RETÉ LA CACA

Els bolquers, el xumet..

Eire
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dj. juny 30, 2011 11:56 am

RETÉ LA CACA

EntradaAutor: Eire » dj. set. 05, 2013 11:31 am

Hola,
Us explico el que li passa a la meva filla a veure si a algú li ha passat. Al desembre farà 3 anys i fa 4 mesos que va deixar el bolquer. La veritat és que molt bé des del principi, no li va costar gens i inclús de seguida no va necessitar el bolquer per la nit. De fet aguanta massa. Després de sopar va a fer pipi i aguanta tota la nit, es lleva, esmorza i després ja va al lavabo. El problema és que farà 1 mes se'ns queixava de "flato" al costat esquerre i la digestiva ahir ens va dir que retè la caca, que no buida del tot i per això li fa mal. M'ha receptat un laxant i diu que la obligui cada dia a la mateixa hora a seure amb un conte fins que faci caca. Però la nena no m'aguanta res asseguda diu que ja està i ja té prou.
A alguna de vosaltres us ha passat? com heu fet perquè buidin del tot?
Gràcies per la vostra ajuda
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

Re: RETÉ LA CACA

EntradaAutor: AnnaGP » dj. set. 05, 2013 11:54 am

Bon día Eire,

Jo tinc un nevot que li va pasar una cosa semblant. Ell simplemente no feia caca, se l'aguantava. Llavors quan es decidía fer caca, al cap d'uns dies ho pasaba molt malament, ja que estava seca i dura, i aixo li produia molt de mal.

El pediatra els hi va recomenar un metge al hospital de nens. Allí li van dir que era porque ell asociava el fer caca com una cosa dolenta i per aixo no en volia fer. A part de posarli un laxant a la llet del mati, tambe el feien anar cada día a la mateixa hora, i que fessin "festa" quan anes tot be. Tambe que els pares diguessin que anaven a fer caca perque ell s'adones que tothom o feia.
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dj. set. 05, 2013 12:47 pm

Hola Eire,
Al meu fill gran li va passar alguna cosa semblant, també. Es retenia la caca, no volia anar al water, i quan finalment ho feia, era al cap de 2 o 3 dies i quasi sempre s'ho feia al damunt. Vaig provar de tot, de vegades junt o per separat:
1. Asseure'l a la mateixa hora amb un conte
2. Amenaça de supositori (que li havia de posar si passava massa dies)
3. Reforç positiu mitjançant regals: Quan feia la caca al seu lloc li donava un lacasito i ficavem un gomet en un pòster. Quan tenia 5 gomets, podia triar un regal: un conte, un cromo, un cotxet....
4. Dieta riquíssima en fibra
5. Reforç negatiu fent-lo ajudar a netejar els calçotets quan s'embrutava.... (això quan ja era més grandet)

I buscar i rebuscar pel forum de socpetit, ja que hi ha varios post que parlen del mateix problema.

De vegades, alguna mesura funcionava un parell de setmanes, però després tornava enrera. Tot plegat vam estar un any i mig batallant amb el problema (aproximadament dels 2,5 anys als 4), però finalment, poc a poc, i sense saber ben bé perquè la cosa s'ha anat regularitzant. Mirant enrera penso que insistiria en la rutina, però sense ser molt estricte. És a dir, cada dia que s'hi assenti amb el seu conte, joguina, el que vulgui, i quan en té prou, doncs prou. No cal que sigui una mala estona.
Eire
Entrades: 25
Membre des de: dj. juny 30, 2011 11:56 am

EntradaAutor: Eire » dv. set. 06, 2013 11:06 am

Gràcies a les 2!! Haurem de tenir paciencia. Sí, la doctora també ens va dir això el reforç possitiu :)

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::