Escola P3 a granollers
Escola P3 a granollers
Hola noies, ara es moment de començar a fer la matricula del meu fill al cole, uff que dificil. coneixeu alguna escola bona a granollers,... m'han pasat un llistat pero la veritat que no las conec personalment.
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Re: Escola P3 a granollers
Hola!
Jo, tot i ser de Granollers, tampoc conec les escoles. Sé, que les més sol·licitades són la Pia i la Cervetó, però no tots els gustos són iguals. Tinc una companya de feina que va anar a El Jardí i n'està encantada i el seu company va anar a la Pia i diu que no hi portaria els seus fills. Tots els nens de la nostra escala van a la Pia i la cosina d'un amic, també. Per aquí vaig llegir una vegada una noia que estava encantada amb el Ferrer i Guardia. I una noia que va fer amb mi el curs de perparació al part, és mestra de la Mestres Muntanya i hi porta el seu fill.
una companya de feina em va dir "al final t'adones que amb els recursos que tenen, totes les escoles ho fan el millor que poden", vull dir que, de ben segur que l'encertaràs.
¡
Jo, tot i ser de Granollers, tampoc conec les escoles. Sé, que les més sol·licitades són la Pia i la Cervetó, però no tots els gustos són iguals. Tinc una companya de feina que va anar a El Jardí i n'està encantada i el seu company va anar a la Pia i diu que no hi portaria els seus fills. Tots els nens de la nostra escala van a la Pia i la cosina d'un amic, també. Per aquí vaig llegir una vegada una noia que estava encantada amb el Ferrer i Guardia. I una noia que va fer amb mi el curs de perparació al part, és mestra de la Mestres Muntanya i hi porta el seu fill.
una companya de feina em va dir "al final t'adones que amb els recursos que tenen, totes les escoles ho fan el millor que poden", vull dir que, de ben segur que l'encertaràs.
¡
Re: Escola P3 a granollers
Hola!
Mira't aquestes converses sobre escoles a Granollers, segur que t'aclariran el panorama:
viewtopic.php?t=8068
viewtopic.php?t=14822
Que vagi bé!
Mira't aquestes converses sobre escoles a Granollers, segur que t'aclariran el panorama:
viewtopic.php?t=8068
viewtopic.php?t=14822
Que vagi bé!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |