Bata per P3 i pitets
Bata per P3 i pitets
Coneixeu alguna web o lloc que venguin bates divertides, que no siguin les típiques de quadrets per P3?? Això sí, me la demanen sense botons i amb goma al coll.
També vull comprar pitets amb goma a tutiplen pels dos peques perquè no sé si us passa però l'assecadora me'ls destrossa, per si coneixeu també alguna web.
Gràcies!!
També vull comprar pitets amb goma a tutiplen pels dos peques perquè no sé si us passa però l'assecadora me'ls destrossa, per si coneixeu també alguna web.
Gràcies!!
Re: Bata per P3 i pitets
Mira la web de batesguapes, en trobaràs de xules i divertides
sinó també a la botiga de roba dpam, depèn d'on visquis en trobaràs
Caram, en aquesta web de batesguapes tenen bates pels nens molt i molt originals!
Algú hi ha comprat i pot dir com li ha anat?
Algú hi ha comprat i pot dir com li ha anat?
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Gràcies marilluna!
Són molt xules!!
Són molt xules!!
marilluna ha escrit:Mira la web de batesguapes, en trobaràs de xules i divertides
A les botigues dpam hi ha bates escolars? Jo tinc a prop la de LA MAQUINISTA
jo sí m'he comprat les bates de mestra aquí i genial!!! a les botigues dpam a mitjans d'agost les tindrem, jo les espero amb candeletes, si teniu facebook, busca dpam i veureu l'avanç d'hivern 2011, són també una passada!!!
Goga ha escrit:Per curiositat, com és que te la demanen sense botons?
Per que ficar-les pel cap es mes ràpid que cordar botons.
Meryanne ha escrit:Goga ha escrit:Per curiositat, com és que te la demanen sense botons?
Per que ficar-les pel cap es mes ràpid que cordar botons.
Suposo que perquè pretenen que se les posin i treguin ells solets i a P3 encara no saben cordar i descordar els botons...
A l'escola de la meva filla també a P3 la volen sense botons perquè prioritzen que aprenguin a posar i treure, fomentant aquest aprenentatge en peces de roba tipus samarretes, jerseis... creuen que és un pas previ al de cordar botons.
A P4 ja ha de ser amb botons i en aquest curs treballen el cordar-descordar.
Certament, a cada escola fan el que els sembla millor... tot plegat és ben subjectiu...
A P4 ja ha de ser amb botons i en aquest curs treballen el cordar-descordar.
Certament, a cada escola fan el que els sembla millor... tot plegat és ben subjectiu...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
A la escola on anirà la meva filla també la demanen sense botons a P3, perque diuen que quan estiguin preparats per cordar botons ho aprendran deseguida, ara prefereixen estar per altres aprenentatges. Tot i que és una recomanació, així que podem portar-les amb botons.
Vaig a veure aquestes bates tan xules que dieu.
Vaig a veure aquestes bates tan xules que dieu.
Com sempre i per a tot cada nen es un mon.
La meva cordaba els botons de la bata a l'escola Bressol (P2), amb 2 anys i d'altres no podien ni posarse sols la bata per sobre el cap. Així que cada nen es diferent i d'altres cosas els costarà menys.
Les escoles... dons igual unes fixen uns objectius i unas altres d'altres. El problema es que si un nen destaca en algo s'aborreix perque ha de seguir el ritme dels altres :(
La meva cordaba els botons de la bata a l'escola Bressol (P2), amb 2 anys i d'altres no podien ni posarse sols la bata per sobre el cap. Així que cada nen es diferent i d'altres cosas els costarà menys.
Les escoles... dons igual unes fixen uns objectius i unas altres d'altres. El problema es que si un nen destaca en algo s'aborreix perque ha de seguir el ritme dels altres :(
- montpra
- :: girafa

- Entrades: 2118
- Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
- Ubicació: Figueres
- Contacta:
marilluna ha escrit:jo sí m'he comprat les bates de mestra aquí i genial!!! a les botigues dpam a mitjans d'agost les tindrem, jo les espero amb candeletes, si teniu facebook, busca dpam i veureu l'avanç d'hivern 2011, són també una passada!!!
Quina és la pàgina del dpam ? Trobo la deGrècia però no la d'aquí ....
has de posar du pareil au même, és la francesa, no hi ha espanyola, són molt boniques, algú n'ha comprat?
http://www.dpam.com/bata-p-27530.html?c ... 1def149c8a
no sé si la podreu veure, una bata per posar un exemple
no sé si la podreu veure, una bata per posar un exemple
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo avui he anat a l'escola on començarà P3 la meva filla i m'han oferit les 2 opcions de bata amb goma i amb botons i jo he preferit agafar la de botons i així aprendrà a cordar-la i descordar-la. A la llar d'infants del meu fill totes les bates són amb goma. 

Hola!!!
Jo la setmana passada a manresa vaig veure bates una mica originals en una botiga de bates i devantals de tota la vida al carrer sobrerroca, però la veritat és que les vaig trobar caríssimes per lo què eren... (22 euros!!! jo la que tinc ara a P2 m'en va valdre 12 al mercat de vic, és de quadres tronges i blancs amb un cargol...).
Les de dpam són xulíssimes!!! Jo tinc roba d'aquesta marca, comprada a la web i molt bé. També tenen botigues a Andorra i a barcelona, però no sé si tenen bates... s'hi hauria de trucar. Me les apunto per propera compra a no ser que en trobi de barates i me les decori jo...
Jo la setmana passada a manresa vaig veure bates una mica originals en una botiga de bates i devantals de tota la vida al carrer sobrerroca, però la veritat és que les vaig trobar caríssimes per lo què eren... (22 euros!!! jo la que tinc ara a P2 m'en va valdre 12 al mercat de vic, és de quadres tronges i blancs amb un cargol...).
Les de dpam són xulíssimes!!! Jo tinc roba d'aquesta marca, comprada a la web i molt bé. També tenen botigues a Andorra i a barcelona, però no sé si tenen bates... s'hi hauria de trucar. Me les apunto per propera compra a no ser que en trobi de barates i me les decori jo...
M'encanten, no arribes tard, sempre es poden comprar les bates renovar-los-hi, gràcies!!!!
A l'Escola de la meva filla la bata es amb botons i la veritat va tardar ben poc aprendre a cordar-se-la tot cantant: botó rodó, posa't de cantó, passa pel forat i ja seràs cordat
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |