Escola P3 a granollers

Canvia el seu entorn: professores i amics.

susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

Escola P3 a granollers

EntradaAutor: susaneta » dl. gen. 16, 2012 12:55 pm

Hola noies, ara es moment de començar a fer la matricula del meu fill al cole, uff que dificil. coneixeu alguna escola bona a granollers,... m'han pasat un llistat pero la veritat que no las conec personalment.
ImatgeImatgeImatge
Santandria
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

Re: Escola P3 a granollers

EntradaAutor: Santandria » dl. gen. 16, 2012 4:48 pm

Hola!
Jo, tot i ser de Granollers, tampoc conec les escoles. Sé, que les més sol·licitades són la Pia i la Cervetó, però no tots els gustos són iguals. Tinc una companya de feina que va anar a El Jardí i n'està encantada i el seu company va anar a la Pia i diu que no hi portaria els seus fills. Tots els nens de la nostra escala van a la Pia i la cosina d'un amic, també. Per aquí vaig llegir una vegada una noia que estava encantada amb el Ferrer i Guardia. I una noia que va fer amb mi el curs de perparació al part, és mestra de la Mestres Muntanya i hi porta el seu fill.
una companya de feina em va dir "al final t'adones que amb els recursos que tenen, totes les escoles ho fan el millor que poden", vull dir que, de ben segur que l'encertaràs.

¡
ImatgeImatge
gateta10
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Escola P3 a granollers

EntradaAutor: gateta10 » dl. gen. 16, 2012 6:10 pm

Hola!
Mira't aquestes converses sobre escoles a Granollers, segur que t'aclariran el panorama:
viewtopic.php?t=8068
viewtopic.php?t=14822

Que vagi bé!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::