.mes si comparem amb el principi.

I aixo que no somien em sembla uma xorrada!!! Perque no haurien de somiar?
pirene1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dv. maig 24, 2013 10:03 am

jo també estic convençuda, per la nostra experiència, que això de la son és maduratiu: el teu nen ja "sap" anar enllaçant les fases de son fins a fer una nit sencera, i això no depén directament de cap causa identificable. però això no vol dir que a partir d'ara ho faci sempre! poden arribar situacions puntuals o bé noves temporades on torni a despertar-se...

la meva filla gran també havia dormit molt entretalladament des de sempre, de vegades amb llargues estones desvetllada. de sobte, cap als 22 mesos, quan ja en feia 6 que havíem fet un deslletament nocturn i després d'una tongada de nits esgotadores, va a començar a fer nits senceres. durant una temporadeta, que afortunadament va coincidir amb els meus segon i tercer trimestres d'embaràs de la petita, es despertava com a màxim un cop, però més sovint ni un. doncs bé, amb l'arribada de la germana, que ara té sis mesos, i altres circumstàncies fàcils d'identificar (una mudança, la retirada del bolquer diürn i molta més consciència dels pipis nocturns, etc.), la gran torna a despertar-se al menys un cop, de vegades dos. ho fa demanant aigua, que la tapem, o bé amb algun malson. a banda que tenim una petita creu amb els bolquers que no aguanten el pipi de tota la nit (no sé si aquí algú ens podeu donar algun consell!).

és cansat perquè tot això ve sumat als despertars de la petitona, però jo ja no m'agobio perquè veig que, igual que vam passar uns mesos bons, en qualsevol moment tornarà a fer un canvi i, ara que és a prop dels tres anys, pot ser que sigui més definitiu.

gaudiu de la bona ratxa!
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

EntradaAutor: Laia80 » dv. maig 24, 2013 2:08 pm

Hola bones!!
Doncs mira..jo ara mateix acabo de pujar un post per dir el contrari...que el meu peque, que la setmana que ve farà 21 mesos havia dormit d'una tirada des dels 8 mesos i ara de sobte portem una setmana que es desperta cridant com un boig mamaaaa!!! i ben desvetllat i costa 1 hora o dues que es torni a dormir!!! Així que no ho sé.....jo ja pensava que ell havia madurat el son però ja veus...en qualsevol moment es torça...però bueno, no et vull desanimar! Pau i que duri!!! I com diuen per aquí...disfruta de la bona ratxaaaaa!!!!
Jo tan sols espero que sigui una fase!!!! jejejej
petooons!
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::