ordre dels canvis! quan ho heu fet?

Els bolquers, el xumet..

nonix1
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 11:56 am

ordre dels canvis! quan ho heu fet?

EntradaAutor: nonix1 » dv. jul. 19, 2013 7:48 am

Tots els nens són diferents i cadascu esta preparat en diferent temps però a veure que me'n dieu per curositat: quants mesos-anys heu fet aquests canvis cacascuna:

1. deixar el biberó i prendre ja tot en tassa o got (la llet de l'esmorzar...)
2. Deixar el bolquer de dia
3. Deixar el bolquer de nit
4. Passar del bressol al llit
5. Deixar el xumet (el meu l'utilitza només per a dormir)
6. Deixar definitivament la cadira de passeig i anar caminant sempre (o a males al coll alguna estona si es cansen)
L'Isaac va néixer el 15 de setembre. Un mes i mig abans del previst
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: ordre dels canvis! quan ho heu fet?

EntradaAutor: Laia80 » dv. jul. 19, 2013 8:44 am

Hola nonix jo només et puc respondre a mitges...suposo que el meu és molt petit.

El meu nen té 22 mesos....

1. deixar el biberó i prendre ja tot en tassa o got (la llet de l'esmorzar...) estem en ello
2. Deixar el bolquer de dia estem en ello
3. Deixar el bolquer de nit encara no...
4. Passar del bressol al llit després d'aquest estiu ens ho plantejarem...però encara no..
5. Deixar el xumet (el meu l'utilitza només per a dormir) l'utilitza per dormir i quan està malaltó, i quan està enfadat...tema complicat
6. Deixar definitivament la cadira de passeig i anar caminant sempre (o a males al coll alguna estona si es cansen) de vegades ja ho fem, però la majoria de cops encara nem amb cotxet!

No sé si t'he ajudat gaire...suposo que mamis amb nens de 3 anys o més millor....
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

EntradaAutor: trea » dv. jul. 19, 2013 9:10 am

Hola,

no se quan temps té el teu fill, la meva te 25 mesos

1. deixar el biberó i prendre ja tot en tassa o got (la llet de l'esmorzar...) no n'ha pres mai, encara pren pit, i sempre ha begut en got
2. Deixar el bolquer de dia a principis de Juliol li hem tret
3. Deixar el bolquer de nit encara li poso
4. Passar del bressol al llit encara dorm a la nostra habitació, no tinc clar quan la treurem
5. Deixar el xumet tampoc no n'utilitza
6. Deixar definitivament la cadira de passeig i anar caminant sempre (o a males al coll alguna estona si es cansen) gairebé sempre va caminant, si hem d'anar molt lluny i molta estona, doncs a vegades si que l'agafem

Així es com ha anat amb la nostra petita, et puc dir que amb la meva gran va anar més o menys igual també, tot i que ella si que tenia pipa i la va llençar a la basura quan va fer els 3 anys (feia molt de temps que només la duia per dormir)

No se si et serveix de guia
Imatge

Imatge
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dv. jul. 19, 2013 9:13 am

Hola, jo en tinc 2 (el nen és el gran i la nena la petita), et comento més o menys, però et puc dir amb la meva experiència que els nens són diferents de les nenes, hi ha coses que capten més avait, i que crec que amb els 2ons potser ens relaxem més, per comoditat,i veus que no hi ha pressa en fer les coses, que ja ho farà i que cadascun té el seu ritme.

1. deixar el biberó i prendre ja tot en tassa o got (la llet de l'esmorzar...) nen 16mesos del pit al got -nena 3 anys
2. Deixar el bolquer de dia nen 2anys i 2 mesos - nena 2anys i 5 mesos (ella és d'hivern)
3. Deixar el bolquer de nit nen al moment que el de dia (2 anys) -nena als 4 anys i encara hi ha nits que canvio llençols
4. Passar del bressol al llit nen 2'5 anys quan va nñeixer la germana -nena encara hi és però sense barana
5. Deixar el xumet nen no en tenia- nena 2'5 anys després d'un viatge
6. Deixar definitivament la cadira de passeig i anar caminant sempre (o a males al coll alguna estona si es cansen) nen quan va neixer la germana 2'5 anys -nena 3'5 crec, no ho recordo
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dv. jul. 19, 2013 9:31 am

Hola! La meva encara és petita, té 18 mesos i mig, però per si et serveix...

1. deixar el biberó i prendre ja tot en tassa o got (la llet de l'esmorzar...) Ella fa teti, bibe mai, quan ha de beure aigua directe del got. Sempre ho hem fet així. I ara ja comença a beure sola.
2. Deixar el bolquer de dia Encara no! Tot i que aquest estiu hem començat a treure-li a estones i anar al lavabo, però encara és petita.
3. Deixar el bolquer de nit NO!
4. Passar del bressol al llit Dorm amb nosaltres en sidecar. Tenim pensat passar-la a la seva habitació la setmana vinent i directament en llit gran de 90.
5. Deixar el xumet El va deixar cap als 8-9 mesos. Mai li va agradar massa, només per dormir, i un dia canviant llençols es va perdre i mai més n'ha demanat cap altre (fins fa una setmana que demana pipa a tota hora, suposem que perque veu a nens de la seva edat amb la pipa...)
6. Deixar definitivament la cadira de passeig i anar caminant sempre (o a males al coll alguna estona si es cansen) Encara no, tot i que si que sortim a vegades sense cotxet. Llavors agafo un portanadons, que quan es cansa i vol coll pesa molt ja!
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. jul. 19, 2013 10:15 am

1. deixar el biberó i prendre ja tot en tassa o got (la llet de l'esmorzar...) no recordo gaire pero les farinetes les vam fer sempre en plat o sigui que a partir dels 12 mesos nomes prenia el de la nit que li ha durat fins els 2,5 anys.

2. Deixar el bolquer de dia. Als 22 mesos.

3. Deixar el bolquer de nit. Als 26 mesos.

4. Passar del bressol al llit. No teniem pressa, als 3 anys

5. Deixar el xumet, als 2,5 anys, li vam donar als reis.

6. Deixar definitivament la cadira de passeig i anar caminant. Desde setembre-octubre, 26-28 mesos, que va amb la moto o bici (de nens!) O caminant
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dv. jul. 19, 2013 11:04 am

El meu nen té 2 anys i 8 mesos, et comento el nostre cas:

1. deixar el biberó i prendre ja tot en tassa o got (la llet de l'esmorzar...) Des de l'any, l'aigua sempre en got, el pas del bibe del matí es mes dificil pq pel pare és molt comode donar-li el bibe. Des d'abans dels 2 anys que els cap de setmana la llet en tassa i entre setmana en bibe, ara ja sempre en tassa (des d'aquest mes)
2. Deixar el bolquer de dia: 2 anys i 7mesos (el juny passat) i tot un exit
3. Deixar el bolquer de nit: encara no
4. Passar del bressol al llit: aquest cap de setmana farem el canvi. A veure com va, estic expectant per veure si començara a aixecar-se sol a mitja nit o que passarà...
5. Deixar el xumet (el meu l'utilitza només per a dormir): això si serà una odissea... el porta per dormir i quan esta "tontet" sempre el demana. Li dic que li podriem regalar a un bebe que està a punt de neixer i no vol. Espero que li poguem "donar" als propers reis...
6. Deixar definitivament la cadira de passeig i anar caminant sempre (o a males al coll alguna estona si es cansen). Fa molt de temps que practicament va sempre caminant, des d'abans dels 2 anys, a vegades portar la cadira només serveix per portar coses a sobre, o xq ell la vulgui empenyer, i realment es molt millor que vagi caminant que no empenyent el cotxet :-)(-:

Esta clar que cada nen es un mon i te una evolució diferent! i pel que vaig sentint sembla que en molts d'aquests canvis hi ha diferències entre els nens i les nenes.
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dv. jul. 19, 2013 11:17 am

1. deixar el biberó i prendre ja tot en tassa o got (la llet de l'esmorzar...)
18-20mesos
2. 2. Deixar el bolquer de dia
31 mesos
3. 3. Deixar el bolquer de nit
Encara el portem
4. 4. Passar del bressol al llit
26-28 mesos
5. 5. Deixar el xumet
26 mesos
6. 6. Deixar definitivament la cadira de passeig i anar caminant sempre (o a males al coll alguna estona si es cansen)
Quan faci tres anys li traurem del tot des de els dos anys que la fa servir molt poc.
Imatge
Imatge
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dv. jul. 19, 2013 4:16 pm

la meva nena te 2 anys justos

1. deixar el biberó i prendre ja tot en tassa o got (la llet de l'esmorzar...) encara pren bibe la llet pero l'aigua en got
2. Deixar el bolquer de dia als 21 mesos
3. Deixar el bolquer de nit encara no pero ya no se li escapa aixi que provare aquest agost.
4. Passar del bressol al llit dorm al nostre llit, pero crec que eaquestes vacances la posarem a la seva habitacio al llit gran amb baranes
5. Deixar el xumet (el meu l'utilitza només per a dormir) no ha utilitzat mai
6. Deixar definitivament la cadira de passeig i anar caminant sempre (o a males al coll alguna estona si es cansen) sempre anem amb el cotxet o el tricicle per si es cansa
Imatge
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » ds. jul. 20, 2013 8:26 am

Amb el meu fill (la nena encara és petita):

1. deixar el biberó i prendre ja tot en tassa o got (la llet de l'esmorzar...). En got fa molt que hi beu, tot menys la llet del matí, que encara la pren en bibe, perquè se la beu encara mig adormit i estirat al llit. Volem intentar que el deixi aquest estiu.
2. Deixar el bolquer de dia. Als 2 anys i 5 mesos.
3. Deixar el bolquer de nit. Encara hi dorm, però ara ja em diu que quan s'acabi el paquet, vol dormir sense (es lleva amb ell sec)
4. Passar del bressol al llit. Als 2 anys i 2 mesos, quan va néixer la seva germana.
5. Deixar el xumet (el meu l'utilitza només per a dormir). Als 37 mesos.
6. Deixar definitivament la cadira de passeig i anar caminant sempre (o a males al coll alguna estona si es cansen). Als 2 anys i 2 mesos (tot i que algun cop l'havíem portat amb la Boba si havia de caminar massa i estava cansat).
jllt
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » ds. jul. 20, 2013 9:04 pm

Aquí va l'experiència amb els meus dos fills: un nen de 4 anys i una nena de 3.

1. deixar el biberó i prendre ja tot en tassa o got (la llet de l'esmorzar...): el nen va deixar el biberó de la llet als tres i mig, l'aigua ja feia temps que la bevia amb got. La nena encara es pren el seu bon biberó per esmorzar i abans d'anar a dormir. Com deia una mare més amunt, jo també trobo que amb el segon fill tot es relaxa una mica més, no hi ha tanta pressa en fer els canvis perquè tard o d'hora arriben i cada criatura va al seu ritme.
2. Deixar el bolquer de dia: Tots dos als tres anys justos. No he tingut pressió de cap guarderia i he passat olímplicament de l'entorn. He esperat que realment estiguessin preparats i ho han captat a la primera.
3. Deixar el bolquer de nit: El nen va controlar molt abans de nit que de dia, de manera que quan als tres anys li vam treure el bolquer de dia també ho vam fer de nit. La nena fa un mes llarg que va sense bolquer de dia però encara en porta de nit.
4. Passar del bressol al llit: El nen als 18 mesos. Era un nen gran que es movia moltíssim i cada nit donava uns cops tremendos als protectors. El vam passar al llit de 90 i de conya des del principi. La nena, com que ha sigut més menuda, ha estat al bressol fins un parell o tres de mesos abans de fer els tres anys.
5. Deixar el xumet (el meu l'utilitza només per a dormir): El nen el va deixar als tres anys i mig, després d'un viatge. Només el feia servir per dormir i, passada la primera nit que li va costar una mica agafar el son, mai més el va demanar. La nena no l'ha volgut mai.
6. Deixar definitivament la cadira de passeig i anar caminant sempre (o a males al coll alguna estona si es cansen): El nen abans dels tres anys i la nena encara hi va però molt poc.
nonix1
Entrades: 311
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 11:56 am

EntradaAutor: nonix1 » dl. jul. 22, 2013 4:20 pm

Molt bé, gracies per totes les respostes.

El meu té 22 mesos. Que no ho havia dit
Biberó encara en pren pel matí, la resta aigua etc, tot en tassa d'aquestes antigoteig, got de grans encara no.

Tinc pensat anar fent canvis poc a poc i no de cop, q a més al setembre comença la guarderia i no vull que se li ajuntin pobret.

Havia pensat de provar el canvi al llit cap al Nadal, pq està molt grandot aquest nen i l'altre dia fins i tot es va enganxar el peu amb els barrots pq es belluga molt. Tinc un problema: que quan es desperta es posa dret i sempre tinc q entrar a tumbar-lo o no dorm!!! i em fa por al llit.......alguna li ha passat el mateix? he pensat en posar-li un matalas al terra fins i tot, amb una barrera igualment al costat i l'altre la paret a veure. Ja veurem quan arribi el dia quantes passejades fa a la habitacio si es desperta

El bolquer dieu qu eih ha llars que t'insten a fe-rho abans??? jo pensava fer-ho per quan tingues al menys 2 anys i mig, cap a setmana santa, pq ara fara els anys al setembre i es molt just trobo, aixi qu em'esperare a la primavera i el bon temps.

Respecte al xumet per dormir es lo que no tinc ni idea de com fer-ho!!! crec q sera el que més trigarem.
L'Isaac va néixer el 15 de setembre. Un mes i mig abans del previst

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::