Opinions llar d'infants XICOI (Sant Andreu)

Canvia el seu entorn: professores i amics.

raqrodser
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Opinions llar d'infants XICOI (Sant Andreu)

EntradaAutor: raqrodser » dt. maig 25, 2010 3:02 pm

Hola!
Veient que serà dificil aconseguir una plaça a la pública, hauré de començar a mirar les llars infantils privades, per portar-hi l'Ona a partir de setembre (que tindrà 5 mesos i mig). He trobat pel SP opinions de la Nenuc, les 3 orfiles i alguna més, però no sé si algú coneix la Xicoi. És al carrer Segre i, la veritat, és que és la que ens queda més a prop de casa. M'agradaria saber si algú la coneix i em pot donar la seva opinió.
Aquesta setmana començaré a trucar a totes les llars del barri, a veure si hi ha sort...
raqrodser l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 21, 2010 4:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
yaixha
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

Re: Opinions llar d'infants XICOI (Sant Andreu)

EntradaAutor: yaixha » dj. juny 17, 2010 10:52 am

Jo tinc una amiga que hi va portar la seva nena, i va estar molt contenta. També cal dir que era amiga d'una de les cuidadores, que això sempre ajuda.

Jo al gran i fins aquest any al petit els he portat a la Orfila 1. El petit aquest any ha entrat a la pública i em va molt millor, perque la tinc al costat de casa. Però si no hagués estat per les circumstàncies, probablement Pol hauria continuat fins al final a la Orfila. Les cuidadores que han tingut els nens han estat un 10, però ja sé que això va a experiències....
raqrodser
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » dl. juny 21, 2010 4:47 pm

Eii, gracies per opinar, yaixha!!
La veritat és que no hi ha hagut sort a la Xicoi, ja no quedaven places!!

De fet, no en queden en tot Sant Andreu, excepte a la Orfila i a "El mon petit dels nens" (la nova del mercat).
Vaig anar a visitar i a informar-me de les dues i no sabiem què fer! Totes 2 semblen bones, però entre una molt antiga (de 30 anys) i l'altre molt nova (fa un any que funciona), al final aquest matí he acabat de decidir-me per la Orfila, per 2 motius:
- la nova no té cuina, es veu que li fan el menjar a la Rostisseria que hi ha davant del mercadona ?-) ?-) ?-) ?-)
- la mestra del grup de nadons es la que em va atendre l'altre dia a la porta i avui per telefon i, tot i que jo li parlo en català, ella nomes contesta en castellà. Jo no sé en què parlarà als nens, pero l'altre dia sortia un de l'escola amb els avis i ella comentava que a l'escola li parlaven al nen en angles i alemany (es veu que el pare es alemany). I no vaig entendre el per què ?-) ?-) I, si respecten la llengua materna dels nens... per què a mi no em parlava en català??? A més, els fulls informatius que em van donar estan plens de faltes i castellanismes :-(( (aquí em surt la meva vena de mestra... jejeje)

Així que demà ja he quedat amb la directora de l'Orfila per matricular la nena!! :p-) :p-)

M'alegro que hagis tingut una bona experiencia, aixo em tranquilitza bastant!! Merciiii
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
yaixha
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

EntradaAutor: yaixha » dc. juny 23, 2010 4:58 pm

Raqrodser, m'alegro molt! La meva experiència ha estat molt molt positiva. La cuidadora dels més peques de la Orfila 1 és un amor. Tant el Jan com el Pol quan la veien es posaven molt contents, i això, quan has de deixar els teus fills, és una tranquilitat.

En funció del mes en que nasqués el teu peque, pel segon any et pot tocar una o una altra cuidadora. No van tant en funció de l'any en que nasqués el petit, van més amb l'evolució que tingui (que normalment també va amb l'edat, però no sempre). Per exemple, podria haver dos nens que tinguessin 14 mesos, i un estigui amb una classe i l'altre a la de segon any, per que encara no caminés.

I la directora sempre s'ha portat molt molt bé.

Espero que també la teva experiència sigui com la meva!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::