Tinc una angoixa em el meu Oliver

Canvia el seu entorn: professores i amics.

SOL SOLET
:: peixet
Entrades: 271
Membre des de: dl. jul. 06, 2009 12:07 pm
Ubicació: Vic
Contacta:

Tinc una angoixa em el meu Oliver

EntradaAutor: SOL SOLET » dc. abr. 14, 2010 11:42 am

Hola,

L'Oliver no habia anat mai a l'escola bressol, ell va estar dels 4 messos als 15 em la iaia materna i despres jo vaig tindre d'agafar la baixa per l'embaras de la Laura i va estar a casa em mi, fins el setembre del 2009 que el vem apuntar a l'escola bressol de la Serra de sanferm de Vic (genial per cert), a ell li ha necantat s'ho ha passat teta i ha fet molts amics i relacions em altres nens. Ara ha arribat l'hora de escollir escola d'educacio infantil... I aqui ha arribat el problema. A davant l'escola bressol hi ha un ceip i la majoria de companys del meu fill aniran allà, inclus em les educadores van anar-la a visitar. El problema es que a mi em queda més a porp d ecasa un altre ceip i l'hem apuntat al andersen. ell esta convençut que va al salarich em els seus amics inclus hi porta la educadora, ell aal seu cap s'imagina agafar els nens i les mestres i anar tots al salarich pq ja son garns i per molt que li epxlico que el seu cole es una ltre que fara nous amics i tal, no entre em rao... No se si deixar el tema i el setembre ja ho trobara i haura oblidat durant l'estiu als amics, o intentar si ara l'agafen al salarich... o no se!!!
La veritat m'angoixa molt pensar que el primer dia d'escola em fagi un sarau.
:: firma esborrada per super mega mega gran ::::
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: Tinc una angoixa em el meu Oliver

EntradaAutor: isa » dc. abr. 14, 2010 11:48 am

Pobret....t'entenc, ell s'imagina el cole dels grans amb els seus amics i mestres, i tan feliç. No sé noia....home, suposo que realment durant l'estiu se li passarà, però fa peneta oi? Racionalment et diria que no el canviis i que en dos dies s'adaptarà al cole que sigui, però em poso al teu lloc i jo que sóc bleda total, potser intentaria que anés amb els seus amiguets al CEIP que aniran tots..... No t'he ajudat molt oi?
Aviam què diuen les noies, ànims i no t'angoixis! :-()-)
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
CARMEGB1978
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. març 17, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: CARMEGB1978 » dc. abr. 14, 2010 12:31 pm

Per si et serveix d'alguna cosa jo vaig passar pel mateix l'any passat.
El primer dia a la nova escola va ser un drama, ell plorant i jo també. Però la senyoreta em va dir que en quan va entrar de seguida li va passar. Vam estar així tres o quatre dies i ara és el nen més feliç del món, ha fet nous amics, surt super content i els caps de setmana em pregunta si no anem al cole.
Des del meu punt de vista el cole l'has d'escollir en funció de si la forma d'ensenyament t'agrada, si teniu bones referencies... ell s'adaptarà segur ben ràpid. I si et va millor per proximitat doncs no hi pensis més, seran uns dies durs però ràpid passaran.
Quan el vaig passar de l'escola bressol al parvulari em pensava que l'abandonava, que que faria ell tan petit en un lloc tan gran, si sabria menjar al menjador, si sabria dir el que li passava, qui el cuidaria... però després te n'adones que tots els nens passen pel mateix i s'en surten. Per tots seria el primer dia de P3, i segur que ben aviat farà amiguets.
SOL SOLET
Entrades: 271
Membre des de: dl. jul. 06, 2009 12:07 pm
Ubicació: Vic
Contacta:

EntradaAutor: SOL SOLET » dc. abr. 14, 2010 3:06 pm

Molte sgarcies noies! Soc una persona que m'angoixo molt i el meu rei es el meu rei, i no voldria desebre'l ni crear-li una situacio incomoda em aixo. pero es que la'ltre escola ens queda apartada i a me´s aquesta ens han parlat tan bé d'ella. uposo que sera aixo, al passar l'estiu vida nova, no?
La veritat es que una mica es tot plegat els nens es fan grans i ja comencen parvulari i ja tenen 3 anys i e stot una mica de shock.
Suposoq ue soc joq ue em preocupo massa per les coses...
:: firma esborrada per super mega mega gran ::::
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. abr. 14, 2010 4:21 pm

Sol Solet, si fos jo ho intentaria fer de la manera més natural. Per una banda crec que hem d'escoltar als nostres nens, respectar els seus ritmes a l'hora de créixer, aprenentatges, etc, però si hi ha una escola que creieu que us anirà millor, sou els pares els que heu de prendre la decisió. L'adaptació a p3 tindrà coses bones i no tant bones a qualsevol centre. Segur que algun dia la podeu anar a visitar, que vegi la classe, les mestres, etc.

Sort!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::