Bacaineta del mati
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
Bacaineta del mati
Hola mamis
la meva petita de 14 mesos fa dues bacaines al dia.la del mati d' una hora i mitja o dos i la de despres de dinar de dues hores....per curiositat, a quins mesos van deixar de fer la bacaineta del mati?.....es que la necesita tant!!!!
la meva petita de 14 mesos fa dues bacaines al dia.la del mati d' una hora i mitja o dos i la de despres de dinar de dues hores....per curiositat, a quins mesos van deixar de fer la bacaineta del mati?.....es que la necesita tant!!!!
Re: Bacaineta del mati
Hola, la meva petita la va deixar de fer cap als 16 mesos. Ja veuràs que després no la necessitarà, amb la del migdia n'hi haurà prou!
El meu nen la va deixar de fer despres dels 12 mesos, ara fa unes migdiades de 2h.
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs el meu que té 11 mesos ja fa gairebé dues setmanes que no la fa, es lleva a les 8, menja a les 12 i després fa una migdiada d'unes tres horetes a la tarda 
El meu fill te gairebé 15 mesos, encara fa la de mig mati, que sol durar 1h o 1,30h i ben dinat a les 14h en fa una altre de unes 2 horetes
05/12/11 Beta ++++++ 15/08/12 El dia més feliç de la meva vida!!

El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050

El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050
La meva filla va deixar de fer-la completament als 18 mesos. Algun mes abans ja hi havia algun dia que no la feia, però recordo que deixar-la del tot fins als 18 mesos.
hola!, doncs la meva nena te 14 mesos, i no fa mai bacaineta del mati, nomes dorm la migdiada, si la poso a la seva cuna em dorm 30 o 40 min. si la dorm amb el papa o la mama o el dos dorm com a molt dues hores....com a molt...que acaba sent tot el que dorm durant el dia...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |