GUARDERIES A TERRASSA

Canvia el seu entorn: professores i amics.

estrellasol
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dg. set. 28, 2008 4:33 pm

GUARDERIES A TERRASSA

EntradaAutor: estrellasol » dg. des. 28, 2008 1:34 pm

Hola a totes!! De cara a fer números reals, el meu marit i jo ens preguntem quin cost pot tenir una guarderia. Ja sabem que si son concertades o públiques tenen un preu o un altre pero, esperem que pogueu ajudar-nos.
Vivim a la Zona Olímpica tocant a Can Roca (no se si hi ha algú de per aqui...), sabeu quines guarderies toquen? quines son les mes recomanables? quins preus?

Segurament jo només podré estar els 4 mesos que toquen de baixa per materninat, així que necessitarem una guarderia o ludoteca de 9-16.

Ens podeu ajudar? Moltes gràcies a totes i bon any nou!
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: GUARDERIES A TERRASSA

EntradaAutor: mamavi » dg. des. 28, 2008 2:35 pm

Bona sort.
mamavi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 15, 2009 7:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dg. des. 28, 2008 4:32 pm

les llar d'infants pùbliques de Terrassa són fantàstiques, un model a seguir. és dificil entrar-hi, pero no impossible. Es fa un sorteig, i si no t'hi presentes segur que no hi entres.
Jo ara no hi visc, estic en un poble del Marseme, on també se suposa que és "imposible" entrar a la pùblica, i en canvi, tenim plaça. La única manera que si que es segur que no entres , és no presentat-hi.
de totes maneres, tingues mirades les privades, per que aixó de buscar llar d'infants és la selva!
Aqui , al meu poble, els preus per tot el dia, i deixar a dinar el nen, a les privades solen ser uns 400€
ImatgeImatge
estrellasol

EntradaAutor: estrellasol » dg. des. 28, 2008 5:48 pm

Moltes gràcies per els vostres consells. Es veritat que si no intento entrar en una pública mai podré.
D'altra banda, a veure si entra alguna de Terrassa que pugui aconsellar-me sobre guarderies o ludoteques per la meva zona.
Molts petons i feliç any nou.
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » ds. gen. 03, 2009 2:14 pm

Et poso un enllaç de la generalitat on estan classificades per publica i privada (de terrassa) i et diu a la zona que estan.

http://www10.gencat.net/pls/ense_enseny ... =&USER_FA=
estrellasol

EntradaAutor: estrellasol » dg. gen. 04, 2009 9:09 am

pucpuc Moltes gràcies!! Suposo que la forma de saber les que ens pertoquen es per CP, no? De debó, moltes gràcies per la teva ajuda!! No seràs de Terrassa, oi?
Molts petons!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::